Review design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »
Danny L

Danny L

10/07/2013 18:27:43
Quote Anchor link
Hallo!

Ik ben Danny, 15 jaar en ben al lange tijd bezig met PHP & SQL, echter is webdesigning niet echt mijn 'ding', daarom zou ik graag willen weten wat jullie van het design vinden, wat kan er beter en wat vind je juist goed?

Linkje: http://phpstore.nl/

Let op! Het is enkel het design, er zit nog helemaal geen systeem erachter (ik wil namelijk eerst het design goed hebben voordat ik aan het hele systeem werk). Veel pagina's zijn er nog niet, alleen de homepagina, inlogpagina en privacybeleid. Alle statistieken, items etc. zijn fictief.

Wat is PHPstore.nl?
Je verkoopt jouw eigen gemaakte script/systeem, deze upload je naar PHPstore.nl, na controle en goedkeuring wordt deze online geplaatst en wordt deze verkocht voor jouw ingestelde prijs, de koper ontvangt direct een downloadlink om het bestand te downloaden na betaling en jij ontvangt het geld.

Eigenlijk is het een beetje van CodeCanyon, maar dan beter :p

Kleurgebruik
Ik heb met opzet vooral voor blauw gekozen, omdat dit rust aangeeft, ook heb ik nog hier en daar andere kleuren gebruikt om het wat vrolijker en uitdagender te maken.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Danny
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 17:34:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/07/2013 18:38:26
Quote Anchor link
Ik vind het design toch best wel fraai.
De zwarte sitemap-bar onderaan zou misschien wel een donkere kleur grijs mogen.
 
Danny L

Danny L

10/07/2013 18:59:40
Quote Anchor link
- Aar - op 10/07/2013 18:38:26:
Ik vind het design toch best wel fraai.
De zwarte sitemap-bar onderaan zou misschien wel een donkere kleur grijs mogen.


Aangepast, het ziet er inderdaad beter uit.

Thanks!
 
Albert de Wit

Albert de Wit

10/07/2013 19:32:43
Quote Anchor link
Als je over het menu gaat word de text van het menu item bold als je erover heen hovert. Menu verspringt, beetje lelijk vind ik zelf. Ik zou alle menu items een standaard breedte geven, dan verandert de breedte niet als je er dan overheen hovert.
 
Danny L

Danny L

10/07/2013 19:41:21
Quote Anchor link
Albert de Wit op 10/07/2013 19:32:43:
Als je over het menu gaat word de text van het menu item bold als je erover heen hovert. Menu verspringt, beetje lelijk vind ik zelf. Ik zou alle menu items een standaard breedte geven, dan verandert de breedte niet als je er dan overheen hovert.


Thanks voor de tip. Ik heb het echter anders aangepakt. Ik heb de achtergrondkleur laten veranderen en de tekst normaal gelaten. Ook heb ik de achtergrondkleur van het submenu veranderd naar dezelfde kleur.
 
Max jantje

max jantje

23/07/2013 02:48:30
Quote Anchor link
Mooi man! Ziet er goed uit.
 
Kelvin van der Heijden

Kelvin van der Heijden

15/08/2013 16:53:14
Quote Anchor link
Kan volgens mij mn eigen post niet verwijderen zoals ik zou doen (maar gaat dus niet).

webmasters/moderators, verwijder deze post aub.
Gewijzigd op 15/08/2013 19:26:27 door Kelvin van der Heijden
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/08/2013 17:35:45
Quote Anchor link
Beste Kevin,

Wil je niet een ander topic "kapen" om vervolgens je eigen vraag te stellen, waar je zojuist al een topic voor hebt aangemaakt? Dat is niet de bedoeling.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

15/08/2013 19:18:06
Quote Anchor link
Daarnaast zou ik hier geen mailadres neerzetten: straks krijg je allerlei spam binnen.
Gebruik daar dan pb voor.
 
Kelvin van der Heijden

Kelvin van der Heijden

15/08/2013 19:25:08
Quote Anchor link
Ok, ik zal mn post wel verwijderen, en ik zal hem wel een PB (is dat hetzelfde als PM (Private Message) geloof van wel).

Ik zal niet meer lastig vallen.
 
Michel Hoefjenietteweten

Michel Hoefjenietteweten

15/08/2013 22:41:16
Quote Anchor link
PM = Private Message
PB = Privé Bericht
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

15/08/2013 23:41:33
Quote Anchor link
Mooie site!
Let er wel op dat als je iets gaat verkopen je wel een kvk nummer nodig hebt, dus dan zou je je ouders moeten vragen die te kopen want je moet 18 zijn om er één te kunnen kopen...
 
Danny L

Danny L

16/08/2013 10:47:58
Quote Anchor link
@Keizer Webdesign

Ja dat weet ik, KvK-nummer aanvragen is tegenwoordig gratis ;)
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

16/08/2013 13:54:27
Quote Anchor link
Quote:
KvK-nummer aanvragen is tegenwoordig gratis

Alleen met een KvK nummer ben je er nog niet om een bedrijf te runnen... verdiep je daar eerst goed in voordat je echt begint.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.