Review my site :)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken voor of bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q. programmadocumentatie. Wie

Bekijk vacature »

PLC Programmeur

Vind jij het leuk om machines tot leven te wekken door het programmeren van PLC's? Dan is dit de functie die bij jou past! Organisatie Vanuit Dordrecht werkt de organisatie aan projecten binnen de machinebouw. Hoewel ze een wat kleinere organisatie zijn, hebben ze mooie turn-key oplossingen voor internationale klanten binnen de food-, non-food- en chemische industrie. Vanuit de locatie in Dordrecht worden de machines opgebouwd en vervolgens bij de klant in bedrijf gesteld. Doordat ze momenteel groeiende zijn, zijn ze opzoek naar versterking voor het programmeren, testen en aansturingen van de systemen. Sfeer De organisatie is van oudsher een

Bekijk vacature »

Technical Support Engineer (Netherlands)

Experlogix is looking for a technical resource with experience in web server and cloud platform technologies to join our Technical Support Team in the Netherlands and provide responsive technical guidance and support to our customers worldwide. You will leverage your excellent technical skills and expertise with your excellent custom service and communication skills to provide timely and knowledgeable technical support. If you are looking for a great career opportunity to specialize in state-of-the-art software products for an international company, we want to hear from you! Job description As a Technical Support Engineer, you will provide technical guidance and support to

Bekijk vacature »

Business Support Analyst IT

Dümmen Orange is the world’s largest breeder and propagator of cut flowers, bulbs, tropical plants, pot plants, bedding plants and perennials. For our IT department in De Lier, we are looking for a Business Support Analyst. Job objective Our organization grows and flourishes via organic growth and by acquiring other companies. This results in a fast-changing and, therefore, challenging environment. Dümmen Orange is operating within a digital transformation related to customer facing tools like a web shop and different app’s to be used by our customers. The number of customer actively working with our web shop and associated app’s is

Bekijk vacature »

Senior Applicatie developer

Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire software en levert geïntegreerde unit tests. Dit doe je samen met

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Bedrijfsomschrijving In het hartje van Utrecht kom je als Lead React Developer te werken bij een organisatie die inhouse werkt aan tal van innovatieve oplossingen voor relaties. Hiervoor werken ze met de nieuwste tools en technieken en ontwikkelen ze van scratch af aan tal van Online platformen, webapplicaties en Mobile Apps middels o.a. React (Native) en Drupal. Binnen deze jonge en ambitieuze organisatie zal jij het eerste aanspreekpunt zijn richting het development team en is het mogelijk om zelf requirements bij klanten in kaart te brengen. Deze vertaal je vervolgens naar het development team en zijn jullie o.a. verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Software Developer / PHP

Bedrijfsomschrijving Voor de een commercieel bedrijf met een focus in de zorgwereld zijn wij op zoek naar een Software Developer met goede kennis van PHP. Het betreft een groeiende en open organisatie in regio Zuid-Limburg. Het bedrijf bestaat uit meerdere locaties en ongeveer 300 medewerkers. De ICT afdeling werkt vanuit regio Maastricht en bestaat uit subteams, gericht op IT beheer, Data en Development. Je werkt in het Development team samen met vier collega's. De sfeer op de afdeling is erg goed. Men weet elkaar te vinden en er heerst een informele sfeer waar ruimte is voor eigen inbreng en gezelligheid.

Bekijk vacature »

Full Stack Java of C# developer

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Full Stack Java of C# developers met ervaring in back-end en front-end software ontwikkeling. Ben jij de Full Stack developer die enthousiast wordt van mooie projecten met high-end technologie? Dan

Bekijk vacature »

Developer Python Azure Financial Organisation

Bedrijfsomschrijving You will work with a major bank in the Netherlands that is digitalizing very quick. The IT department is facing enormous challenges and works on new initiatives to improve the business. This vacancy is in the IT department that is focused on Risk Enterprises. This department builds systems and models, which help the business to calculate, predict and prevent risks for internal and external customers. You will work in within a team that is end-to-end responsible for the RAP platform, a data lake used for (Credit Risk) Data Modelling purposes. The team is working fully Agile DevOps and has

Bekijk vacature »

.NET developer

Heb jij een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur in richting van informatica? En heb jij kennis van het .NET framework? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: .NET software developer in Hollandscheveld Optioneel 100% vanuit huis Over de positie: Als .NET developer ben jij verantwoordelijk voor het omzetten van onze eigen web portal en die van afnemers. Jouw taken omvatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: het omzetten van PHP en ASP.NET naar .NET Core; het aanpassen en uitbreiden van onze web app (.NET Core) qua opzet en functionaliteit; onze desktop versie van Micromix (VB.NET) ondersteunen en verder te ontwikkelen;

Bekijk vacature »

Full-Stack Developer

Bedrijfsomschrijving The organization is one of the big ones in the field of performance marketing. They are known as an organization that builds high-quality software and algorithms. The software and algorithms are used with organizations to increase sales/branding at peak times. The organization is not known as the cheapest in the market but the solution they build works so well that they have large customers worldwide. The organization has experienced tremendous growth in recent years and is therefore looking to strengthen its development team. As a Fullstack Software Developer you will be working in the Tech Team. The cool thing

Bekijk vacature »

Junior Oracle (APEX) Ontwikkelaar regio Den Haag

Bedrijfsomschrijving Momenteel ben ik voor mijn klant in de regio Den Haag op zoek naar een Junior Oracle Apex Developer. Heb jij onlangs jouw opleiding afgerond of nu tot drie jaar werkervaring en wil je de kans krijgen binnen een sterk team? Dan is dit je kans! Deze relatief jonge organisatie is de aflopen jaren explosief gegroeid en is inmiddels een gerenommeerde speler in zijn segment. De eigenaren hebben in het verleden veel ervaring opgedaan in de transportbranche bij een werkgever die alleen resultaatgericht was en weinig aandacht had voor zijn medewerkers. Deze ervaring heeft hen en de organisatie gevormd

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken voor of bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q. programmadocumentatie. Wie

Bekijk vacature »

.NET developer

Heb jij een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur in richting van informatica? En heb jij kennis van het .NET framework? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: .NET software developer in Hollandscheveld Optioneel 100% vanuit huis Over de positie: Als .NET developer ben jij verantwoordelijk voor het omzetten van onze eigen web portal en die van afnemers. Jouw taken omvatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: het omzetten van PHP en ASP.NET naar .NET Core; het aanpassen en uitbreiden van onze web app (.NET Core) qua opzet en functionaliteit; onze desktop versie van Micromix (VB.NET) ondersteunen en verder te ontwikkelen;

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software developer

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 00:32:00
Quote Anchor link
Beste PHPhelpers,

Ik ben weer eens aan het sleutelen gegaan met de layout van mijn website.

Ik heb er aardig wat tijd in gestoken, alleen al de vele tientalle tuts die ik heb doorgelezen om tot een redelijk resultaat te komen koste me al minimaal een dag ;)

Maar ik vindt dat het resultaat er mag wezen, afgezien van mijn beroerde Engels. :p

Maar nu is mijn vraag: Wat vinden die andere webdesigners er eigenlijk van?

Is dit pure crap of is een vervolg opleiding voor Webdesigner nog helemaal niet zo'n gek idee?

Verras me daar word ik blij van. Dus brandt maar los :)

PS: Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!

Edit: Zoals het bijna een traditie is ben ik de link naar mijn website vergeten:

klik

Edit 2
Owja, nu wilde ik nog weten: Werkt deze site goed in alle browser? (FF heb ik reeds getest) :p
Gewijzigd op 18/03/2006 00:37:00 door Pieter van Linschoten

PHP hulp

PHP hulp

04/03/2021 23:16:21

- wes  -

- wes -

18/03/2006 01:21:00
Quote Anchor link
dingetjes als je login zijn misschien klein maar het maakt je site wel af, zitten nog paar kleine puntjes van verbetering in.

zeg maar overal waar je van dacht ohja dit moet er nog ff in :)

18/03/2006 07:43:00
Quote Anchor link
Goddelijk :-)
Een site met goed design en ook XHTML 1.1
In geen tijden gezien. En je hebt de de HTML code ook nog lekker overzichtelijk gehouden.

Wel één minpuntje is dat je je site niet als application/xhtml+xml verstuurd.

Quote:
Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!
Heb ik ook. Is echt goed.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/03/2006 09:16:00
Quote Anchor link
Ik blijf het maar zeggen:
goed is in de ogen van de eigenaar/boodschapper van het woord goed...

Mijn impressie van je site is dat deze voor mij rust uitstraalt. Minpuntje (als je dit een minpuntje zou willen noemen) voor mij is dat al je links (nog) niet werkten. Ik klikte op scripts en deze doet niets. Voor wat je Engels kan ik je zeggen dat gewoon blijven doen en oefenen en aanpassingen van welgemeende remarks je tot een niveau gaan brengen die je zelf aanvankelijk niet voor ogen zou hebben gehouden.

Suc6!!

edit: typo
Gewijzigd op 18/03/2006 09:25:00 door Lissy Pixel

DaeDaluz

DaeDaluz

18/03/2006 09:23:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit, alleen je lettertype is wat klein, dat mag best wat groter :)

18/03/2006 09:37:00
Quote Anchor link
Lettertype mag idd wel wat groter. Ik vindn 0.85 em altijd goed leesbaar.

Veder mag je die XHTML valid knop onder elke pagina weergeven.

CB2thephp

CB2thephp

18/03/2006 10:47:00
Quote Anchor link
Zeer mooi layout en de menu is perfect. Dan net als de andere mensen letter type en ik ben het met webmakerij eens 0.85em is goed.

Harmen

Harmen

18/03/2006 10:53:00
Quote Anchor link
Ik vind het menu erg mooi,
Alleen de banner bovenaan de page als je d'r op komt mag wel ietsje minder hoog :P

Leen Strijk

Leen Strijk

18/03/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Ik snap het probleem met de lettergrootte niet zo goed.

Als hij voor jou te klein is druk je op control en draai aan het muiswieltje en hij is zo groot als je hem hebben wil.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/03/2006 11:10:00
Quote Anchor link
@ Leen : dat is een handige tip en werkt in Firefox prima :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

18/03/2006 11:13:00
Quote Anchor link
@ Leen: in FireFox, bedoel je. En Ctrl + en Ctrl - werken ook. En Internet Explorer heeft er geen toetscommando voor. Dan zul je in het menu beeld moeten zijn.

CB2thephp

CB2thephp

18/03/2006 11:14:00
Quote Anchor link
Niet elk persoon weet dat leen.

Leen Strijk

Leen Strijk

18/03/2006 11:16:00
Quote Anchor link
Aha,
Ik gebruik nooit explorer, vandaar.

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 11:25:00
Quote Anchor link
@ lissy:
Dat niet alle links werken, komt omdat sommige naar www.lapidi.nl/# linken, en ze dus geen nieuwe pagina openen, maar een anchor.

Verder:
En ik heb de textgrootte op 0.85 em gezet, en het gaat inderdaad nét niet ten koste van de rust, dus als iedereen het nu zonder +50 leesbril kan lezen, ben ik al tevreden :)

18/03/2006 12:20:00
Quote Anchor link
Leen:
Aha,
Ik gebruik nooit explorer, vandaar.
Exploder is voor mij ook verleden tijd.

Kalle P

Kalle P

18/03/2006 12:40:00
Quote Anchor link
Ik ook, alleen nog met MSN als je je inbox inwilt. Weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat ie dat doet met FF ipv IE?

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 12:52:00
Quote Anchor link
Ik heb nu ook het gedeelte scripts af.
Neem maar even een kijkje :)
Met dank aan Richard _o_

@ Kalle:
Ik denk dat MSN (microsof) en FireFox (mozilla) niet samen willen werken. Alleen al omdat de certificaten van IE worden gebruikt bij MSN.

Kalle P

Kalle P

18/03/2006 13:05:00
Quote Anchor link
Dat snap ik :D. Maar het moet toch op 1 of andere manier kunnen.

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 13:08:00
Quote Anchor link
Ik zou zeggen: Trek de stoute schoenen aan en ga C++ leren :)
Misschien kan je het zelf wel aanpassen ;)

Kalle P

Kalle P

18/03/2006 13:19:00
Quote Anchor link
Komt vanzelf wel aan bod. Op school nu bezig met veel java, volgend jaar C++.

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 13:29:00
Quote Anchor link
Hehe :p
Op school is de moeilijkste taal die ik leer Latijn xD

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.