Reset Filter en Auto submit wordpress

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mehmet Topcu

Mehmet Topcu

04/08/2018 13:10:07
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Samen met mijn partner hebben we besloten om een (kleding)webshop te beginnen en zijn aan de slag gegaan met wordpress en woocommerce. Dit leek lekker makkelijk voor ons want het zou een kwestie van klikken zijn.

Helaas is het toch iets anders gelopen en hoop dat iemand mij kan helpen. de Theme welke wij hebben aangeschaft heeft een build in sidebar optie voor om producten te kunnen filteren.

Om op elke platform zoals telefoon, tablet het werkend te krijgen hebben we gekozen voor een off canvas sidebar/widget. Welke naar voorschuift wanneer je op filter klikt.

Hierbij heb ik 2 problemen.

1: ik heb geen reset button welke de filter met 1 klik een reset geeft.
2: bij elke optie sluit de sidebar en is het niet mogelijk om meerdere selecties te maken wat erg irritant is als je wilt filteren.

(site is nog offline we zijn niet live)

Graag hoor ik of iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet

Topcu
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:40:54
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/08/2018 13:39:44
Quote Anchor link
Als je een specifiek iemand zoekt om deze veranderingen aan je site toe te voegen, dan raad ik aan om in het Vacatureforum op de site een vacature te plaatsen. Lees wel even de nodige criteria door zodat iedereen de gewenste informatie heeft.
 
Michael -

Michael -

04/08/2018 20:04:43
Quote Anchor link
Aangezien Woocomerce nogal veel wordt gebruikt is er ook veel over te vinden.
Clearing All Filters Set by Woocommerce Layered Navigation
 
Mehmet Topcu

Mehmet Topcu

04/08/2018 20:36:07
Quote Anchor link
Hi,

@Michael,

Ik heb deze inderdaad gelezen en helaas is het toch iets anders omdat ik een theme gebruik. Ben er lang mee bezig geweest maar tis me niet gelukt.

Maar intussen is het me op een andere manier gelukt om een filter reset te maken. Ben nu druk bezig met dat de venster niet automatsich dichtgaat wanneer ik maar 1 optie aanvink.
 
Michael -

Michael -

05/08/2018 01:46:08
Quote Anchor link
Fijn dat het is gelukt. Wat bedoel je met dichtgaan? (Ik ken woocomerce niet). Bedoel je dat de pagina vernieuwt om het filtert toe te passen? Dit zou je alleen kunnen oplossen met ajax.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.