[review] Nieuwe site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

17/01/2008 17:21:00
Quote Anchor link
PHPhulpers,,

Ik ben bezig met mijn site opnieuw aan het maken. Pas had ik hier als een ontwerp laten reviewen en op basis daarvan ben ik opnieuw begonnen. Wat vinden jullie ervan? Klik

BVD
Jorn
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 02:28:50
 
Wouter K

Wouter K

17/01/2008 17:26:00
Quote Anchor link
Ok beter , maar het blauw werkt nog steeds niet bij die kleuren.

Nu je site verspringt de hele tijd en dat is kl*te.

Gebruik minder JS in je site , maar gewoon een linkje is ook tof!
 
Robert Deiman

Robert Deiman

17/01/2008 17:33:00
Quote Anchor link
Menu kan je anders doen Jorn:

Als je de achtergrond van je menu-items transparant maakt, dan ziet het er net zo uit, zet je aan de linkerkant een border (doe je nu geloof ik ook) dan zien die buttons er net zo uit.. + Als je dan de active wel een background-color meegeeft (dezelfde als nu) zal je menu in 1 keer laden, en niet al die plaatjes meer op hoeven te halen.

Conclusie:
Er valt qua prestaties nog wel e.e.a. te verbeteren.
 
Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

17/01/2008 18:00:00
Quote Anchor link
@Robert maakt het iets uit of de items transparant zijn of met een background?
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

17/01/2008 18:44:00
Quote Anchor link
Wel grappig opzich, alleen vind ik persoonlijk de tint van blauw met een vervaging naar grijs wat minder. Verder mis ik bij contact nog dergelijke directe contact informatie, jouw eigen naam, adresgegevens(, KvK-Nummer), etc.
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

17/01/2008 18:49:00
Quote Anchor link
Vind de combinatie niet super, misschien wat meer kleuren: (Kleuren schema's)
Leuk menu systeempje, helaas wekt de vorige/volgende knop dan niet meer, maak het zo dat je het uit een get haalt of zo iets...
 
Robert Deiman

Robert Deiman

17/01/2008 18:50:00
Quote Anchor link
Als je steeds een afbeelding (met text) moet laden wel ja:

Klik

Dit heb je voor elke button los gemaakt, terwijl je wel de gradient (over de hele lengte) door hebt lopen. In je buttons loopt diezelfde gradient door.. Ik zal ff proberen een voorbeeldje voor je te maken.
 

17/01/2008 19:11:00
Quote Anchor link
Weer alles gecentreerd; leest niet lekker.
Zoals ik mij de oude herinner is deze niet veel anders
Vooral erg maar dan ook erg donker.
Heb je je tot nu toe enig moment afgevraagd wat de meerwaarde is om AJAX te gebruiken op je site?
nog meer kleurenschema's
 
Robert Deiman

Robert Deiman

17/01/2008 19:26:00
Quote Anchor link
Ik wou diezelfde vraag stellen, maar nu ik in de code zit.. Jemig wat heb je er een ongelovelijke zooi van.. Het menu heb ik op zich wel werkend nu, maar die moet nog in het midden komen. Voor het hele menu hoef je zoals eerder gezegd helemaal geen afbeelding te gebruiken, alles kan met simpel CSS zonder al die afbeeldingen. De laadtijd van je site wordt dan ook aanzienlijk verbeterd :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.