Regristratie en inloggen dmv phpbb

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Patrick

Patrick

07/01/2006 16:01:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om op mijn site een Regristratie script die als je dan regristreerd de gebruiker meteen ook op phpbb regristreerd is het mogelijk dat het dan in dezelfde database enzo word gegooit dat je dan meteen ook op het forum zit, En een inlog script dat je dan meteen op de site ej naam ziet als je in bent gelogt. En dan meteen op het forum kan kijken dat je niet opnieuw hoeft in te loggen.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:46:55
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/01/2006 16:03:00
Quote Anchor link
Tuurlijk is dat mogelijk. Je kan gewoon de logingegevens (zoals die in PHPBB worden gebruikt) koppelen aan je eigen loginsysteem.
 
Patrick

Patrick

07/01/2006 17:07:00
Quote Anchor link
Ik heb namelijk helemaal geen inlog script alleen het forum een een site. Als ik er 1 download en aanpas gaat het wel werken dan? Snap er niks van daarom post ik hier maar.
Patrick.
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

07/01/2006 17:30:00
Quote Anchor link
Ben je niet bekent met php? of ben je niet bekend met inlogscripts?
 
Patrick

Patrick

07/01/2006 17:52:00
Quote Anchor link
Ik ben pas net begonnen met php en nog niet echt bekend met inlog systemen en php. Maar bewerken kan ik wel enzow.
Het lijkt me best moeilijk om te maken.
Patrick
 
PHP erik

PHP erik

07/01/2006 17:58:00
Quote Anchor link
Moeilijk is een relatief begrip. Je kunt één simpele SQL-tabel uitlezen en inschrijven die phpBB ook gebruikt. Dat is in principe basis PHP en SQL. Dus als je het zo bekijkt, dan is het niet moeilijk.
 
Patrick

Patrick

07/01/2006 18:42:00
Quote Anchor link
Jah maar ik weet verderest nisk van php af, Ik weet dat al die gebruikers namen en wachtwoorden in de database worden opgeslagen maar ik weet niet hoe je dat kan scripten zegmaar. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen zou erg mooi zijn.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

07/01/2006 19:39:00
Quote Anchor link
Hmmm dan eerst effies de basis voor PHP gaan bekijken hierzo op het de site.
Anders wordt het niet helpen door de ander maar gewoon een script voor je maken en daarvoor is deze site niet bedoelt.

De essentie ligt in het helpen voor als je vastloopt met het zelf maken van een eigen php script.

Suc6 met het maken van je eigen inlogscript gekoppeld aan de opzet van PHPbb.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/01/2006 19:48:00
Quote Anchor link
Hmmm, als je al niet weet hoe het werkt, dan is het lastig om daar zelf een loginsysteem omheen te maken. Inderdaad zoals lissy al zei, eerst maar eens verdiepen in PHP en MySQL
 
Patrick

Patrick

08/01/2006 13:36:00
Quote Anchor link
Ik snap er even goed niks van en het kan nog erg lang duren voordat ik het snap. Heb 2 php boeken en ben het aan het leren ja maar dan blijft het nog wel moeilijk.
Maar is zoiets niet ergens te vinden? Lijkt me dat meer mensen het gemaakt hebben.
Patrick
 
- SanThe -

- SanThe -

08/01/2006 13:52:00
Quote Anchor link
Vraag het eens op een phpBB forum.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.