[Review] - [Eerste Design]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Emrullah

Emrullah

18/08/2008 15:00:00
Quote Anchor link
Hallo Iedereen!

Ik ben nieuw met designen. Ben dus nog niet zo goed. Heb een aantal tuts gevolgd. Dit is mijn eerste design die ik helemaal vanuit mijzelf heb gemaakt. Tips/Verbeteringen zijn welkom! Wat vinden jullie van de font en de grootte ervan?( COCON FF Regular)

(P.S hij is dus niet gecodeerd ik bak helaas niks van Css en Html :( )

V 1.0
Afbeelding

V 1.1
Afbeelding

V 1.1b
Afbeelding

V 1.2 + Achtergrond
Afbeelding

V 1.2 + Zonder Achtergrond
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emrullah
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 00:25:23
 
--

--

18/08/2008 15:07:00
Quote Anchor link
..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Harmen

Harmen

18/08/2008 15:57:00
Quote Anchor link
Zo'n enorm plaatje als achtergrond? Nee...
 
4FalconAF

4FalconAF

18/08/2008 17:06:00
Quote Anchor link
Heb heel wat slechtere eerste schermontwerpen gezien, maar misschien heb je wat aan de volgende punten:
- Naar mijn mening veel te veel effecten.
- Titel in de header is niet goed leesbaar, lijkt me beter om deze niet transparant te maken.