[review] citatensite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »
Steen

steen

27/01/2010 22:10:00
Quote Anchor link
Heeft er iemand op- en/of aanmerkingen op de volgende site? Dit kunnen zowel uitbreidingen als verbeteringen zijn? Verder is eigenlijk elke positieve kritiek welkom.

Een eventuele uitbreiding zou een dagelijks citaat kunnen zijn, heeft er verder nog iemand leuke ideëen?

HIER

Reacties op de inhoud zijn ook welkom!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steen
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 12:23:33
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

27/01/2010 22:15:00
Quote Anchor link
Het lijkt zegmaar of de blauwe achtergrond halverwege gestopt is met laden,, maar na een tijdje op de site gezeten te hebben went het wel.

Voor de rest is het een nette site,, maar ik zou de titel ergens neer zetten.
 
Steen

steen

27/01/2010 22:20:00
Quote Anchor link
De titel staat toch in de <h1>? (die gele dingen op elke pagina) Of bedoel je de "Een verzameling van ..."?
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

27/01/2010 22:29:00
Quote Anchor link
Ik bedoel verzameling van :']
 
Michael -

Michael -

27/01/2010 22:50:00
Quote Anchor link
Plaats even een fatsoenlijk klikbare link en niet met van die irritante Neckerman puntjes er tussen. Krijg ineens een kei lange url als ik 'm kopieer.
KLIK
Verder ziet je site er heel wit uit met blauw boven en links.. of toch niet... er staat een wit vlak onder.. ik had m'n browser niet gemaximaliseerd en je site valt gelijk uit elkaar.. ik had 'm al bijna weg geklikt. Niet handig dus dat ie er onder komt. Hij moet gewoon op z'n plek blijven staan met een horizontale scrollbar.
Verder zoals Joris al zei, dat blauwe vlak bovenaan wordt ineens afgekapt. Misschien een kleine gradiënt naar wit aan de onderkant? Menu zijn ook gewoon 2 blokken, misschien kan je daar wat leuks mee doen nog.

Edit: Vergeleken met de oude site is 't het in ieder geval wel een hele verbetering XD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael -
 
Steen

steen

27/01/2010 23:00:00
Quote Anchor link
Uhm, dat uit elkaar vallen? Hoe zou ik dat kunnen opvangen?

- Dat bovenste afvangen met een kleine gradiënt/border
- Menublokken misschien iets opleuken
 
Pepijn

Pepijn

27/01/2010 23:03:00
Quote Anchor link
Hele mooie site! alleen even naar de inhoud gekekeken, die van die vrouwen lol
mogen wel wat meer belgen citaten/moppen/woordspelingen op
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

27/01/2010 23:05:00
Quote Anchor link
Ik gebruik firefox. Het lijkt alsof de pagina maar half laad. Mocht dit de bedoeling zijn vindt ik de opzet goed maar de daadwerkelijk indruk die hij nu geeft slecht. Ik vindt de website niet dusdanig pakken, dat als ik op de homepage kom gelijk weet wat de site te bieden heeft. Dan moet ik eerst onder welkom gaan kijken.

Verder misschien je website even w3c valideren. Dat vindt ik persoonlijk fijn want dan heb je een wat grotere kans dat iedereen daadwerkelijk ziet wat jij gemaakt hebt

Als laatste puntje is misschien om de copyright echt helemaal onderaan de pagina te doen. Op de homepage staat hij in het midden. vindt ik als bezoeker storend. Als ik een copyright wil weten scroll ik automatisch wel naar beneden.

Nogmaals de opbouw is goed. Misschien alleen nog wat met je achtergrond doen.

mvg,

Edit:


het de velden van het formulier zijn niet heel erg zichtbaar. Mensen met slechte ogen zullen hier moeite mee hebben. Misschien een tip om dit iets duidelijker te weergeven.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
 
Mr.Moe

Mr.Moe

28/01/2010 00:06:00
Quote Anchor link
ik zou gaan voor meer citaten per pagina, waardoor het inhoud gedeelte dus verder rijkt dan u menu. Want momenteel zit ik met veel wit en dat komt enkel en alleen maar door het feit dat je menu langer is dan de inhoud.
 
Jelmer -

Jelmer -

28/01/2010 00:24:00
Quote Anchor link
Jaaa, laat ons lekker scrollen! Scrollen is veel gemakkelijker dan klikken en wachten en klikken en wachten en mikken en wachten. Zeker wanneer je zo'n heerlijke scroll-met-twee-vingers apple trackpad hebt ;)

Ik zou ook onderaan de lijst met dingen (die dus langer, veel langer, mag) ook de pagina's neerzetten. Als je helemaal benden bent wil je naar de volgende pagina, maar je moet eerst weer helemaal naar boven. Of gewoon een grote brede "MEER" knop, is ook prima.

Je mist nog een hover-state in het menu. De enige indicatie dat je er kan klikken is het handje, maar dat is niet echt heel erg indicatief voor op welke link je dan drukt. Gewoon een lijntje eronder of de achtergrond een kleurtje geven zou al prettiger zijn. En aangeven welke van die links de pagina is waar je nu bent zou ook prettig kunnen zijn voor het navigeren en oriënteren.

Je moet nog even opletten op de encoding van je pagina's. De tekst in je database is zo te zien ISO-8859, maar je serveert je pagina's als UTF-8. Daardoor zijn sommige tekens veranderd in vraagtekens. Je content-type header aanpassen, of de content omzetten met utf8_encode of iconv zou het probleem moeten oplossen.

En inderdaad, waar is de titel van je website? Die grote tekst/logo linksboven waar je op kan klikken en dan weer bij de beginpagina komt? Is ook belangrijk voor het navigeren op de site.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Steen

steen

28/01/2010 18:09:00
Quote Anchor link
En waar zou ik die tekst etc. het best neer kunnen zetten?

Verder bedankt voor de vele verbeteringen, daar kan ik écht wat mee.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.