[revieuw] spam site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Woopie100

Woopie100

01/10/2007 16:46:00
Quote Anchor link
De site: http://www.ikbenspamvrij.nl

Je kan een tijdelijk emailadres gebruiken dat na een tijdje weer vervalt. Hopelijk vinden jullie het een beetje een mooie site! :)
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:19:32
 
Kalle P

Kalle P

01/10/2007 16:52:00
Quote Anchor link
Ik mis wat meer uitleg van hoe het in elkaar zit. De overtuiging waarom dit moet gebeuren. Wat meer commercieel gelul.

Verder doet de layout me nogal denken aan spam. Vaak hebben van die 'verkeerde' sites zo'n soort layout met google reclame erin.
 
Jan geen

Jan geen

01/10/2007 16:54:00
Quote Anchor link
Ziet er wel lekker web 2.0 uit.
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

01/10/2007 16:55:00
Quote Anchor link
Grafisch in orde, behalve dat de kleur 'groen' traditioneel staat voor doorgaan, en rood voor stoppen.

Als ik vragen mag, hoe heb je in technische zin de doorverwijzingen gerealiseerd? Hoe regel je het tijdelijke doorverwijzen van de emails, hoe veilig zijn onze emails op je server als die ze door stuurt.

Edit:
Ik vind de verdeling van periodes ook wat raar.
1 en 2u liggen wel erg dicht op elkaar, ik zou de optie 1u weghalen. 5 dagen zou ik veranderen in 1 week.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Wieringa
 
Aaa Trump

aaa Trump

01/10/2007 16:56:00
Quote Anchor link
Leuk en lekker simpel, hou ik wel van.

Tip:

Gooi de ads naar beneden? Of zijn dit juist alleen je inkomsten?

Heb nog een idee, maar daarvoor moet je je pm's effe checken.
 
- wes  -

- wes -

01/10/2007 16:57:00
Quote Anchor link
Leg mij eens uit hoe dit werkt en wat het doet, dat staat nergens
 
Kalle P

Kalle P

01/10/2007 16:57:00
Quote Anchor link
@pholeron
ja dat laatste bedoelde ik ook zo ongeveer. Waar staat de uitleg. Het is 1 paginaatje met weinig dingen en dan staat er bij de voorwaarden alleen maar dingen waar je je zelf kwijt scheldt van enige aantijgingen. Komt lekker betrouwbaar over.
 
Woopie100

Woopie100

01/10/2007 17:08:00
Quote Anchor link
bedankt voor de tips ik ga er nu ff wat aan aanpassen
 
Wouter K

Wouter K

01/10/2007 17:14:00
Quote Anchor link
[email protected]

Jah en nu als ik dus dit ingeef krijg ik de e-mails .. WAAR ?
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

01/10/2007 17:31:00
Quote Anchor link
hij bugt als je een verkeerd e-mailadres invult :/ kloppen de letters niet.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

01/10/2007 17:53:00
Quote Anchor link
je moet je eigen gebruik email invullen en dan wordt er een tijdelijke aangemaakt waarmee je dus bijv op bepaalde sites kan aanmelden en activeren. Zonder dat je dan reclame krijgt van die sites( die mailen nl naar je tijdelijke email) die dan wss niet meer bestaat als je een korte levensduur opgeeft.
 
Woopie100

Woopie100

01/10/2007 18:03:00
Quote Anchor link
edit:
@arjan:wat bedoel je?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Woopie100
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

01/10/2007 18:28:00
Quote Anchor link
Ik vind het een zeer mooie site (ik heb een advertentie blokker), minder is meer gaan in dit geval weer helemaal op!

Het idee achter de website vind ik ook heel erg leuk/nuttig.

Alleen iets meer tekst zou fijn zijn, en de algemene voorwaarden zien er idd niet erg betrouwbaar uit.

Veel succes met de promotie van je site.
 
Woopie100

Woopie100

01/10/2007 19:03:00
Quote Anchor link
Ik heb de algemene voorwaarden ff aangepast ;)
 
Thijs X

Thijs X

01/10/2007 19:08:00
Quote Anchor link
Even xhtml valid maken: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.ikbenspamvrij.nl%2F

Verder ziet het er goed uit.
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

01/10/2007 19:23:00
Quote Anchor link
Maar hoe lees je de berichten dan als je je email hebt?

Verder geweldig idee!
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

01/10/2007 19:41:00
Quote Anchor link
niet helemaal ontopic:
zou het niet veel beter zijn een tijdelijke webmail aan te maken, dan hoeven mensen niet bang te zijn dat hun eigen email door jou word gebruikt voor spam.
gewoon, je drukt op de knop, je krijgt een naam en wachtwoord en een webmail die een paar uur geldig is.
natuurlijk alleen een inboxje, geen zend, prullebak, adressenlijst en dat soort onzin...
 
Woopie100

Woopie100

01/10/2007 19:43:00
Quote Anchor link
ja maar dan is de kans wel groot dat het met het verkeerde doeleind wordt gebruikt ben ik bang
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

01/10/2007 20:40:00
Quote Anchor link
Een collega van mij had ook een goede tip.

Als je je eigen host hebt bv. pietjepuk.nl en je gaat je e-mailadres ergens invullen gebruik dan als naam die website en zet een 'catch all' filter op je emailserver. Dus dat [alles]@pietjepuk.nl naar je echte adres gestuurd word.

Dus stel op wehkamp geef je op [email protected]. Mocht je dan een mailtje/spam krijgen van een ander bedrijf, dan stuur je ff een boos mailtje naar beide bedrijven.
Gegarandeerd dat je niet meer lastig wordt gevallen.

Desnoods kan je zelfs rechterlijke stappen ondernemen (kopieer dan wel eerst ff de terms and conditions als ze zeggen niet aan 3de partijen je gegevens te verstrekken)
 
Woopie100

Woopie100

01/10/2007 21:22:00
Quote Anchor link
Ja dat doe ik zelf ook altijd maar er zijn ook mensen zonder domeinnaam. Daarvoor is deze service ;)
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/10/2007 23:32:00
Quote Anchor link
ziet er strak uit. Je uitleg loopt nog niet helemaal lekker. Ik krijg het idee dat ik zelf een emailadres moet verzinnen en niet dat ik een eigen emailadres moet invullen.

Let er wel op dat je het logo van Mozilla gebruikt en dit strafbaar is als je hun toestemming niet hebt.

Typfoutje in je voorwaarden:
derde moet derden zijn.

edit:
misschien kan je nog een div erbij maken die tevoorschijn komt als mensen javascript uit hebben staan (<noscript><div id="#geenjavascript">U heeft javascript niet aanstaan, hierdoor kunnen onderdelen van de site niet werken.</div></noscript> bijvoorbeeld)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.