[request] RSS feed van topics waarin ik gereageerd heb

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jelmer -

Jelmer -

18/07/2011 14:05:27
Quote Anchor link
Eigenlijk kijk ik voor topics alleen in de lijst aan de linker kant, en vaak mis ik dan ook reacties op mijn geplaatste reacties. Jammer! Zo'n zelfde lijst als het lijstje met topics links, maar dan met alleen topics waarin ook een reactie van mij zit zou voor mij de oplossing zijn.

Nu kan ik me voorstellen dat dat een wat grote verandering is. Niet alleen verandert het de layout van de site (ruimte aan de linkerkant wordt langer) ook heeft het waarschijnlijk een merkbare impact op de database. Daarom stel ik voor het alleen als RSS feed aan te bieden. Net zoals de forum feed, op dezelfde manier gesorteerd en met dezelfde informatie, maar dan gefilterd met alleen topics waar ik ooit in gereageerd heb.

Het maakt mij niet uit of ik ingelogd moet zijn (en dus alleen een feed voor mijzelf als ingelogde gebruiker is) of niet, ik wil hem gebruiken in m'n userscriptje.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.