Remote Desktop - Welke poorten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Thomas

Thomas

25/02/2009 20:06:00
Quote Anchor link
Heey,

Ik ben aan het spelen met Windows Server 2003 Enterprise SP1. Hiermee wil in u een Remote Desktop Server opzetten. Dit is opzich niet zo moeilijk, maar waar ik geen enkel idee van heb is hoe ik dit netwerkmatig regel. Welke poorten moeten open, en hoe kom ik vanaf een andere computer op die remote desktop.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:22:40
 
GaMer B

GaMer B

25/02/2009 20:08:00
Quote Anchor link
Uhm, wil niet veel zeggen, maar: Google?
 
Thomas

Thomas

25/02/2009 20:16:00
Quote Anchor link
Uhm, wil niet veel zeggen, maar Windows Server is mij wel duidelijk, en, uhm, wil niet veel zeggen, maar ik studeer ICT, dus mijn kennis aan ICT is wel zodanig dat ik Google wel ken...

Iemand anders die mij kan helpen?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

25/02/2009 20:19:00
Quote Anchor link
Uhm, wil niet veel zeggen, maar je moet gewoon een standaard VNC server & client hebben en dan gewoon de poorten die je daar instelt open gooien in de router en klaar. Eventueel nog (als je al zo dom bent en dit hebt) je firewall deblokkeren.
 
GaMer B

GaMer B

25/02/2009 20:23:00
Quote Anchor link
... Je studeert ICT en ... omg.. ><
 
Thomas

Thomas

25/02/2009 20:31:00
Quote Anchor link
@ Gamer13

Ik studeer ICT ja. ICT Beheer Management. Dat is iets anders dan netwerkbeheer, waar mijn vraag meer over gaat. Jij bent zogenaamt zo goed, maar als andwoord stuur je mij een link naar Google, met als zoek opdracht remote desktop windows 2003 server. MIJN VRAAG IS WELKE POORTEN OPEN MOETEN STAAN, OM MIJN COMPUTER OPEN TE STELLEN VOOR DE BUITENWERELD!

Volgende keer als je met je ge"omg"t aankomt, zul je toch echt iets moeten hebben om me mee af te kraken.

Eenmaal andermaal.....
 
PHP erik

PHP erik

25/02/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Quote:
andwoord
Je studeert idd geen Nederlands.

Ik wil ook niet veel zeggen en zal dat ook zeker niet doen, misschien heb je hier iets aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_Desktop_Protocol ("RDP maakt gebruik van poort 3389.")

Ja hoe lame het ook is, gevonden via Google.

;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
 

25/02/2009 20:38:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 25.02.2009 20:31:
Ik studeer ICT ja. ICT Beheer Management. Dat is iets anders dan netwerkbeheer, waar mijn vraag meer over gaat. Jij bent zogenaamt zo goed, maar als andwoord stuur je mij een link naar Google, met als zoek opdracht remote desktop windows 2003 server.

Tja, dan moet je niet gaan pronken, sorry hoor... Maar goed, zij doen ook wat kut.
Thomas schreef op 25.02.2009 20:31:
MIJN VRAAG IS WELKE POORTEN OPEN MOETEN STAAN, OM MIJN COMPUTER OPEN TE STELLEN VOOR DE BUITENWERELD!

Er zijn nog genoeg andere mensen, dus je hoeft niet te gaan scheeuwen.

Volgens mij moet je wat hebben aan deze faq.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.