Review: RC-Plaza.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »
Gijs

gijs

24/01/2008 14:33:00
Quote Anchor link
Hallo, ik heb enige tijd een webshop en vroeg me af of er mensen zijn die er naar willen kijken zodat ik dingen die ik zelf niet had gezien aan kan passen.

www.rc-plaza.nl

Groeten,

Gijs
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gijs
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 01:05:10
 
- -

- -

24/01/2008 14:49:00
Quote Anchor link
Je contact pagina kan ik niet spammen.
Er is geen mogelijkheid tot mysql injecties.
De prijsvraag gedeelte is echter niet echt veilig, ik kan alles invullen bij e-mail adres, geen activatie.

Verder is je referral systeem redelijk veilig :-)

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 14:56:00
Quote Anchor link
Te beginnen bij de header.. Meestal probeer je daarin al duidelijk te maken waar het om gaat.. :S Ik zie niets maar dan ook echt niets in de layout dat duidelijk maakt waar het om gaat (op de aanbiedingen van je artikelen na)

Het lijkt dus ook meer op een "algemene" shop, dan iets dat puur op RC is gericht. (als ik op je "prijsvraag pagina" kijk zie ik dat je wel iets met RC hebt gedaan)

Tevens ben ik van mening dat je de betaalmethoden niet in je header moet plaatsen, die zou ik eerder linksonder (bijv onder je menu) plaatsen. Ze zijn daar prima vindbaar.

In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.

Dit zijn dingen die me vrij snel opvielen, ik heb niet je winkelwagentje en dergelijke uit getest!

Edit:

Owja, je "menutje" rechts, de kopjes lopen niet helemaal door naar rechts, wat wel zou moeten denk ik!


Typefouten en dergelijke heb ik dus niet naar gekeken, Kruidnootje heeft al een beetje naar de veiligheid gekeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Nvt nvt

nvt nvt

24/01/2008 15:08:00
Quote Anchor link
is maar heel klein maar,
je hebt links staan
Auto
Boten
Helikopter
Onderdelen
Robots
Tanks
Vliegtuigen
Overige
ik zou alles in meevoud doen dus
auto's en helikompers want tank en robots is ook meervoud;)
 
Gijs

gijs

24/01/2008 15:08:00
Quote Anchor link
In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.

Welke bedoel je precies?
Thanks voor het kijken.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 15:29:00
Quote Anchor link
Hmm, ik zie dat het nu wel werkt.. :S Zo straks kreeg ik in IE rode kruisjes en in ff het teken voor "afbeelding bestaat niet" aan de linker en rechter kant.
 
Martijn B

Martijn B

24/01/2008 16:31:00
Quote Anchor link
Dit is een aangepaste osCommerce lay-out , denk ik.

In de nieuwste versie van osCommerse kon je volgens mij ook meerdere plaatjes per product hebben.

Misschien dat het contrast van het horizontale menu nog wat meer kan.

Je product opties zijn nog erg onopvallend, vind ik.


Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B
 
Wouter K

Wouter K

24/01/2008 17:43:00
Quote Anchor link
Menu links VS rechts staat niet even hoog.

dit is zonder veel moeite men enigste punt.!
 
Gijs

gijs

24/01/2008 21:11:00
Quote Anchor link
Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.[/quote]

Ik zal even voor je kijken, mocht ik een mooie vinden dan hoor je het
 
Pepijn

Pepijn

24/01/2008 22:15:00
Quote Anchor link
Mooie website!

Ik heb eigenlijk niet zo veel kritiek.

Het enige wat ik anders zou doen is de layout;
-Er zit niet echt een duidelijke structuur in.
-Ik moet nogal veel scrollen(verticaal), het komt mooier over als je alles gelijk in je scherm ziet en niet hoeft te scrollen.


Mvg
Pepijn
 
Niek Weevers

Niek Weevers

25/01/2008 09:51:00
Quote Anchor link
Mijn eerste indruk is heel chaotisch. Het is geen drukke website, maar toch weet ik niet waar ik moet kijken en wat ik hier kan doen.
Je hebt 3 menu's, terwijl dit heel goed in 1 menu kan, of evt met een submenu.
Je homepagina is gecentreerd, wat onproffesioneel overkomt. Wat kan ik op de homepagina? De homepagina moet een lokkertje zijn voor de bezoekers. De bezoekers die op de website komen moeten meteen een indruk krijgen dat ze hier wat mee kunnen. Eerlijk gezegd zie ik dat hier niet zitten.

Waarom de site over de volle breedte. Op hoge resoluties is dat niet echt fijn om te kijken. De inhoud wordt heel lang.

Bezoekers lezen nooit een website, maar scannen deze.
Ze beginnen links bovenaan en wat staat daar als eerst: breadcrumbs. Niet echt ideaal. Een menu is daar veel beter. Breadcrumbs kunnen makkelijk ergens rechts.

Ik zou ook iets minder verloopjes in je site zetten. Het stikt ervan.
 
Marc

marc

26/01/2008 12:23:00
Quote Anchor link
Ik zelf vind dat balkje rechtsboven met de tekst:
uw klantengegevens inhoud winkelwagentje afrekenen
dat is iets te donker het valt mij te veel op!
Het is wel een belangerijk balkje maar iets minder donker kan ook wel.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.