Review my site :)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als fullstack java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. wat ga je doen? Samen met het team ontwikkelen van user stories op de backlog; Begeleiden van (meer junior) collega’s; Samenwerken met andere online teams;

Bekijk vacature »

Java Developer / Redesign / Complex / Overheid

Bedrijfsomschrijving Bij deze overheidsinstantie zal je terecht komen in een DevOps team van 5 man/vrouw groot. 4 daarvan houden zich bezig met het (door)ontwikkelen van de applicaties en 1 iemand is verantwoordelijk voor het testwerk. Echter, doordat ze steeds meer geautomatiseerd testen en richting CI/CD willen gaan, zal jij je daar ook zeker mee gaan bemoeien! Zoals gezegd kom je in een erg complexe omgeving terecht. Dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat je met diverse Europese lidstaten en veel verschillende componenten te maken hebt. Dit maakt het daardoor erg uitdagend, maar niet minder leuk! Daarnaast zijn zij

Bekijk vacature »

Application Developer

As a Senior Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as team members located in other parts of the world. You’ll be working on projects and

Bekijk vacature »

Application Developer Tech Lead

We’re Hiring! A UPS Application Developer Tech Lead *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

C++ Developer (non Embedded)

Senior C++ Software developer (not embedded) with excellent knowledge of and hands on experience with UI Frameworks. In this role, you have the opportunity to Get to know that the average heart beats about 100.000 times daily. And that more than 7 million people each year die from coronary heart disease's so, innovation, prevention, diagnosis and treatment is essential to reduce this number and improve the life of the patient. At Philips IGT-Devices we are working on industry leading solutions helping clinicians on deciding, guiding, treating and confirming the right therapy for each patient in real-time during image-guided therapies (IGT).Are

Bekijk vacature »

Backend .NET Developer C# Voetbal

Bedrijfsomschrijving Binnen deze organisatie in de regio Den Haag zal je als .NET Developer terecht komen in een multidisciplinair team met 5 andere Programmeurs. In jouw rol ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van mobiele applicaties met meer dan 4 miljoen gebruikers wereldwijd. Als Backend Developer zal je dagelijks werken met C#, .NET Core, Kubernetes en een SQL Database. Voor het onderling communiceren van de microservices wordt gebruik gemaakt van RabbitMQ. Je krijgt energie van technische uitdagingen en je werkt graag samen. Verder zul je in vele projecten deelnemen, zorg je voor nieuwe features, los je diverse bugs

Bekijk vacature »

Developer / .NET Core

Bedrijfsomschrijving Voor een technisch bedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een Software Developer. Het betreft een bedrijf dat IT oplossingen ontwikkelt voor hun klanten, bestaande uit ruim 50 medewerkers, verdeeld over verschillende teams. Het is een platte organisatie met een vlotte besluitvorming, een informele cultuur en veel passie voor het vak. Als Developer werk je samen in een development subteam dat bestaat uit ongeveer 7 personen. Je werkt samen met developers, business analisten en een projectleider. Samen werken jullie aan klantspecifieke oplossingen waarmee processen geautomatiseerd worden, processen met elkaar verbonden worden of waarmee het gebruik van

Bekijk vacature »

C# .Net ontwikkelaar - Meer dan €4000 p/m + L

Bedrijfsomschrijving Deze informele organisatie heeft ontzettend veel contacten binnen grote en bekende organisaties. Dit zorgt ervoor dat jij als .Net ontwikkelaar op leuke en uitdagende projecten komt te werken, hierbij zal de focus vooral liggen op het midden van het land. Veel ontwikkelaars zijn via onze opdrachtgever aan het werk bij bijvoorbeeld grote financiële dienstverleners maar het is niet geheel ongebruikelijk om bij kleinere instanties aan het werk te gaan. Bij onze opdrachtgever ligt er veel focus op de persoonlijke ontwikkeling en groei van hun medewerkers. Je krijgt daarom veel ruimte om certificaten te behalen die belangrijk zijn voor jouw

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / Azure

Bedrijfsomschrijving Je komt als .NET Developer te werken bij een vooraanstaande softwareontwikkelorganisatie in de verzekeringswereld. De primaire ontwikkeltaal is C#, maar ook maken ze gebruik van ASP.NET (Core), MVC en TypeScript. Daarnaast worden de stappen gezet om dit jaar naar Azure te migreren. Het belangrijkste product is een webservice (WCF) dat optimale en veilige communicatie mogelijk maakt tussen aanbieders, zorgverleners en gebruikers. Deze service maakt het mogelijk dat er per maand gemiddeld meer dan 250 miljoen berichten door hun systeem gaan met 800 berichten per piek seconde. Door de automatisering in de zorgsector is deze organisatie in de afgelopen jaren

Bekijk vacature »

Java / Hippo developer

Functieomschrijving Randstad is een pionier in de hr-dienstverlening. Sinds de oprichting in 1960 zijn wij uitgegroeid tot dé grootste hr-dienstverlener in de wereld. Onze missie is om de wereld van werk te ontwikkelen. Dit doen wij voor iedereen die met werk te maken heeft: onze klanten, kandidaten, medewerkers en de maatschappij als geheel. In de hele wereld, en zeker ook in onze thuismarkt Nederland. Door onze passie voor mensen te combineren met de kracht van de hedendaagse technologie en innovatie, ondersteunen we mensen en organisaties bij het realiseren van hun ware potentie. Dit noemen we human forward. Randstad Groep Nederland

Bekijk vacature »

.NET developer

Bedrijfsomschrijving Als Senior .NET developer ga je werken in een DevOps team aan state-of-the-art oplossingen voor diverse opdrachtgevers. Denk hierbij aan het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen waar grote hoeveelheden data, AI en loT centraal staan. Zo is de organisatie onder andere bezig met het bouwen van een platform wat gebouwen middels tal van sensoren in kaart brengt en alles wat daarbij komt kijken. Zo kan iedereen in een opslag op een plattegrond zien welke ruimte bezet, gereserveerd of vrij is en wordt dit gekoppeld met andere diensten, bijvoorbeeld richting schoonmakers die weten

Bekijk vacature »

Lead Developer

Telecats is op zoek naar een Lead Developer Functie omschrijving Je werk als lead developer Als lead developer maak je onderdeel uit van het team van software architecten, lead developers en software engineers en ben je betrokken bij de doorontwikkeling van de producten van Telecats. Telecats helpt klanten met het optimaliseren van hun klantcontact, van telefonie tot het slim toepassen van spraaktechnologie en machine learning. Binnen Telecats wordt onder andere gewerkt met Java, Spring, Maven en Angular. Telecats werkt onder andere samen met een remote team van software developers. Als contactpersoon van dit remote team zorg je voor het afstemmen

Bekijk vacature »

Business Intelligence Developer

Dit is de rol Boels pitstop De organisatie Boels is zich aan het professionaliseren en digitaliseren. Jij gaat hier een grote rol in spelen. Wat doet de organistaie Boels? Hoe doen we het? Waar staan we? Waar willen/moeten we naartoe? De afdeling BI krijgt steeds meer (aan)vragen voor dashboards/data etc. vanuit de organisatie om dit te onderzoeken. Dit doen we centraal vanuit Sittard. Als Business Intelligence Developer werk je aan projecten (klein of groot), waar we met data inzichten verschaffen aan onze organisatie. Je denkt mee met onze interne stakeholders, draagt initiatieven aan en zorgt er vervolgens voor dat de

Bekijk vacature »

Java Developer gezocht voor een leuk bedrijf!

Bedrijfsomschrijving Voor een leuke klant ben ik zoekende naar een Java Developer. Deze organisatie bestaat uit ongeveer 30 leuke collega’s die allemaal meewerken aan opdrachten voor klanten. Het uitgangspunt binnen alle werkzaamheden is het standaardiseren van communicatiestromingen/bestanden van klanten. Er heerst hier ook een pragmatische mentaliteit waarbij je samen met collega’s zoekt naar de beste oplossingen voor klanten om bestanden overzichtelijk en makkelijk te maken. Deze klant laat zich het beste omschrijven als een warme organisatie waarbij de collega's onderling elkaar vooruit helpen en goed samenwerken. De organisatie is met 30 medewerkers relatief klein, maar is daardoor wel ontzettend gezellig

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 00:32:00
Quote Anchor link
Beste PHPhelpers,

Ik ben weer eens aan het sleutelen gegaan met de layout van mijn website.

Ik heb er aardig wat tijd in gestoken, alleen al de vele tientalle tuts die ik heb doorgelezen om tot een redelijk resultaat te komen koste me al minimaal een dag ;)

Maar ik vindt dat het resultaat er mag wezen, afgezien van mijn beroerde Engels. :p

Maar nu is mijn vraag: Wat vinden die andere webdesigners er eigenlijk van?

Is dit pure crap of is een vervolg opleiding voor Webdesigner nog helemaal niet zo'n gek idee?

Verras me daar word ik blij van. Dus brandt maar los :)

PS: Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!

Edit: Zoals het bijna een traditie is ben ik de link naar mijn website vergeten:

klik

Edit 2
Owja, nu wilde ik nog weten: Werkt deze site goed in alle browser? (FF heb ik reeds getest) :p
Gewijzigd op 18/03/2006 00:37:00 door Pieter van Linschoten

PHP hulp

PHP hulp

10/04/2021 17:39:36

- wes  -

- wes -

18/03/2006 01:21:00
Quote Anchor link
dingetjes als je login zijn misschien klein maar het maakt je site wel af, zitten nog paar kleine puntjes van verbetering in.

zeg maar overal waar je van dacht ohja dit moet er nog ff in :)

18/03/2006 07:43:00
Quote Anchor link
Goddelijk :-)
Een site met goed design en ook XHTML 1.1
In geen tijden gezien. En je hebt de de HTML code ook nog lekker overzichtelijk gehouden.

Wel één minpuntje is dat je je site niet als application/xhtml+xml verstuurd.

Quote:
Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!
Heb ik ook. Is echt goed.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/03/2006 09:16:00
Quote Anchor link
Ik blijf het maar zeggen:
goed is in de ogen van de eigenaar/boodschapper van het woord goed...

Mijn impressie van je site is dat deze voor mij rust uitstraalt. Minpuntje (als je dit een minpuntje zou willen noemen) voor mij is dat al je links (nog) niet werkten. Ik klikte op scripts en deze doet niets. Voor wat je Engels kan ik je zeggen dat gewoon blijven doen en oefenen en aanpassingen van welgemeende remarks je tot een niveau gaan brengen die je zelf aanvankelijk niet voor ogen zou hebben gehouden.

Suc6!!

edit: typo
Gewijzigd op 18/03/2006 09:25:00 door Lissy Pixel

DaeDaluz

DaeDaluz

18/03/2006 09:23:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit, alleen je lettertype is wat klein, dat mag best wat groter :)

18/03/2006 09:37:00
Quote Anchor link
Lettertype mag idd wel wat groter. Ik vindn 0.85 em altijd goed leesbaar.

Veder mag je die XHTML valid knop onder elke pagina weergeven.

CB2thephp

CB2thephp

18/03/2006 10:47:00
Quote Anchor link
Zeer mooi layout en de menu is perfect. Dan net als de andere mensen letter type en ik ben het met webmakerij eens 0.85em is goed.

Harmen

Harmen

18/03/2006 10:53:00
Quote Anchor link
Ik vind het menu erg mooi,
Alleen de banner bovenaan de page als je d'r op komt mag wel ietsje minder hoog :P

Leen Strijk

Leen Strijk

18/03/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Ik snap het probleem met de lettergrootte niet zo goed.

Als hij voor jou te klein is druk je op control en draai aan het muiswieltje en hij is zo groot als je hem hebben wil.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/03/2006 11:10:00
Quote Anchor link
@ Leen : dat is een handige tip en werkt in Firefox prima :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

18/03/2006 11:13:00
Quote Anchor link
@ Leen: in FireFox, bedoel je. En Ctrl + en Ctrl - werken ook. En Internet Explorer heeft er geen toetscommando voor. Dan zul je in het menu beeld moeten zijn.

CB2thephp

CB2thephp

18/03/2006 11:14:00
Quote Anchor link
Niet elk persoon weet dat leen.

Leen Strijk

Leen Strijk

18/03/2006 11:16:00
Quote Anchor link
Aha,
Ik gebruik nooit explorer, vandaar.

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 11:25:00
Quote Anchor link
@ lissy:
Dat niet alle links werken, komt omdat sommige naar www.lapidi.nl/# linken, en ze dus geen nieuwe pagina openen, maar een anchor.

Verder:
En ik heb de textgrootte op 0.85 em gezet, en het gaat inderdaad nét niet ten koste van de rust, dus als iedereen het nu zonder +50 leesbril kan lezen, ben ik al tevreden :)

18/03/2006 12:20:00
Quote Anchor link
Leen:
Aha,
Ik gebruik nooit explorer, vandaar.
Exploder is voor mij ook verleden tijd.

Kalle P

Kalle P

18/03/2006 12:40:00
Quote Anchor link
Ik ook, alleen nog met MSN als je je inbox inwilt. Weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat ie dat doet met FF ipv IE?

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 12:52:00
Quote Anchor link
Ik heb nu ook het gedeelte scripts af.
Neem maar even een kijkje :)
Met dank aan Richard _o_

@ Kalle:
Ik denk dat MSN (microsof) en FireFox (mozilla) niet samen willen werken. Alleen al omdat de certificaten van IE worden gebruikt bij MSN.

Kalle P

Kalle P

18/03/2006 13:05:00
Quote Anchor link
Dat snap ik :D. Maar het moet toch op 1 of andere manier kunnen.

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 13:08:00
Quote Anchor link
Ik zou zeggen: Trek de stoute schoenen aan en ga C++ leren :)
Misschien kan je het zelf wel aanpassen ;)

Kalle P

Kalle P

18/03/2006 13:19:00
Quote Anchor link
Komt vanzelf wel aan bod. Op school nu bezig met veel java, volgend jaar C++.

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

18/03/2006 13:29:00
Quote Anchor link
Hehe :p
Op school is de moeilijkste taal die ik leer Latijn xD

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.