Review nodig voor mijn 1e website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Achie Kaderr

Achie Kaderr

28/08/2013 16:42:10
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een paar weken in contact gekomen met het maken van website en het programmeren van website's.
En nu heb ik feedback nodig over mijn website, dus hoe het eruit ziet en of ik in ieder geval iets goed doe.

http://noomz.nl/

Alvast bedankt.

Gr, Achie
Gewijzigd op 28/08/2013 16:43:47 door Achie Kaderr
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:32:22
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/08/2013 16:45:42
Quote Anchor link
Wat is het? Is het af?

dit klopt volgens mij niet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<meta charset="utf-8" name="Noomz, social media, Facebook, twitter, meet, fun, ad-free, socialize, sign up, new social website, clean, trusted, community, business, join, chat, ">


Waarom een style sheet op elke pagina en heb niet gewoon in 1 bestand?
Gewijzigd op 28/08/2013 16:47:33 door Bas IJzelendoorn
 
Mark Hogeveen

Mark Hogeveen

28/08/2013 16:54:33
Quote Anchor link
Jammer dat mensen meestal al om een site revieuw vragen als het nog niet af is, tenminste dit lijkt naar mijn mening nog niet echt af. Het enigste wat ik kan zien is een login en registratie?
Niet verkeerd bedoeld hoor.
En waarom gebruik je links als submitbutton? Dan kun je beter een gewone button nemen als je iets wil doen met javascript. Dat is ook meteen beter voor de semantiek.
Gewijzigd op 28/08/2013 16:55:54 door Mark Hogeveen
 
Achie Kaderr

Achie Kaderr

28/08/2013 17:07:29
Quote Anchor link
Klopt het is inderdaad niet af het ging vooral om hoe het design eruit ziet en of het enigszins klopt wat ik erin heb staan ben ook gewoon een beginner.

Is het mogelijk dit thread te verwijderen zodat ik jullie niet opzadel met zoiets?;p
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/08/2013 17:18:20
Quote Anchor link
Je kan hem altijd nog omhoog kicken als hij bijna af is.
Dus we kunnen hem gewoon nog openlaten als je wilt.

Los van het feit dat hij nog niet af is:
- Plaats je CSS in een los stijlbestand, bij ontwikkelen van de huisstijl kan ik me nog voorstellen dat je dit nog niet direct doet.
- Gebruik niet overal een divje voor. Alleen voor de opbouw van je site in een header-content,menu, footer-framework en als je diverse items zoals knoppen wilt groeperen.
- In-line style is niet aan te raden, gebruik je algemene CSS-stijlblad.
- Spring je HTML-code netjes in, zo blijft het overzichtelijk en weet je heel makkelijk waar welk eleement bij hoort als die afgesloten wordt.
- Een opsomming van bijv. een menu kan je prima met list-tems doen (ul/li)
Gewijzigd op 28/08/2013 17:22:29 door - Ariën -
 
Kris Peeters

Kris Peeters

28/08/2013 17:19:31
Quote Anchor link
Achie Kaderr op 28/08/2013 17:07:29:
... thread te verwijderen ...

Tegen morgen is er geen kat die nog op dit topic komt.
Iedereen overleeft dit wel.
Gewijzigd op 28/08/2013 17:20:14 door Kris Peeters
 
Achie Kaderr

Achie Kaderr

28/08/2013 17:40:29
Quote Anchor link
- Aar - op 28/08/2013 17:18:20:
Je kan hem altijd nog omhoog kicken als hij bijna af is.
Dus we kunnen hem gewoon nog openlaten als je wilt.

Los van het feit dat hij nog niet af is:
- Plaats je CSS in een los stijlbestand, bij ontwikkelen van de huisstijl kan ik me nog voorstellen dat je dit nog niet direct doet.
- Gebruik niet overal een divje voor. Alleen voor de opbouw van je site in een header-content,menu, footer-framework en als je diverse items zoals knoppen wilt groeperen.


- In-line style is niet aan te raden, gebruik je algemene CSS-stijlblad.
- Spring je HTML-code netjes in, zo blijft het overzichtelijk en weet je heel makkelijk waar welk eleement bij hoort als die afgesloten wordt.
- Een opsomming van bijv. een menu kan je prima met list-tems doen (ul/li)



Bedankt voor je feedback ik zal een aantal dingen veranderen en ja voor de css style dat ga ik inderdaad apart houden maar op het moment nog niet.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/08/2013 17:54:13
Quote Anchor link
Harry hogeveen op 28/08/2013 16:54:33:
Jammer dat mensen meestal al om een site revieuw vragen als het nog niet af is, tenminste dit lijkt naar mijn mening nog niet echt af. Het enigste wat ik kan zien is een login en registratie?
Niet verkeerd bedoeld hoor.


Opzich hoeft een site review niet erg te zijn als de website nog niet af is. Soms loop je net even vast of wat je in hoofd als plaatje hebt lukt je niet goed om te maken. Soms kan een review dan tot een eye-opener werken, waardoor je weer verder kan.
 
Php knipper

php knipper

28/08/2013 19:47:25
Quote Anchor link
misschien voor de input velden een Padding opgeven (nu vindt ik mijn gebruikersnaam iets te dicht tegen de kant)
misschien ook een hover bij de login knop
 
- Raoul -

- Raoul -

29/08/2013 01:10:38
Quote Anchor link
Kleuren zijn te "mottig" en het logo is iets te onprofessioneel.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.