[review] FrontPage

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:12:39
Quote Anchor link
Zoals sommige van jullie al wel weten ben ik de laatste tijd druk bezig geweest (en nu nog steeds) met een groot project. Nu ben ik een lay-out aan het maken om te laten zien wat de software kan. De bedoeling was om een fris, modern en overzichtelijke website te bouwen maar dat is naar mijn mening goed mislukt. Maar aangezien ik niet zo'n grafisch talent heb wil ik graag jullie mening en verbeteringen horen voor de website.

Het maken van een lay-out doe ik meteen in de browser zonder Photoshop en dergelijke programma's.

Graag de naam van de site niet noemen i.v.m. Google...

Linkje
Gewijzigd op 10/12/2010 23:03:54 door Bram Boos
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:30:06
 
Niels K

Niels K

10/12/2010 20:19:18
Quote Anchor link
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. Het spijt me maar heb er even geen andere woorden voor. Ik kan e.v.t wat voor je designen voor een relatief lage prijs? Of weet ook nog wel paar mensen die goed zijn ( ja beter als mij ) en dit ook voor weinig geld doen ( 75 - 100 euro ).
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/12/2010 20:23:07
Quote Anchor link
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)

On-topic: probeer wat meer detail aan te brengen, gebruik niet van die loeigrote letters (rechterkolom) en gebruik minder felle kleuren (alhoewel ik denk dat slechtzienden en kleurenblinden er wel blij mee zullen zijn...)
 
Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:30:09
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 10/12/2010 20:23:07:
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)


Dan ben je zeker ook blij dat alleen leerkrachten enzo er mee te maken hebben en de leerlingen voor de ELO een andere naam gebruiken die makkelijker is te onthouden ;)

Alsof IT's learning, Magister, Pharnassys enz. simpele namen zijn :-)
 
Jens V

Jens V

10/12/2010 20:56:27
Quote Anchor link
Eerlijk Bram, zo geweldig vind ik hem ook niet. De kleuren zijn te saai. Je gebruikt voornamelijk wit in combinatie van drie verschillende tekstkleuren. De letters aan de rechterkant zijn te groot. Probeer eens wat meer kleur in je layout te brengen. Probeer eens wat meer in de trend te werken van je eigen website?

Jens
 
Aad B

Aad B

10/12/2010 21:59:58
Quote Anchor link
Is dit een grap??
Ik vind altijd dat reviews hier afgezeken worden, het is nooit goed en iedereen is altijd van mening dat de kleuren niet kloppen en het design anders moet maar dit....??
 
Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 23:03:21
Quote Anchor link
Ja sorry jongens, 1 april. Nee even serieus, ik zag zelf ook wel in dat het ÜBERLELIJK was maar ik wist niet meer waar te beginnen.

Ik ben ondertussen al even bezig geweest en heb besloten met het logo te beginnen en heb besloten 2 kleuren te gebruiken; blauw en oranje. En heb 2 pijlen erbij gemaakt. Die staan voor de in- en output van de gebruikers ;)

Afbeelding
Gewijzigd op 10/12/2010 23:04:47 door Bram Boos
 
Aad B

Aad B

10/12/2010 23:19:44
Quote Anchor link
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 10:56:30
Quote Anchor link
Aad B op 10/12/2010 23:19:44:
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT


Het gaat om het design niet om de naam. Je kunt van phphulp ook phppulp maken dusjah...
 
Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 10:57:52
Quote Anchor link
niet zo mooi logo
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:01:59
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|
 
Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:14:17
Quote Anchor link
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|


waarvoor is het
 
Jelmer -

Jelmer -

11/12/2010 11:27:29
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


Dat dus. Het ziet er heel onprofessioneel uit. Ik denk dat het komt omdat het 3 losse dingen zijn. Je hebt die pijltjes, die in een soort kliederige stijl zijn. Dan heb je die drie blauwe letters, waarvan ik het lettertype bestwel slecht vind, en dan heb je 'each', dat weer in een andere kleur, een ander lettertype is. Drie losse elementen die al erg gescheiden waren door de drie verschillende stijlen, en dat heb je benadrukt door ze drie verschillende kleuren te geven. Probeer eens iets meer een geheel van je logo te maken, een echte eenheid, een logo.

Je mag wel twee losse delen hebben, zie bijv. Twitter. Die heeft tekst en het vogeltje. Maar daarvan is het zo dat het stiekem twee logo's zijn. De tekst 'twitter', zoals het is opgemaakt, is een logo op zichzelf. Het vogeltje ook. Bij jouw logo is dat niet het geval. Geen van die drie elementen kan je eruit halen en op zichzelf bekijken, dan nog steeds jouw naam erin herkennen.
 
Wouter J

Wouter J

11/12/2010 11:28:10
Quote Anchor link
gnotrgnotr:
waarvoor is het

Misschien voortaan eerst het topic lezen voordat je weer een nutteloze post plaatst.
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:28:21
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 11:14:17:
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|


waarvoor is het


Elektronische Leer Omgeving
Leerling Volg System
Content Management System

Dus 3 aparte pakketten...

Trouwens, de Elektronische leer omgeving heeft een andere naam die voor leerlingen makkelijker te onthouden is. De naam huidige naam is de verkoopnaam en zo zal die ook geregistreerd worden in het handels register...

Ik heb het logo ook iets veranderd:
Afbeelding
Gewijzigd op 11/12/2010 11:29:12 door Bram Boos
 
Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:29:55
Quote Anchor link
het spreekt me niet aan
 
Jasper DS

Jasper DS

11/12/2010 11:44:31
Quote Anchor link
I vind logo al een ferme verbetering!
 
Moe BE

Moe BE

11/12/2010 12:50:11
Quote Anchor link
Is er eigenlijk al iets meer te zien dan enkel het logo?

Volgens mij kan je best een designer onder de arm nemen, want van enkel dit logo ga ik al lopen nog voor ik de rest heb gezien. Sorry hoor!
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 22:45:05
Quote Anchor link
Nou, weer bezig met de site geweest: klik

Nog niet af maar wat vinden jullie er tot nu toe van??
 

11/12/2010 22:51:30
Quote Anchor link
Ziet er al een heel stuk beter uit. Contract van tekst kan wel wat beter. Misschien wat minder opgepropt ook?

Niels Kieviet op 10/12/2010 20:19:18:
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. (...)

Ahum?
'Het is in een browser gemaakt dus het ziet er niet uit.' Dat zeg jij ongeveer. Maar dat zou dus betekenen dat ook gewone websites, die in photoshop zijn ontworpen, ontwikkeld zijn met html en css en getoond, dus gemaakt door de browser er niet uitzien.
Er zijn bepaalde stromingen die zeggen dat je juist in de browser een website moet maken, aangezien je niet iets maakt als een flyer, waarvoor je bijvoorbeeld illustrator kunt gebruiken.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/12/2010 23:43:01
Quote Anchor link
Ik heb even je broncode bekeken en ik zie dat je je logo hebt opgebouwd uit een <h1> en een <h2>. Lijkt me toch echt dat je daarmee de plank behoorlijk mis slaat hoor.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<div id="logo">
   <h1>.....</h1>
   <h2>..</h2>
</div>
Gewijzigd op 13/12/2010 21:28:31 door Ozzie PHP
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.