[review] online spel (RenM)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 14:38:00
Quote Anchor link
Hallo,

In deze lay-out heb ik gewerkt zonder plaatjes (met uitzondering van statistieken). Ik wil graag jullie mening en opmerkingen horen over deze layout.

http://onlinevoorbeelden.worldwidemafia.us/RenM/

Alvast bedankt !
Yearupie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 10:35:20
 

19/12/2009 14:55:00
Quote Anchor link
Die rechter balk staat te hoog en die linker te laag.
Veel donkere kleuren jammer genoeg.
Gebruik van comic sans ms is niet aangeraden.
Times New Roman past niet in het geheel en ook niet in combinatie met een sans font.
Ook geen font familiy's in gebruik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Niels K

Niels K

19/12/2009 15:06:00
Quote Anchor link
Opzet is wel netjes.. Alleen zou ik andere kleuren kiezen.. voor de rest ben ik het met Karl eens
 
Mar cel

Mar cel

19/12/2009 15:11:00
Quote Anchor link
Ehm met alle respect, het is niet echt netjes. Comic sans? Echt een not done, beetje een website die mooi zou kunnen zijn in het jaar 2000.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

19/12/2009 15:15:00
Quote Anchor link
Ik zelf ben niet weg van het ontwerp, de opzet is wel ok, de kleuren vind ik zelf lelijk maar ja ieder zijn smaak.

1.Wat betreft het verslepen van de menu's ik kan die items buiten beeld slepen waardoor ik de website als maar grotere scrollbalk krijgt etc, ik zou het zo maken dat je niet buiten de website kunt slepen.

2.De website is te breed, ik zit op een breedte van 1440 pixels breed en ik krijg nog een scrollbalk voor de breedte. Een tip is om een website dan 1000 pixels te maken
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 15:31:00
Quote Anchor link
Quote:
Oetzie schreef op 19.12.2009 15:15:
Ik zelf ben niet weg van het ontwerp, de opzet is wel ok, de kleuren vind ik zelf lelijk maar ja ieder zijn smaak.

Niels schreef op 19.12.2009 15:06:
Opzet is wel netjes.. Alleen zou ik andere kleuren kiezen.. voor de rest ben ik het met Karl eens

Karl schreef op 19.12.2009 14:55:
Veel donkere kleuren jammer genoeg.

Zelf vind ik de kleuren eigenlijk ook niet zo goed bij elkaar passen.
Heeft er iemand tips hoe ik bijvoorbeeld met blauw en groen een mooie kleurcombinatie voor mijn site kan maken?

Karl schreef op 19.12.2009 14:55:
Gebruik van comic sans ms is niet aangeraden.
Times New Roman past niet in het geheel en ook niet in combinatie met een sans font.

Welke font soorten worden in het algemeen veel gebruikt voor dit soort lay-outs? En weet misschien iemand een goede?

Oetzie schreef op 19.12.2009 15:15:
2.De website is te breed, ik zit op een breedte van 1440 pixels breed en ik krijg nog een scrollbalk voor de breedte. Een tip is om een website dan 1000 pixels te maken

Ik heb de width van de website in procenten moeten maken. Want eerst was het echt heel onoverzichtelijk voor kleinere/normale resoluties
 
Wim E

Wim E

19/12/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Kleuren moet echt wat aan gebeuren, verder zou ik wel een mooie titel nemen ipv Geen Titel:+
De div's lopen deels over elkaar heen in IE. Eventueel zou ik ervoor kiezen om bij elke button een span te gebruiken die zelfde width heeft als de li/ul, zodat het in zijn geheel een link is(1 zo'n blok)
 
Mr.Moe

Mr.Moe

19/12/2009 16:38:00
Quote Anchor link
Kleurenschema's
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Moe
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 23:15:00
Quote Anchor link
Ik heb zoals jullie aangaven de kleuren veranderd via het kleurenschema van Mr.Moe.
Wij hebben nog geen idee hoe wij de website gaan noemen, daarom heb ik dit als tijdelijke titel.

Wat vinden jullie van de nieuwe kleuren?
 

19/12/2009 23:28:00
Quote Anchor link
Die achtergrondkleur is vies.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 23:33:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 19.12.2009 23:28:
Die achtergrondkleur is vies.

Die achtergrond hoorde eigenlijk bij die kleuren combinatie.
Weet iemand je misschien een betere oplossing voor de achtergrond?
 
Peter

peter

20/12/2009 00:25:00
Quote Anchor link
layout klopt niet in firefox 3.5.6, rechter menu zit veel te hoog, en linker iets.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/12/2009 10:43:00
Quote Anchor link
peter schreef op 20.12.2009 00:25:
layout klopt niet in firefox 3.5.6, rechter menu zit veel te hoog, en linker iets.


Wat klopt er dan niet aan? Bij mij ziet het er in de volgende browsers hetzelfde uit:
Google Chrome
Mozilla Firefox
MS Internet Explorer
Apple Safari
Opera Software

Het is de bedoeling dat het rechter deel met statistieken iets hoger begint dan de rest. En de hoogte word automatisch aangepast aan het aantal links.

edit: ik ben even wat andere kleuren uit het testen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
Joren de Wit

Joren de Wit

20/12/2009 10:46:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.12.2009 10:43:
Het is de bedoeling dat het rechter deel met statistieken iets hoger begint dan de rest.
Dat zou ik dan aanpassen. Op deze manier trekt die kolom je hele website uit z'n verband. Dus zet hem op dezelfde hoogte als de rest, of maak er echt een aparte kolom van en haal hem los van het overige deel. Zoals je het nu hebt, klopt het in ieder geval niet...
 
Peter

peter

21/12/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.12.2009 10:43:

Wat klopt er dan niet aan?


Ik gebruik firefox 3.5.6 en de menu's verspringen iets, al lijkt het linker menu nu iets meer naar beneden te staan dan vorige keer dat ik keek. Of je moet het zo bedoeld hebben, dan heb ik niks gezegd. :)

kijk zelf maar.

http://i49.tinypic.com/j0dxcp.jpg

http://i50.tinypic.com/t4z6dy.jpg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door peter
 

21/12/2009 22:39:00
Quote Anchor link
peter schreef op 21.12.2009 20:36:
Yearupie schreef op 20.12.2009 10:43:

Wat klopt er dan niet aan?


Ik gebruik firefox 3.5.6 en de menu's verspringen iets, al lijkt het linker menu nu iets meer naar beneden te staan dan vorige keer dat ik keek. Of je moet het zo bedoeld hebben, dan heb ik niks gezegd. :)

kijk zelf maar.

http://i49.tinypic.com/j0dxcp.jpg

http://i50.tinypic.com/t4z6dy.jpg

En als jullie beiden even lezen blijkt dat bij iedereen te zijn.
Hier ook in Opera.
Volgens mij heb ik het ook gemeld in het bericht van mij hierboven.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

21/12/2009 22:55:00
Quote Anchor link
Ik heb zoals jullie mooier vinden het boven in een lijn gezet.
Ook heb ik de afgeronde hoeken verbeterd.

Als het goed is zit er alleen nog maar een fout in Opera. Daar krijg je een spleet tussen het rechter menu en het main scherm bij sommige beeldscherm groten.
 
Peter

peter

22/12/2009 15:35:00
Quote Anchor link
Ja ziet er beter uit hoe je het nu heb gemaakt, zie verder geen vreemd uitziende dingen in firefox. Misschien is faux column ook nog een optie om alles mee te laten groeien met de contest in het midden, maar weet niet hoe je dat gaat indelen, maar wellicht heb je er iets aan, google maar eens op faux columns.

@karl

Oke dan, al jij het heb gezegd mogen andere dan hun bevinden en ervaringen met de site dan niet meer delen met de TS? En mogen wij beiden er dan niet meer over praten?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door peter
 
Roel -

Roel -

22/12/2009 15:55:00
Quote Anchor link
Mee eens met de bovenstaande reacties. Vooral het idee vind ik eens een keer origineel, zelf heb ik ook zo'n RPG. Er zijn al duizenden spellen waarbij je elkaar moet vermoorden. Leuk idee om eens een keer een spel te maken waarbij geen moord in voorkomt.
 
Pepijn

Pepijn

30/12/2009 12:13:00
Quote Anchor link
Design is mooi, kleuren zijn waardeloos.
geen vreemde dingen in chrome
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

30/12/2009 13:28:00
Quote Anchor link
Wel vreemde dingen..
Ik lees iets over menu's verslepen?

Dat werkt in chrome niet.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.