[review] citatensite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »
Steen

steen

27/01/2010 22:10:00
Quote Anchor link
Heeft er iemand op- en/of aanmerkingen op de volgende site? Dit kunnen zowel uitbreidingen als verbeteringen zijn? Verder is eigenlijk elke positieve kritiek welkom.

Een eventuele uitbreiding zou een dagelijks citaat kunnen zijn, heeft er verder nog iemand leuke ideëen?

HIER

Reacties op de inhoud zijn ook welkom!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steen
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 12:50:28
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

27/01/2010 22:15:00
Quote Anchor link
Het lijkt zegmaar of de blauwe achtergrond halverwege gestopt is met laden,, maar na een tijdje op de site gezeten te hebben went het wel.

Voor de rest is het een nette site,, maar ik zou de titel ergens neer zetten.
 
Steen

steen

27/01/2010 22:20:00
Quote Anchor link
De titel staat toch in de <h1>? (die gele dingen op elke pagina) Of bedoel je de "Een verzameling van ..."?
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

27/01/2010 22:29:00
Quote Anchor link
Ik bedoel verzameling van :']
 
Michael -

Michael -

27/01/2010 22:50:00
Quote Anchor link
Plaats even een fatsoenlijk klikbare link en niet met van die irritante Neckerman puntjes er tussen. Krijg ineens een kei lange url als ik 'm kopieer.
KLIK
Verder ziet je site er heel wit uit met blauw boven en links.. of toch niet... er staat een wit vlak onder.. ik had m'n browser niet gemaximaliseerd en je site valt gelijk uit elkaar.. ik had 'm al bijna weg geklikt. Niet handig dus dat ie er onder komt. Hij moet gewoon op z'n plek blijven staan met een horizontale scrollbar.
Verder zoals Joris al zei, dat blauwe vlak bovenaan wordt ineens afgekapt. Misschien een kleine gradiënt naar wit aan de onderkant? Menu zijn ook gewoon 2 blokken, misschien kan je daar wat leuks mee doen nog.

Edit: Vergeleken met de oude site is 't het in ieder geval wel een hele verbetering XD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael -
 
Steen

steen

27/01/2010 23:00:00
Quote Anchor link
Uhm, dat uit elkaar vallen? Hoe zou ik dat kunnen opvangen?

- Dat bovenste afvangen met een kleine gradiënt/border
- Menublokken misschien iets opleuken
 
Pepijn

Pepijn

27/01/2010 23:03:00
Quote Anchor link
Hele mooie site! alleen even naar de inhoud gekekeken, die van die vrouwen lol
mogen wel wat meer belgen citaten/moppen/woordspelingen op
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

27/01/2010 23:05:00
Quote Anchor link
Ik gebruik firefox. Het lijkt alsof de pagina maar half laad. Mocht dit de bedoeling zijn vindt ik de opzet goed maar de daadwerkelijk indruk die hij nu geeft slecht. Ik vindt de website niet dusdanig pakken, dat als ik op de homepage kom gelijk weet wat de site te bieden heeft. Dan moet ik eerst onder welkom gaan kijken.

Verder misschien je website even w3c valideren. Dat vindt ik persoonlijk fijn want dan heb je een wat grotere kans dat iedereen daadwerkelijk ziet wat jij gemaakt hebt

Als laatste puntje is misschien om de copyright echt helemaal onderaan de pagina te doen. Op de homepage staat hij in het midden. vindt ik als bezoeker storend. Als ik een copyright wil weten scroll ik automatisch wel naar beneden.

Nogmaals de opbouw is goed. Misschien alleen nog wat met je achtergrond doen.

mvg,

Edit:


het de velden van het formulier zijn niet heel erg zichtbaar. Mensen met slechte ogen zullen hier moeite mee hebben. Misschien een tip om dit iets duidelijker te weergeven.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
 
Mr.Moe

Mr.Moe

28/01/2010 00:06:00
Quote Anchor link
ik zou gaan voor meer citaten per pagina, waardoor het inhoud gedeelte dus verder rijkt dan u menu. Want momenteel zit ik met veel wit en dat komt enkel en alleen maar door het feit dat je menu langer is dan de inhoud.
 
Jelmer -

Jelmer -

28/01/2010 00:24:00
Quote Anchor link
Jaaa, laat ons lekker scrollen! Scrollen is veel gemakkelijker dan klikken en wachten en klikken en wachten en mikken en wachten. Zeker wanneer je zo'n heerlijke scroll-met-twee-vingers apple trackpad hebt ;)

Ik zou ook onderaan de lijst met dingen (die dus langer, veel langer, mag) ook de pagina's neerzetten. Als je helemaal benden bent wil je naar de volgende pagina, maar je moet eerst weer helemaal naar boven. Of gewoon een grote brede "MEER" knop, is ook prima.

Je mist nog een hover-state in het menu. De enige indicatie dat je er kan klikken is het handje, maar dat is niet echt heel erg indicatief voor op welke link je dan drukt. Gewoon een lijntje eronder of de achtergrond een kleurtje geven zou al prettiger zijn. En aangeven welke van die links de pagina is waar je nu bent zou ook prettig kunnen zijn voor het navigeren en oriënteren.

Je moet nog even opletten op de encoding van je pagina's. De tekst in je database is zo te zien ISO-8859, maar je serveert je pagina's als UTF-8. Daardoor zijn sommige tekens veranderd in vraagtekens. Je content-type header aanpassen, of de content omzetten met utf8_encode of iconv zou het probleem moeten oplossen.

En inderdaad, waar is de titel van je website? Die grote tekst/logo linksboven waar je op kan klikken en dan weer bij de beginpagina komt? Is ook belangrijk voor het navigeren op de site.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Steen

steen

28/01/2010 18:09:00
Quote Anchor link
En waar zou ik die tekst etc. het best neer kunnen zetten?

Verder bedankt voor de vele verbeteringen, daar kan ik écht wat mee.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.