[review] Elektronica webwinkel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Bram Boos

Bram Boos

14/07/2011 19:28:15
Quote Anchor link
- SanThe - op 14/07/2011 17:27:31:
Het woordje 'Gaming' staat bovenop het woord 'Welkom'. 'Netwerkapparatuur' staat er net iets onder. Engelse en dan weer Nederlandse teksten?? Alle prijzen zijn okee: € 00.00


Zou je daar een printscreen van kunnen maken? Verder heb ik vandaag de prijslijsten aangevraagd, als ik die morgen heb dan gaan die meteen de database in dus dan staat alles goed.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 09:11:53
 
The Force

The Force

14/07/2011 19:33:14
Quote Anchor link
Uitlijning is niet mooi. Nieuwsbrief formulier elementen zowel links als rechts op zelfde afstand van de rand houden. De prijs staat wat te ver naar onderen (wel lekker goedkoop!). De prijs/meer informatie balk staat niet goed bij het onderste item op de hoofdpagina. Ook "Winkelwagen - Account" is niet mooi uitgelijnd. Facebook knop werkt niet en de teksten zijn niet echt je van het (vooral op de hoofdpagina, de contactpagina en de algemene voorwaarden). Het zou handig zijn als je over de hele hoogte van het menu op menuitems kan klikken i.p.v. alleen op de tekst zelf.
 
- SanThe -

- SanThe -

14/07/2011 19:42:41
Quote Anchor link
Bram Boos op 14/07/2011 19:28:15:
Zou je daar een printscreen van kunnen maken?


Afbeelding
 
Joey Drieling

Joey Drieling

14/07/2011 19:42:58
Quote Anchor link
Hij is niet w3 valid zie http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fduum.nl%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0 waardoor de site in quirk mode gaat en er niet uitziet.
Gewijzigd op 14/07/2011 19:43:51 door Joey Drieling
 

14/07/2011 20:06:59
Quote Anchor link
Kan ik al bestellen?
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/07/2011 20:09:19
Quote Anchor link
ik zou nog een hover op je menu doen
 
Niels K

Niels K

14/07/2011 20:51:33
Quote Anchor link
Hoi Bram.

Ik kom op het volgende:

Algemeen / Homepage:

- Wanneer een menu actief is zie ik dat niet. (Hover is er ook niet)
- Uitgelichte producten zijn niet om aan te zien:
- Margins / Paddings kloppen niet
- Buttons zien er niet uit
- Mis hover van button
- Ik zou het gehele vlak of iig het plaatje clickable maken.
- Ik heb wel eens horen zeggen dat je categorieën altijd horizontaal moet weergeven. Dan voelt een gebruiker zich het meest thuis.
- CM menu's kunnen dan op de plaats waar nu de categorieën staan.
- Het is niet precies duidelijk wat ik moet invoeren bij de nieuwsbrief.. Mijn achternaam soms?
- Zoals al eerder gezegd, zou het leuk zijn wanneer je op de homepage een paar banners neerzet met wat precies de shop inhoud. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden ;) Je zou eventueel een aantal artikelen / categorieën kunnen tonen.
- Winkelwagen kan je het beste alleen in de header tonen, dan valt deze het beste op. Daarnaast: De ene keer gebruik je 'winkelwagentje' en de andere keer 'winkelwagen'. Wees consistent!
- Daarnaast mis ik op veel linkjes / images title tags. Daarnaast ontbreken alt tags ook.
- 'Ik vind DUUM leuk' zou ik niet doen. Dat vind ik een beetje non - prof. Je ziet vaak wel dat webshops / bedrijven aan socialmedia integratie doen maar niet echt focussen op vind ik leuk dit, vind ik leuk dat.
- Footer menu (rechterkant) heeft geen hover. en actief.
- Daarnaast staat de footer niet fixen onderaan de pagina. Hij gaat omhoog wanneer het content vlak niet hoog genoeg is.
- Misschien is het een leuk idee om in de footer al de merken te tonen ? Dat doen ook veel webshops.

Content pagina:
- Wanneer ik een content pagina open (vanuit de footer) krijg ik het volgende 'Om deze... voorwaarden veranderen'. Lijkt mij niet de bedoeling?
- Ik mis een klikpad?
- Misschien is banners tonen een idee ? (Dan wordt het al een beetje meer gevuld zeg maar)
- Wanneer ik op een content pagina zit, is ineens het aanmeld formulier voor de nieuwsbrief verknald?

Mijn account:

- Ik zou het 'Mijn Duum' noemen..
- Margins / paddings op het formulier botsen.
- Formulier velden zijn veeels te klein.
- Ik kan niet echt zien dat 'Inloggegevens vergeten' een link is. Daarnaast kan je het best hem 'Wachtwoord vergeten' noemen, dat is een begrip die de meeste mensen snappen..
- Ik kan niet zien dat de voorwaarden een linkje is. Probeer een link zoveel mogelijk te scheiden van de rest van de tekst zodat mensen weten dat ze er op kunnen klikken.
- Nieuwsbrief inschrijven mag volgens mij niet standaard aanstaan, (In strijd met een één of andere wet, maar dat weet ik niet zeker)
- Daarnaast, algemene voorwaarden standaard niet aan laten vinken.. Dat maak je mensen meer bewust wanneer ze hem nog moeten selecteren.
- Wanneer ik op registreer heb geklikt komen de foutmeldingen aan de linkerkant.. Is een beetje verwarrend zo.
- Uit ervaring weet ik dat je het beste login en registreren kan omdraaien. Dus registreren aan de linkerkant en inloggen aan de rechterkant.
- Ik zou de kopjes 'Ik ben al klant' en 'Ik ben een nieuwe klant' wat groter maken zodat die wat beter opvallen.

Over het formulier:

- Ik mis de aanhef.
- Tussenvoegsel kan je het best onderscheiden van de rest door het veld iets kleiner te maken.
- Hetzelfde geldt voor de volgende velden:
* Huisnummer
* Postcode (Let ook op de maxlenght)
- Ik mis de mogelijkheid tot het kiezen van een andere afleveradres.
- Telefoonnummer zou ik verplicht maken..

Foutmeldingen:

- Plaats (Heb ik al gezegd)
- Een kopje als: 'De volgende gegevens ontbreken of zijn onjuist:'
- Een border om de foutmeldingen heen geeft meer aan dat iets ontbreekt.
- Ik zou de tekst: 'Voer a.u.b een ... in' veranderen naar: 'Het veld ... moet nog worden ingevuld.' Dat komt iets professioneler over.

Ik heb geen tijd meer om gegevens te testen als neppe e-mailadressen en halve telefoonnummers maar goed dat kan jezelf ook wel even testen.. :)

Categorie / Merken overzicht:

- Ik zou zelf het verschil tussen categorieën en sub -categorieën beter maken, nu zijn het twee vlakken.. Ik moest drie keer kijken voordat ik hem snapte. Je zou ook een submenu kunnen maken als de zoals ik al eerder heb aangegeven de categorieën in het menu zou verwerken.
- Wanneer ik een categorie heb geselecteerd heb ik zoekresultaten?
- filtering staat niet netjes, kan je het beste aan de linkerkant verwerken.. (Met check en selectboxjes)
- Nieuwsbrief is op artikel niveau niet van belang.. -> verwijderen ;-)
- Zoals al eerder verteld artikel block clickable maken.. (Titel + afbeelding)
- Buttons zien er niet uit..
- Paginator kan je het beste bovenaan de 'resultaten' plaatsen.. Dat is voor de usability het beste.

Artikel detail:

- Beschrijving is kaal. Ik zou iets als een border om de tabgroep heen plaatsen.
- Zonder dat ik er op klik kan in niet waarnemen dat het een tabgroep is, en welke tab nu actief is.
- Daarnaast kan je het beste de afbeeldingen met een wat kleiner formaat onder de hoofd afbeelding plaatsen.
- Let op het centreren van de foto's .. Google eens op table image vertical align middle
- Let op de margins / paddings van de teksten.. Komen nu niet overheen.. Is storend...
- Het is toch logisch dat een artikel op voorraad is wanneer hij op de webshop voorkomt?
- Het aantal van een artikel moet je niet op artikel detail bepalen maar de mogelijk tot het wijzigen van het aantal in de winkelwagen.
- Hover van de button: 'In de winkelwagen'

Winkelwagen:

- Let op margins / paddings van teksten
- Ik mis, subtotaal + verzend / bezorg kosten?
- Linkjes onderaan de winkelwagen vallen niet op, en hebben geen hover.

Voor de rest ben ik niet verder in het bestelproces geweest... :)

Algemeen:

- Het plaatje van de zoekfunctionaliteit heeft geen cursor pointer
- Winkelwagen in de header vind ik persoonlijk zeer groot. Daarnaast, misschien heel het winkelwagen vlak clickable?
- Ik zie winkelwagen / account. Wat heeft dat met elkaar te maken? ;)
- Algemene voorwaarden zijn niet ingeregeld.
- Ik mis informatie als KVK nummer en BTW nummer, etc.

Daarnaast nog een paar retorische vragen:

- Houd je rekening met maatselectie / geen maat?
- Wel en niet ingevoerde foto's / merk foto's
- Kan ik nieuwsbrief afmelden? Dat is verplicht. Wanneer dat niet gebeurd kan je een boete krijgen.
- Misschien moet je nadenken over de kleurstelling? Ik vind het allemaal donker overkomen.

Ik heb niet alles getest en ben zomaar wat gaan klikken en wat me opviel heb ik opgeschreven..
Ik hoop dat je het kan waarderen en dan je er wat mee kan. Wanneer je het op prijs stelt wil ik de rest van de shop ook nog wel testen.. :)

Veel succes!

Niels
 
Bram Boos

Bram Boos

14/07/2011 21:06:31
Quote Anchor link
Wow Niels, tijd te veel? Echt respect voor jouw reactie.

Met een aantal punten was ik al bezig, verder moet de inhoud nog gevuld worden zoals kvk, btw, algemene voorwaarden, teksten zoals over ons enz.

Voor de rest heb je veel dingen die eigenlijk nog anders moeten... ;)
 
Niels K

Niels K

14/07/2011 21:10:23
Quote Anchor link
Sorry, dat ik me hiervoor een kwartier heb uitgesloofd .. :P Het is gewoon veel klikken en test data inschieten. Maar goed, ik heb wat ervaring omdat ik dagelijks webshops bouw. En dan is het bestelproces nog niet eens goed getest ;)
 
Bram Boos

Bram Boos

14/07/2011 21:12:00
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 14/07/2011 21:10:23:
Sorry, dat ik me hiervoor een kwartier heb uitgesloofd .. :P Het is gewoon veel klikken en test data inschieten. Maar goed, ik heb wat ervaring omdat ik dagelijks webshops bouw. En dan is het bestelproces nog niet eens goed getest ;)


Dat mag gewoon hoor, je mag verknallen wat er te verknallen valt. De site is toch nog niet officieel online.
 
Niels K

Niels K

14/07/2011 21:18:10
Quote Anchor link
Niet officieel online? Wanneer ik een klant was zou ik denken dat ik daar gewoon kon bestellen.. Maar goed nog een paar leuke puntjes dan:

- Ik mis betaalmethodes ? (Er wordt nergens aangegeven welke betaalmethodes jullie ondersteunen)

Misschien is het leuk op ondersteunde banken (logo's daarvan) te tonen in het footer menu?

- Door wie of wat worden de attributen verzonden? PostNL, DND, DHL? Ik zie het nergens..

- Let goed op de algemene voorwaarden, dat is van groot belang. Zoals ik al zei.. Jij weet dat de website nog niet online staan, maar dat weten andere mensen niet. En aangezien je nu geen voorwaarden hebt zouden ze je al kunnen pakken.

Zorg dus altijd voor een test omgeving. Maakt gewoon een sub domein aan het laat de klant en eventueel testers daar op testen. Dan voorkom je ook het probleem dat andere (niets vermoedende) mensen ook gaan bestellen terwijl je dat eigenlijk helemaal nog niet wil. Nog een leuke, google indexeert gewoon lekker door.. Wil je dat eigenlijk wel als hij in test modes staat?

- Hoe staat het met pakbonnen en facturen?
- Hoe heb je het retourneren geregeld? Ik mag altijd retourneren? Er staat nergens aangegeven binnen hoeveel dagen .. ;) Of wordt dat op de pakbon of de factuur weergegeven?

- Denk ook goed na over sale, kortingen en dergelijke.. Of ga je dat niet gebruiken?

Zo kunnen we nog even doorgaan zeg maar.. :-)


Oh, nog een leuke:

http://jouwdomein.nl/asdfasdf

Geeft netjes wat foutmeldingen... Tijd voor een mooie 404 pagina? Nog een paar dingen die in mij opkomen.

SEO:

- title tags
- meta descriptions op categorieën en CM pagina's
- canonical tags voor duplicate content.

Ik vind de URL's niet mooi.. zorg ervoor dat je duidelijk kunt zien in welke categorie je zit (De naam van de categorie) en wat voor artikel je bezoekt (Artikel_id plus artikelnaam) En wanneer je sub - categorieën of merken gebruikt moet je dat natuurlijk daar ook in verwerken.

Misschien is het leuk dat je in het zo maakt dat je geen controller / action in de url hebt staan maar direct de categorie. En dat je in de index.php of de bootstrapper of iets in die geest de url's aanmaakt.

Nogmaals een toevoeging.. :) Wanneer de site 'online' staat moet je natuurlijk geen foutmeldingen tonen.. Of alleen tonen aan jouw IP adres.. Ik laat foutmeldingen of warnings altijd netjes in firebug komen middels de firephp library. Geweldig werkt dat!

En echt, het is het beste als je de categorieën in het hoofd menu verwerkt.. En dan wanneer er een sub - categorie is een dropdown..

Nu staat er.. In deze categorie geen sub-categorieën.. Fijn om te weten, maar wat heb ik eraan ? ;)

Ohja, wanneer er geen artikelen in een bepaalde categorie gevonden kan worden.. Dan wil je die toch helemaal niet tonen ?

Ik kan soms wat hard zijn in mijn bewoording, maar je begrijpt me hopelijk wel.

Veel succes!
Gewijzigd op 14/07/2011 21:26:37 door Niels K
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.