[review] JornsWebsites

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »
Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

28/03/2008 20:45:00
Quote Anchor link
PHPhulpers,,

Ik was (alweer) bezig met mijn website en nu heb ik dit: Klik
Wat vinden jullie ervan?

BVD
Jorn

Edit:

voor de mensen die wat later kwamen: Klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jorn Engelbart
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 15:55:52
 
Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

28/03/2008 20:55:00
Quote Anchor link
best wel geinig, ik zou alleen die irritante oranje tekst bovenaan weghalen dat van JoransWebdesign...
 
Jelmer -

Jelmer -

28/03/2008 20:57:00
Quote Anchor link
Hmm, ik heb mijn twijfels bij de kleur rood. Ook de combinatie van het wat technische lettertype staat een beetje in contrast met de krulletjes in de details. Misschien moet je 1 van beiden kiezen (de krulletjes!) en dat combineren met de formaliteit van je tekst, Myriad, Gill Sans, Helvetica Neue, die kant op. Voor de tekst zelf inderdaad een standaard lettertype, dat leest prettig. Misschien zelfs iets in de richting van Times New Roman, met een lekker grote letter en verademend veel ruimte tussen de regels :)

Naa, nee, doe maar geen Times, dat is meer geschikt voor verslagen dan voor websites.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

28/03/2008 21:12:00
Quote Anchor link
http://www.blinding-light.com/download/brushes

Erg mooi:) voor zover geen kritiek van mij!
 
- SanThe -

- SanThe -

28/03/2008 21:13:00
Quote Anchor link
Ik heb een horizontale scrollbalk van ongeveer één centimeter, is dat de bedoeling?
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

28/03/2008 21:17:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 28.03.2008 21:13:
Ik heb een horizontale scrollbalk van ongeveer één centimeter, is dat de bedoeling?


19" kopen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

28/03/2008 22:04:00
Quote Anchor link
@Jelmer ik zal nog een kijken (Times new roman zeker niet :P)
@mebus Dankje :)
@SanThe uhm dit is gewoon 1024*768 als ik hem in FF bekijk krijg ik ook een scrollbalk(je) (niet op fullscreen btw)
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

28/03/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Te bruik/groen achtig vind ik.. maar das mijn mening eh en tis alleen de jouwe die telt eh :)
 
- wes  -

- wes -

28/03/2008 22:41:00
Quote Anchor link
Het idee erachter vind ik erg goed, ik zie wel waar je heen wil ermee, maar de uitwerking is nog niet helemaal je-van-het . Maar zit zeker potentieel in.
Dus zeer positief :) voor de verandering eens
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/03/2008 10:04:00
Quote Anchor link
Ik vind dat gekrulde een beetje verwijfd.. En ik mis de kleine accentjes, als je weet wat ik bedoel.
 
Crispijn -

Crispijn -

29/03/2008 10:43:00
Quote Anchor link
Tommy, dit is wel heel erg vaag.

Ik vind hem veel te druk. Veel te veel teksten aan de bovenkant. Veel te druk, te schreeuwerig. Ik ben er eerlijk gezegt niet kapot van.

Je kleurstellingen daar in tegen vind ik wel netjes bij elkaar passen.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/03/2008 10:45:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik vind dat gekrulde een beetje verwijfd..

Mee eens...

Quote:
Je kleurstellingen daar in tegen vind ik wel netjes bij elkaar passen.

Niet mee eens... Ik vind dat bruin/groene een beetje, ja, góór bij dat blauwe.
 
Jan Eduard

Jan Eduard

29/03/2008 14:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het echt weer niks. Over de brushes, die gaan nog wel. Veel te vol. Die rondjes hoeven niet. Teveel tekst. En er mogen wel wat anders fonts in!!
 
- SanThe -

- SanThe -

29/03/2008 17:22:00
Quote Anchor link
Jorn schreef op 28.03.2008 22:04:
@SanThe uhm dit is gewoon 1024*768 als ik hem in FF bekijk krijg ik ook een scrollbalk(je) (niet op fullscreen btw)

Screen 1024*768 heb ik ook, fullscreen, en toch een scrollbalkje.
 
Erik den Blaauwen

erik den Blaauwen

18/04/2008 22:09:00
Quote Anchor link
bij mij worden de afbeeldingen niet geladen .. ik zie namelijk heel veel vraag tekentjes
 
Niels Janssen

Niels Janssen

18/04/2008 22:55:00
Quote Anchor link
Plaatjes?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

18/04/2008 22:56:00
Quote Anchor link
Niet wat laat?
 
Niels Janssen

Niels Janssen

18/04/2008 23:00:00
Quote Anchor link
Niet wat bijdehand?

j/k
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.