[Review] Lay-out

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 20:19:50
Anchor link
Hey,

zouden jullie even de layout willen reviewen? :)
http://www.street-place.nl/review/

Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,..

Mvg
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:01:52
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 20:45:08
Anchor link
Dit is echt zo'n design waarvan ik hou!
Nog wat verbeter puntjes:
- Maak de kleur van de tekst wat donkerder. Het contrast tussen achtergrond en tekst moet je altijd zo groot mogelijk maken.
- Contact is je 3e item in het menu. Gebruikers verwachten altijd dat contact de laatste is. Ik zou die dus daar neer zetten.
- Voor je klant is het ook handig om je portfolio te laten zien. Zo hebben ze een beeld van jouw style en werk.
- Bij over ons zou ik de zin "zoals ik al zei" dit staat namelijk alleen in de footer. Dat is nou niet een plek waar mensen meteen gaan kijken.
- Lees alle tekst nog eens goed door want ik zie nog wat foutjes. Zoals "zoeits" bij over ons.
- De 4 blokjes onder de header vind ik een beetje slecht geschreven. Het staat er zo van: "Dit kan" "dit kan" "dit is mogelijk" "dit is mogelijk".
- HTML code is slecht. Je mist een doctype, hierdoor gaat <IE9 in de qruiks mode. Je schrijft HREF met hoofdletters, en html kan je beter met kleine letters doen. Je werkt ook de hele tijd met classes. Classes zijn voor elementen die vaker dan 1 keer voorkomen op je pagina. Anders moet je id's gebruiken.
En verder vind ik het logo dramatisch. Totaal verkeerde kleurencombo's.
 
P-ter AA

P-ter AA

14/12/2010 20:51:27
Anchor link
Mooie website! Ik zie dat jij IconFinder ook al ontdekt heb? Haha, toevallig herken ik wat afbeeldingen.
 
Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 20:53:47
Anchor link
Alle eer naar mijn partner ;) Ik geef hem de puntjes mee. :)
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 20:56:55
Anchor link
bij het menu zou ik ook nog wat meer doen met een mouseover
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 20:58:55
Anchor link
Mooie website, alleen bevat het ontzettend veel spel- en grammaticafouten. Op elke pagina zie ik minstens 10 fouten staan.

Verder een cleane look en aantrekkelijke website!
 
Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 21:01:11
Anchor link
Ik zal die spelfouten er zelf wel even uithalen. Verder nog tips?
Aan de w3c vallidatie zullen we zeker nog iets doen.
En het menu zullen we ook nog aan passen (wat meer kleur)
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 21:02:08
Anchor link
Quote:
alles aan pasbaar aan joun style


dat is wel heel lelijk

Toevoeging op 14/12/2010 21:03:27:

Quote:
Alles kan nadat u bent ingelogd in onze systeem.


Toevoeging op 14/12/2010 21:04:23:

Quote:
Alleen wat je hoeft te doen
 
Mavalier D

Mavalier D

14/12/2010 21:09:02
Anchor link
Ja, sorry.

Ik ben van Turkse afkomst dus me taal is niet helemaal 100%
 
Jens V

Jens V

14/12/2010 22:34:05
Anchor link
Zeer mooi design! Echt, petje af!
Klein aandachtspuntje misschien, ik vind de grijze tekst in de balk met "Statistieken", "Wedstrijden", ... redelijk moeilijk te lezen vanwege de achtergrondkleur. De tekst een klein beetje donkerder maken misschien?

Jens
 
Moe BE

Moe BE

14/12/2010 23:09:43
Anchor link
Allereerst: niet echt origineel, maar toch een mooie layout!

Ik zou nog eens naar de pagina's kijken met formulieren op als ik jou was, deze zijn een beetje te leeg naar mijn mening. Mss kan je hier nog wel wat extra info op terug laten komen ofzo.
 
Rover ---

Rover ---

14/12/2010 23:15:27
Anchor link
Ik vind het echt een mooie layout! Ziet er strak uit.
 
F Loogman

F Loogman

14/12/2010 23:23:13
Anchor link
Leuke frisse layout, maar zelfs als snelle lezer kan ik de tekst in de Flash niet lezen voor het nieuwe beeld verschijnt. En de spelfouten, zoals hierboven al wordt genoemd, moeten alle eruit.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

15/12/2010 00:20:35
Anchor link
In FF ziet er mooi uit aleen in IE9 ziet er niet uit! Geef hem een doctype en maak hem valid, dan werkt het ook gewoon mooi in IE9.
 
Jasper DS

Jasper DS

15/12/2010 16:40:01
Anchor link
Wat is het beste xhtml transitional of xhtml strict. Ik gebruik zelf meestal strict maar er zitten wel wat fouten in dus...
 
Jens V

Jens V

15/12/2010 16:41:37
Anchor link
Probeer altijd strict te gaan. De dingen die je meer kunt in transitional zijn meestal, niet altijd, dingen die je kan oplossen met CSS.
 
Kevin de Groot

Kevin de Groot

15/12/2010 17:00:48
Anchor link
Website ziet er hier in IE8 niet daverend uit.

- Layout wordt niet gecentreerd (met Firefox 3.3.6 wél)
- Menubalk (home, over ons etc.) staan er drie achter elkaar en twee onder elkaar

Voor de rest; leuk design naar mijn mening.
 
Yea Rupie

Yea Rupie

15/12/2010 17:53:10
Anchor link
- 'joun'
- In IE8 staat de website niet in het midden, staat het menu te ver naar onder en de 4 colummen onder staan 3 naast elkaar en daaronder nog 1.
- De grijze vlakken (boven en onder) vind ik niet zo mooi, het lijkt net op een blokjes bestand van paint.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

15/12/2010 18:56:01
Anchor link
gebruik óf "jij", óf "u", maar niet door elkaar
Verder nette layout, menu inderdaad een beetje lastig lezen met grijs over grijs.
 
Jasper DS

Jasper DS

15/12/2010 18:59:06
Anchor link
Ok gelieve niet meer te reageren over bovenstaande punten die worden zsm mogelijk opgelost. Als alles in orde is laat ik het nog eens weten!
 
- -

- -

15/12/2010 21:10:28
Anchor link
Wat mooi gekocht.

Waarom ik wist dat dit niet zelfgemaakt was?
- 90% van de designs die gereviewed worden op PHPhulp zijn lelijk, 9% is gejat of gekocht en 1% is zelfgemaakt en mooi.
- Je hebt nog wat Engelse teksten laten staan.
- Je formulieren zijn slechts gedeeltelijk gestyled.
- Aan de CSS-code was duidelijk te zien dat dit niet zelfgemaakt is.
- In de HTML-code is duidelijk te zien dat twee verschillende mensen (met verschillende kennisniveau's) eraan gewerkt hebben.
Gewijzigd op 15/12/2010 21:18:40 door - -
 

Pagina: 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.