[request] Zoekmachine verbeteren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris -

Chris -

20/05/2010 12:29:23
Quote Anchor link
Zoekmachine verbeteren, omdat deze vrij weinig resultaten laat zien in vergelijking met de vorige zoekmachine.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:04:58
 
B a s
Beheerder

B a s

20/05/2010 12:37:21
Quote Anchor link
Heb je een voorbeeld? Want ik vind deze 10x beter.
 
Chris -

Chris -

20/05/2010 12:38:52
Quote Anchor link
Zoek voor de grap op login, nieuwsbrief, of wat dan ook, en de meeste resultaten (volgens mij ook niet álle resultaten) komen uit 2003, 2004, 2005 en 2006, terwijl er genoeg nieuwe dingen zijn..
Gewijzigd op 20/05/2010 12:39:32 door Chris -
 
Jelmer -

Jelmer -

20/05/2010 12:57:06
Quote Anchor link
Sorteren op datum/tijd, DESC zou ik wel een verbetering vinden.

Misschien is het handig om meer Google-achtige resultaten te geven. Niet een tabel, maar grote klikbare titels en een paar regels van de beschrijving/inleiding, of bij de forum-topics het relevante stuk uit de post.

Ook is het denk ik een verbetering om de volgorde iets te veranderen. Tutorials en Scripts zou ik bovenaan zetten, dan Forum, dan Nieuws en Boeken. Misschien dat de dingen waar mensen daadwerkelijk naar zoeken (interessant om alle zoekopdrachten op te slaan?) laat zien waar mensen vooral naar op zoek zijn, maar ik kan herinneren dat ik vroeger in het begin vooral naar scripts zocht, later naar functies (hoe werkt MySQL eigenlijk?) en tegenwoordig vooral topics.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.