Review lay-out

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »
Jesper Diovo

Jesper Diovo

31/08/2009 17:15:00
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik wil alleen even jullie mening en eventuele aanmerkingen, opbouwende kritieken en dergelijke. Als je het niks vindt, moet je dat eerlijk zeggen.

Voor ons profielwerkstuk maken wij - uiteraard - een website. Als onderwerp hebben we "Valuta" gekozen. Nu vroeg ik me af: wat vinden jullie van het eerste ontwerp van de lay-out?

Klik.

Alvast bedankt voor al het commentaar!

Jezpur
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 04:04:14
 
Joep Bogaers

Joep Bogaers

31/08/2009 18:48:00
Quote Anchor link
Ik vind het er goed uit zien.
Gewoon heel strak en een leuke kleurencombinatie.
 
Jelmer -

Jelmer -

31/08/2009 18:59:00
Quote Anchor link
Afbeelding

Het ziet er behoorlijk goed uit! Ik zou nog wel even naar de uitlijning kijken, zodat er wat minder willekeurige lijnen in je website zitten.

Ik zou ook het contrast in je menu iets verhogen, want dat is nu vrij laag. Als ik in de zon zit zie ik het niet.

Als laatst: waarom staat links-boven de datum/tijd? Ik weet dat vroeger de nieuws-site van Planet dit had, zodat je kon zien of je een actuele pagina of een pagina uit de cache te pakken had. Maar is het hier niet overbodig? Zo ja, dan zou ik het weglaten omdat het niet zoveel toevoegt.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

31/08/2009 19:13:00
Quote Anchor link
@Joep: Thanks!

@Jelmer: Thanks, ja ik moet de laatste details nog afwerken, maar ik wilde wel weten hoe de kenners erover dachten, haha.
Ja ik denk dat ik de tekstkleur van het menu wat donkerder maak (als dat is wat je bedoelt?). De witte balk is wel duidelijk hoop ik, hè? Bij mouse-over komt rechts een plaatje + introstukje te staan.

Ik wilde dat eigenlijk de actuele tijd en datum maken. Heb hem gisteravond in elkaar gezet, vandaar dat het een datum en tijd is van gisteren. Misschien dat ik die beter weg kan laten, en de wisselkoersen naar links kan zetten? dan ben je van die 'loze' lijn af, zoeken lijnt aan de rechterkolom van de content zeg maar (ben nooit zo consequent bij een concept, dat komt meestal pas bij het slicen e.d.)

Edit: Wat vinden jullie trouwens van de oranje lijn onder 'Home', dat aangeeft dat die pagina actief is? Ik weet niet, ik vind die lijn een beetje lomp : P.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

01/09/2009 14:09:00
Quote Anchor link
*Bump* (wat aan de vroege kant, maar ja.)
 
John Cena

John Cena

01/09/2009 15:26:00
Quote Anchor link
Kvind het een leuke site, ben het wel eens met Jelmer voor het grootste gedeelte.

Ik vraag me wel af wat die foeilelijke box onder het menu doet, daar heb je geloof ik ook wat text vervaagt. Die hoort daar niet naar mijn idee.

Voor de rest vind ik het erg leuk gemaakt. Go on :)
 
Johan

Johan

01/09/2009 16:05:00
Quote Anchor link
agree @ Chilion. Wat doet die box onder het menu en boven wisselkoersen? gecensureerde tekst?

Inderdaad, heeel netjes! Echt mooi gedaan! Complimenten!
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

01/09/2009 16:44:00
Quote Anchor link
In die box staat de naam van mijn school (+ slogan) en die linkt dan ook naar de website van mijn school. Tsja, ik vond dat het oranje daar het mooist stond. Als je dat óók grijs (of wit) gaat maken, wordt het misschien weer te eentonig.

Heeft iemand nog meer tips of kritieken?
 
Johan

Johan

01/09/2009 16:49:00
Quote Anchor link
Ik denk.. dat je 'm beter zo kan laten...
 
Mitchell

Mitchell

01/09/2009 18:37:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 31.08.2009 19:13:
Edit: Wat vinden jullie trouwens van de oranje lijn onder 'Home', dat aangeeft dat die pagina actief is? Ik weet niet, ik vind die lijn een beetje lomp : P.
Is dat een menu dan? Ik dacht dat het thumbnails waren voor een content slider.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

01/09/2009 19:15:00
Quote Anchor link
@Mitchell: Waar slaat dat nou weer op? Hoezo zouden er wel "thumbnails voor een content slider" (wat dat dan ook mogen zijn) zijn, en geen menu? Je bedoelt zeker dat het zo gaat worden dat als je met je muis erover gaat, er een 'pre'-stukje met een plaatje rechts komt te staan? Klopt ook, maar als ze erop klikken gaan ze naar die pagina. Dus is het denk ik een beetje van allebei.
 
Mitchell

Mitchell

02/09/2009 09:53:00
Quote Anchor link
Content slider
Vaak worden deze voor "featured news" of portfolio's gebruikt. En dat menu naast die foto met caption lijkt hier nogal veel op. Ik moest eerst kijken naar het "menu" en zien dat er "home" stond, voordat ik wist wat het was.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/09/2009 10:48:00
Quote Anchor link
Ja, ik begrijp je. Klopt dat het hier op lijkt : ). Het is eigenlijk een mengsel van een content slider en een menu. Maar daar zijn verder toch geen problemen mee? Ik bedoel, iemand begrijpt toch wel dat daar op geklikt moet worden e.d.?
 
Mitchell

Mitchell

02/09/2009 13:16:00
Quote Anchor link
Denk wel dat ze dat gewoon zullen begrijpen, ik als front end ontwerper zie dat gewoon heel snel op die manier omdat ik meestal ze zelf ook zo bouw.

Maar aangezien er waarschijnlijk meer commerciele biz mensen je site zullen bezoeken, hoef je je daar niet druk om te maken.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/09/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Oh oke. Ja, waarschijnlijk zullen alleen de beoordelaars de site bezoeken. Haha.

Edit: Bedankt trouwens, iedereen voor het commentaar! : )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.