[review] Elektronica webwinkel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

29/04/2011 14:34:35
Quote Anchor link
Aangezien ik niet de beste designer ben heb ik het design van mijn nieuwe webshop uitbesteed aan iemand anders. Nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden zodat het nog aangepast kan worden...

Klikkerdeklik
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 05:55:30
 
Dennis meijer

dennis meijer

29/04/2011 14:47:09
Quote Anchor link
De layout vind ik er gaaf uitzien...

ALLEEN: pfff die lange lijn naar onderen:S

Daar zul je een oplossing voor moeten vinden want dat is gewoon lelijk:P

Voor de rest ziet die er lekker uit.
 
Daniel O

Daniel O

29/04/2011 14:51:14
Quote Anchor link
Vind het nogal ... eh grijs. Ik zou een verzoek doen om er wat meer kleur in te brengen. Strak is prima, maar dit is een beetje doods. Verder is het optisch een beetje vervelend dat de linker en rechter kolom niet lijnen met de kop.
Verder ziet het er prima uit.
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

29/04/2011 15:07:46
Quote Anchor link
Erg grijs en zwart. Ik zou iets meer spelen met kleuren, hoewel dit er natuurlijk erg strak en zakelijk uit ziet.

De dikke lijn om dat zoek-formulier vind ik echt te dik. Misschien kan je nog iets doen met wat meer ronde vormen?

Verder: ziet er goed uit!
 
Maarten PHP

Maarten PHP

29/04/2011 18:44:47
Quote Anchor link
categorieen en winkelwagentje vakken wat langer
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

29/04/2011 18:47:45
Quote Anchor link
Ik weet niet, maar het geeft mij het 'webshop' gevoel niet.
Ik denk dat het heel erg zou helpen op er iets meer icoontjes door heen te gooien!
 
Jordy nvt

Jordy nvt

29/04/2011 21:05:02
Quote Anchor link
Ja, ben het zeker met Joris eens.

Verder zou zo'n flash banner misschien wat kunnen doen, zoals bij bol.com ofzo. Dat brengt al veel meer leven in de website.
 
Mark Tielemans

Mark Tielemans

29/04/2011 22:10:04
Quote Anchor link
Die middelste bar die ver naar onder door loopt wordt wss gevuld met variable content?

Hoe dan ook lijkt mij dat je die beter in een een div met overflow auto kunt zetten kunt zetten, zodat die pagina scrollbars krijgt. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak, veel mensen hebben dat liever niet. Ik vind het als gebruiker fijner omdat alle links links boven en rechts binnen mijn bereik blijven, zonder dat ik terug naar boven hoef te scrollen bij lange pagina's.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

30/04/2011 09:52:31
Quote Anchor link
Opmaak: Erg strak en zakelijk. Ikzelf vind het mooi, maar ik denk dat het net iets té is voor potentiele kopers.
Ik zou de kop waar nu duum.nl staat vervangen door een afbeelding, of in ieder geval iets van lijnen of andere vulling, is nu een beetje leeg
Bijvoorbeeld:
Afbeelding(van google-afbeeldingen, ik weer niet of er auteursrecht op zit
Wat me verder opvalt is dat je voor €2000,- in je winkelwagen hebt zitten, en bovenin staat: totaalbedrag €203,-
Gewijzigd op 30/04/2011 09:54:55 door Tobias Tobias
 
- Mark -

- Mark -

30/04/2011 15:17:09
Quote Anchor link
13 in een dozijn om eerlijk te zijn. Het is zeker niet lelijk, ik heb veel slechter gezien. Maar de gemiddelde template die je kan kopen voor een paar euro ziet er moderner en frisser uit dan dit naar mijn menig.
 
Bram Boos

Bram Boos

30/04/2011 21:55:54
Quote Anchor link
Allen bedankt! Hier heb ik veel aan, ik heb de verbeterpunten doorgemaild en ik laat volgende week een logo ontwerpen... Ik houd jullie op de hoogte!
 
Bram Boos

Bram Boos

06/05/2011 14:12:58
Quote Anchor link
Ik heb net het logo binnen: http://duum.nl/duum2.jpg

Wat vinden jullie ervan en past het bij de layout?
 
Maikel  B

Maikel B

06/05/2011 14:19:34
Quote Anchor link
Logo ziet er leuk uit. Goed dat er al meer kleur in zit.
Misschien een idee om nu in je layout ook op sommige plekken die gele kleur van het logo terug te laten komen. Dat geeft dan alleen gelijk een wat frissere look.
 
Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

06/05/2011 14:21:20
Quote Anchor link
Wat is het idee achter het logo? het lijkt een stuk fietsketting?
Verder, de kleuren staan er heel mooi bij, maar bij dat beeldmerk denk ik persoonlijk niet meteen aan een elektronica webshop.. (kan aan mij liggen)

-Jason
Gewijzigd op 06/05/2011 14:22:09 door Jason van der Zeeuw
 
Michael -

Michael -

06/05/2011 15:44:41
Quote Anchor link
Jason van der Zeeuw op 06/05/2011 14:21:20:
Wat is het idee achter het logo? het lijkt een stuk fietsketting?
Verder, de kleuren staan er heel mooi bij, maar bij dat beeldmerk denk ik persoonlijk niet meteen aan een elektronica webshop.. (kan aan mij liggen)

-Jason

Bij 't logo dacht ik gelijk aan tandwielen. Dan past 't wel weer bij elektronica.
Vind 't wel een leuk simpel logo. Inderdaad die geel ook gebruiken in je website.
 
Bram Boos

Bram Boos

06/05/2011 18:09:45
Quote Anchor link
Die zogenaamde 'tandwielen' moeten een verbining in een elektronica circuit voorstellen...
 
Jordy nvt

Jordy nvt

06/05/2011 18:14:34
Quote Anchor link
Je zou kunnen overwegen om in het logo duum.nl op te nemen in plaats van alleen duum. Dat zie je namelijk vaak, zoals bij wehkamp.nl of bol.com.
 
- Mark -

- Mark -

06/05/2011 18:17:00
Quote Anchor link
Het logo is niets zeggend naar mijn mening. Als ik moest gokken wat het was dan zou ik inderdaad richting ketting/vreemde worm denken. Ik ben op papier elektricien maar ik zie de link niet echt. De naam is lekker kort maar helpt voor de rest niet echt mee.
 
Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

06/05/2011 20:11:03
Quote Anchor link
de naam duum is inderdaad wat vreemd,
maarja als je bijv wehkamp.nl hoort(om maar even wat te noemen :P)
dan denk je in eerste instantie ook niet meteen aan kleding o.i.d.

Je zal er altijd voor moeten zorgen dat je naam bekend word, dan is dit een heel makkelijk te onthouden naam. Dus de naam maakt niks uit

Maar weer even terug over het logo..
Probeer het beeldmerk nog wat duidelijker te maken, probeer er dingen in te verwerken die mensen in het alledaagse leven tegenkomen bij elektronica, bijv. een stekker, elektriciteit, kabels... een elektronica circuit is wel erg ver gezocht! Mensen moeten bij het beeldmerk meteen denken aan elektronica, dat is tenslotte het doel van een beeldmerk...
Gewijzigd op 06/05/2011 20:15:45 door Jason van der Zeeuw
 
Joey Drieling

Joey Drieling

06/05/2011 20:29:41
Quote Anchor link
Tandwielen doen mij denken aan een meganisme/meganika, niet elektronica.
Gewijzigd op 06/05/2011 20:30:33 door Joey Drieling
 
Bram Boos

Bram Boos

09/05/2011 16:00:07
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.