[review] Occasion website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

18/05/2011 20:51:10
Quote Anchor link
Hallo,

Graag zou ik jullie mening ontvangen over het design en usability van de volgende website:

van Dijk auto's - Occasions met APK en inruil mogelijk - Nieuw-Vennep

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:02:59
 
- SanThe -

- SanThe -

18/05/2011 21:08:55
Quote Anchor link
Laden duurt erg lang.
Verder geen commentaar omdat ik dat soort sites verschrikkelijk vind. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Niels K

Niels K

18/05/2011 21:12:11
Quote Anchor link
Ooit van paginators gehoord?
 
Bram Boos

Bram Boos

18/05/2011 21:27:55
Quote Anchor link
Mooie site maar het duurt bij mij +/- 20 seconden voordat de hele pagina geladen is...
 
Niels K

Niels K

18/05/2011 21:29:13
Quote Anchor link
Overigens vind ik de usability niet echt goed. Het staat allemaal een beetje door elkaar heb ik het idee. Een beetje een warboel zeg maar..
Gewijzigd op 18/05/2011 21:29:25 door Niels K
 
P-ter AA

P-ter AA

18/05/2011 21:40:15
Quote Anchor link
Erg mooie website! Maar inderdaad erg/veel te traag. Ook vind ik de tekst bij Welkom niet prettig lezen. Misschien het lettertype iets groter of een grotere afstand tussen regels? Verder vind ik het een mooie site!
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

18/05/2011 21:53:29
Quote Anchor link
Je weergeeft de plaatjes klein, maar ze zijn ontzettend groot:
http://vandijk-autos.com/images/leon_promotie.png
http://vandijk-autos.com/admin/fotos/2823227-1.jpg


Dat verhoogt de laadtijd van je site drastisch zonder dat het nodig is.
 
Scrippy do

scrippy do

18/05/2011 21:56:07
Quote Anchor link
kan die marokkaan ook iets vrolijker kijken?...
 

19/05/2011 00:44:31
Quote Anchor link
Hey dankjewel voor de tips, zal de afbeeldingen zeker gaan verkleinen en wat aan de opmaak van de tekst gaan doen.

Heb expres geen paginators ingebouwd omdat er uitgebreide zoek en sorteer functie bij zit.
 
Milo S

Milo S

19/05/2011 10:55:21
Quote Anchor link
Een snelheid check geeft duidelijk aan wat je nog moet aanpassen..
Voor snelheid check kan je ook google page speed gebruiken.

Verder vind ik je website echt heel rommelig er uit zien..
Wat mij betreft teveel social community knopjes, je kan ze er in bouwen, maar waarom meteen in de bovenste balk? Daarbij kun je zo ook beetje integreren in het design.
Je gebruikt meerdere lettertypes, ik zou zo min mogelijk soorten gebruiken dat staat vele malen strakker vind ik.
Bij de nieuwe occasions zou ik de prijs meer laten opvallen, dit valt een beetje in het niet terwijl de meeste daar als eerst naar kijken.
De film op de actie pagina, waarom niet gewoon een flash filmpje of een eigen speler zonder reclame. YouTube vind ik altijd zo goedkoop staan.

Ik vind het jammer dat de site er zo rommelig uitziet, zeker nadat ik de site (jouw eigen?) leonpromotie.nl zag, die is heel strak en laad gewoon snel.

Succes ermee man!
Gewijzigd op 19/05/2011 10:58:14 door Milo S
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

19/05/2011 11:38:03
Quote Anchor link
Het is al gezegd, maar wat is die site _vreselijk_ traag. Als stront door een zeefje. Niet normaal! :)

Dat gezegd hebbende:
- Thumbnails maken van de grote afbeeldingen (eerder al aangegeven), ik zou daar phpThumb voor gebruiken;
- Getalnotatie is verkeerd. Het is geen '197,456 km', maar '197.456 km'. Of '€ 1.589' in plaats van '€ 1,589';
- Bij de resultaten van het zoeken komt de mouse-over achtergrond een pixel boven en onder de afbeelding, ziet er raar uit. Of meer marge/padding, of geen;
- Loop al je teksten goed na, laat ze eventueel schrijven/nalezen door een tekstschrijver. Staan veel fouten in;
- Foto's worden uitgerekt op de detailpagina (voorbeeld);
- Footer kolommen zijn niet netjes uitgelijnd op FF4 op de Mac;
- Knop 'Zoek' als submit knop van het contactformulier;
- Foutmelding van het formulier kan netter (vermelden welke velden ontbreken);
- Het zoeken filteren in het overzicht met de resultaten zit een beetje verborgen;
- Ik zou toch kijken naar pagination, zeker bij de zoekresultaten.

Over het algemeen wordt ik niet echt warm van de site. Ondanks dat dergelijke sites op dit moment mijn interesse hebben (drie weken geleden is iemand achterop geklapt en heb nu voor de tweede keer in 15 maanden een total-lossje voor de deur staan).

De kleurcombinatie is een van de redenen dat ik geen geweldig gevoel krijg bij de site. Wat mij betreft is de site veel te donker. Een occasion site moet de inhoud laten spreken, door goede overzichten en foto's. In deze site zijn bijvoorbeeld de overzichten zo donker dat het om-en-om kleuren van de (achtergrond van de) eigenschappen op de detailpagina nauwelijks te zien zijn.

Verder verwacht ik ook meer informatie over de auto's, zoals de technieken (ABS, Cruise Control, etc, etc), zekerheden (NAP, Bovag) en extra's (LM velgen, etc).

Je bent op de goede weg, maar je hebt nog wel wat te doen! :D

[Edit: Linkfix]
Gewijzigd op 19/05/2011 11:39:08 door Elwin - Fratsloos
 

24/05/2011 16:53:40
Quote Anchor link
Ik ben druk bezig geweest met het optimaliseren van de website, hij zou nu in ieder geval een stuk sneller moeten zijn!

De actie pagina is vanaf vandaag online gegaan en aangezien dat een belangrijk deel van de website is zou ik daar ook graag wat feedback over ontvangen.

Alvast bedankt.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/05/2011 17:02:15
Quote Anchor link
Het stuk snelzoeken is een beetje onoverzichtelijk/slordig. Probeer alle pulldown-menu's dezelfde breedte te geven.
 
Sander A

Sander A

24/05/2011 17:05:09
Quote Anchor link
Over je actiepagina:

Beetje slordig om de afbeelding te spiegelen en vervolgens het kenteken verkeerd te zien
en erg mooi al die spiegelingen in die ruiten
Gewijzigd op 24/05/2011 17:05:53 door Sander A
 
Victor -

Victor -

24/05/2011 17:20:29
Quote Anchor link
Ik kan niet op andere foto's klikken bij een occasion?
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/05/2011 18:35:53
Quote Anchor link
Victor - op 24/05/2011 17:20:29:
Ik kan niet op andere foto's klikken bij een occasion?


hier ook niet in IE en GC
 
Victor -

Victor -

25/05/2011 07:27:15
Quote Anchor link
@Tobias ik heb het getest met IE, GC, FF en O

misschien in het vak snelzoeken alle select boxen even lang maken?
Het staat een beetje slordig zo.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.