Review muzieklijst

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan R

Jan R

04/08/2013 08:00:16
Quote Anchor link
Hoi,

Mat denken jullie hiervan?
* Opmaak
* veiligheid
* enz.

http://www.janr.be/muziek/

Let wel. Dit is een lijst en geen aanbieding van illegale muziek

Jan

PHP hulp

PHP hulp

19/06/2024 00:29:39

Eddy E

Eddy E

04/08/2013 08:17:49
Quote Anchor link
Ziet er zo... 2003 uit.
Tabel is prima, maar het kan allemaal veel verfijnder. Met CSS is hier echt wat moois van te maken, maar het is nu rauwe HTML.
Veiligheid? Ik zie niets meer dan een HTML-pagina.

Erwin H

Erwin H

04/08/2013 08:38:38
Quote Anchor link
Oeh, erg. Als ik met mijn muis erover heen ga dan worden de letters dikgedrukt. Dat heeft tot effect dat de breedte van de cellen verandert en dus springt die hele tabel continu heen en weer omdat die ook breder en smaller wordt. Echt heel erg vervelend voor het oog. (in FF overigens)

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

04/08/2013 09:23:30
Quote Anchor link
die opmaak is vreselijk jan en dat kan veel beter zonder al te veel inspanningen. Gebruik je een javascript oplossing om die rijen te kleuren als je er overheen hovert met je muis? want op mijn laptop zit er een halve seconde tussen voordat hij kleur krijgt. Dat kan gewoon snel met css. Zoals erwin zegt: die dikgedrukte letters moeten er uit evenals die ontzettende lelijke randen. Dan vind ik persoonlijk dat de muiscursor wel iets anders mag worden dan die lelijke tekstcursor
Gewijzigd op 04/08/2013 09:26:15 door Frank Nietbelangrijk

Tobias Tobias

Tobias Tobias

04/08/2013 09:37:57
Quote Anchor link
Naast wat al genoemd is:

Zet de prijzen in een nette opmaak, dus 5 = € 5,- en 13,5 = € 13,50. Dit is met php makkelijk op te lossen: http://php.net/manual/en/function.round.php

Zo te zien haal je de datum zonder voorbewerking uit de database. maak hier een mooiere nederlandse opmaak van: http://www.phphulp.nl/php/tutorial/overig/datum-en-tijdfuncties-in-mysql/519/

Die foto onderaan is van erg slechte kwaliteit. Zorg er in iedere geval voor dat de planken recht staan. En wat doet dat stuk code er onderaan?

En wat ik mis is een eventuele kolom met artiest? En de mogelijkheid om te sorteren op bv datum of artiest

Jan R

Jan R

04/08/2013 12:00:53
Quote Anchor link
opmaak van groter lettertype verwijderd. 't was een idee waar ik ook niet echt warm van liep.
De opmaak van wisselende kleuren is via CSS

Welke type rand zou ik moeten gebruiken. Ik ben echt niet sterk in grafisch :)
Round is toegevoegd Ik heb wel met number_format gewerkt. steeds 2 cijfers na de ,

Is er iemand die wel geklikt heeft op een titel?

Frank Nietbelangrijk op 04/08/2013 09:23:30:
Dan vind ik persoonlijk dat de muiscursor wel iets anders mag worden dan die lelijke tekstcursor

Wat bedoel je hiermee?

Datum format was verdwenen omdat ik te veel problemen had met mijn joins :)

Jan
Gewijzigd op 04/08/2013 12:04:25 door Jan R

Eddy E

Eddy E

04/08/2013 12:04:24
Quote Anchor link
Ooooo kan je er op klikken??? Dat had ik helemaal niet door.
Staat er wel boven, maar dat lees/zie ik niet. Dat moet je echt anders doen.

Jan R

Jan R

04/08/2013 12:04:50
Quote Anchor link
Zoals?

Tobias Tobias

Tobias Tobias

04/08/2013 12:33:50
Quote Anchor link
Jan R op 04/08/2013 12:04:50:
Zoals?

BV de muis in een link-icoon veranderen?
cursor: pointer;

Wat me opvalt is dat bij iedere album de nummers ergens in de 12 minuten duren. Is dit toeval of gaat er iets mis met de data ophalen. Ook zou ik NR in de eerste kolom zetten

Heel klein puntje nog, maar dat komt door mijn autisme denk ik ;-) Als je DVD en LP met een hoofdletter doet, doe dat dan ook bij CD
Gewijzigd op 04/08/2013 12:45:13 door Tobias Tobias

Wouter J

Wouter J

04/08/2013 12:40:10
Quote Anchor link
Mijn tip, download twitter bootstrap en voeg deze in je project. Je zult zien: 't is al 10 keer beter :)

Vervolgens kun je zelf dat design nog een beetje aanpassen. Het probleem is dat jij nu als basis de default css styles voor tables gebruikt en die gaat aanpassen. Deze default styles zijn oud. Als je twitter bootstrap als basis gebruikt heb je een up to date basis waarmee je verder kunt werken

Erwin H

Erwin H

04/08/2013 12:57:59
Quote Anchor link
Eddy E op 04/08/2013 12:04:24:
Ooooo kan je er op klikken??? Dat had ik helemaal niet door.

Wel geprobeerd, maar er gebeurde helemaal niets. Nu ook door waarom niet, het opent een popup. En die.... worden bij mij geblokkeerd (en ik ben niet de enige overigens).

Chris -

Chris -

04/08/2013 12:58:15
Quote Anchor link
Popup? Nee gek! Btw, qua veiligheid... showtitle.php staat behoorlijk open voor sql injecties..

Jan R

Jan R

04/08/2013 13:01:23
Quote Anchor link
Wouter J op 04/08/2013 12:40:10:
Mijn tip, download twitter bootstrap en voeg deze in je project. Je zult zien: 't is al 10 keer beter :)

Vervolgens kun je zelf dat design nog een beetje aanpassen. Het probleem is dat jij nu als basis de default css styles voor tables gebruikt en die gaat aanpassen. Deze default styles zijn oud. Als je twitter bootstrap als basis gebruikt heb je een up to date basis waarmee je verder kunt werken

Is ingevoegd. toont inderdaad moderner :)

Tobias Tobias op 04/08/2013 12:33:50:
BV de muis in een link-icoon veranderen?
cursor: pointer;
aangepast. Dit was ik nog aan het zoeken

Wat me opvalt is dat bij iedere album de nummers ergens in de 12 minuten duren. Is dit toeval of gaat er iets mis met de data ophalen.

Wat stom. I ipv i

Heel klein puntje nog, maar dat komt door mijn autisme denk ik ;-) Als je DVD en LP met een hoofdletter doet, doe dat dan ook bij CD

Is logisch. ik zeg dit ook altijd tegen anderen

Jan

NOLot -

NOLot -

04/08/2013 13:05:06
Quote Anchor link
Chris - op 04/08/2013 12:58:15:
Btw, qua veiligheid... showtitle.php staat behoorlijk open voor sql injecties..

Hoe kom je daarbij? Waar kan je dat aan zien

Chris -

Chris -

04/08/2013 14:13:20
Quote Anchor link
Nou, SQL-injecties erop uitvoeren.. Hij vroeg om ook naar de veiligheid te kijken :-P

N K

N K

04/08/2013 15:26:49
Quote Anchor link
@Chris
Een tool als Havij laat niks zien bij showtitle.php.
Hoe doe jij deze controle? Ben wel benieuwd, ook voor mijn eigen site.

Chris -

Chris -

04/08/2013 15:48:47
Quote Anchor link
:-) Dat is het verschil tussen Havij en de daadwerkelijke kennis om SQL-injecties uit te voeren. Ken je SQL, dan ken je SQL-injecties!

N K

N K

04/08/2013 16:04:21
Quote Anchor link
Goed van je. ;-)
Ik ben geen expert in SQL maar volgens mij kan je dit toch testen door OR '1'='1' achter de URL te plakken? Havij doet toch hetzelfde?

Ik gebruik mysqli_real_escape_string. Neemt niet weg dat ik dit ook een keer wil testen. Wat is hier een goede manier voor want met bovenstaande werkt het niet.

Chris -

Chris -

04/08/2013 17:39:42
Quote Anchor link
Daar kun je beter een ander topic voor openen, nu kapen we die van Jan ;-)

Jan R

Jan R

04/08/2013 19:02:30
Quote Anchor link
Chris - op 04/08/2013 14:13:20:
Nou, SQL-injecties erop uitvoeren.. Hij vroeg om ook naar de veiligheid te kijken :-P

dit is mijn code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
$con = opendatabasei();
if (isset($_GET['sn'])){
    $sn = mysqli_real_escape_string($con, $_GET['sn']);
    $sql = 'select titel from muziek_titels where serienr="'. $sn .'";';
    $result = mysqli_query($con, $sql);    
    if (!$result)
    {
        die('<br>Fout: ' . mysqli_error($con) . '<br>' . $sql);
    }
    while(list($titel)= mysqli_fetch_row($result))
    {
        echo '<h1>' . char($titel) . '</h1>';
    }
}
else{
    die('Geen titel geselecteerd!');
}

Ik werk dus wel met mysqli_real_escape_string
Wat doe ik dan nog fout?

Reshad F

Reshad F

04/08/2013 22:06:35
Quote Anchor link
Waarom onnodig die variabele aanmaken gewoon die escape direct in je query doen

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.