Review website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »
/home/joost

/home/joost

07/07/2009 13:51:00
Quote Anchor link
Ik ben voor een kennis een website/webshop aan het maken en ik was benieuwd wat jullie van het design vinden:

Afbeelding

Graag jullie reacties ;)

mvg Joost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 22:20:59
 
Midas

Midas

07/07/2009 13:57:00
Quote Anchor link
Directe link: Klik.

Veel groen, header niet duidelijk. Weg met die marquee. Bewegend plaatje in de header is af te raden.
 
/home/joost

/home/joost

07/07/2009 13:58:00
Quote Anchor link
Met die marquee bedoel je de bovenste neem ik aan ??
 
Mitchell

Mitchell

07/07/2009 13:59:00
Quote Anchor link
1. Je houd je niet aan je grids, het woordje "menu" zou in dezelfde lijn moeten zitten als je menu list woorden.
2. Geen duidelijke scheiding van content en menu.
3. Meer whitespace benodigd.
4. Fatsoenlijke header? Eentje die tenminste nog doorloopt en lijkt alsof het 1 geheel is?
5. Style je links eens, de standaard waarden behouden is een beetje lelijk in mijn ogen..
6. Als je iets duidelijk gaat maken over bijvoorbeeld een goedkope verzend service, maak dan een grote banner of een button, daar trek je meer aandacht mee.
7. Als je op een honden site komt, verwacht je eigenlijk meer foto's van.. honden.
 
Midas

Midas

07/07/2009 14:01:00
Quote Anchor link
/home/joost schreef op 07.07.2009 13:58:
Met die marquee bedoel je de bovenste neem ik aan ??
Ja, die bewegende balk. Dat is erg 2000.
 
/home/joost

/home/joost

07/07/2009 14:03:00
Quote Anchor link
Ok, met deze puntjes kan ik wel wat bedankt voor jullie reviews ;)
 
Tamara

Tamara

07/07/2009 14:21:00
Quote Anchor link
de kleur groen komt niet als eerste bij me op als ik aan honden denk... het is... anders....
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/07/2009 16:17:00
Quote Anchor link
@Mitchel
1. In dit geval ben ik het met je eens hoor, maar de grids hoef je niet altijd te gebruiken, het mag soms (in dit geval dus niet) wel verspringen, soms staat dat zelfs beter.
2. Het menu heeft een heel andere opmaak dan de content, die scheiding is wel aanwezig en hoeft ook niet persé in blokken te zijn ingedeeld.
7. Het is een site met hondensupplies, dus op zich hoef je niet persé honden te verwachten.
Algmeen beeld bij jou opmerkingen: Je denkt voor mijn idee iets te veel "into the box" een design mag best wel afwijken van de standaard dingen, dat is helemaal geen probleem.

Verder @/home/joost
Bij punt 6 van Midas wil ik nog aanmerken dat het juist positioneren en opmaken van zo'n melding vaak al meer doet dan het maken van deze melding in de vorm van een button/ banner.
De lay-out mag wel wat meer inspelen op het idee van de website: Hondensupplies/ dekens/ kleden/ kussens e.d.
 
Mitchell

Mitchell

07/07/2009 16:59:00
Quote Anchor link
@ Robert
Ik denk gewoon na over wat het meest in de smaak valt en als dat volgens jou "into the box" is, so be it. Je moet nadenken over wat je klanten willen, niet wat je zelf wilt.

1. Het is niet een "need", maar dit staat wel een stuk netter.
2. Het staat naar mijn mening te dicht op elkaar, wat het dus onduidelijk maakt waar de content begint. Meer whitespace of boxjes zullen dit duidelijker maken. Stel je nou eens voor dat je kleurenblind bent? Dan heb je het erg moeilijk hierbij. Altijd rekening houden met alle soorten mensen.
7. Dan laat je foto's zien met honden die de "supplies" aan het gebruiken zijn? Ik weet over het algemeen dat web gebruikers liever zien dan lezen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

07/07/2009 17:04:00
Quote Anchor link
/home/joost schreef op 07.07.2009 13:58:
Met die marquee bedoel je de bovenste neem ik aan ??

Hah lol ik ging net zeggen dat ik dit irritant vond xD
Maar dan nog klant is koning, ook al heeft de klant ongelijk dan heeft hij toch gelijk :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/07/2009 17:09:00
Quote Anchor link
@Mitchel

Het was ook zeker niet om je aan te vallen hoor, maar het ging mij er meer om dat er meer mogelijkheden zijn dan zoals het uit jou post overkwam. De ontwerper moet ook wel enige vrijheid hebben.
Dat het te dichtop elkaar staat, prima daar heb je wel een punt, maar dat heeft weinig met kleurenblindheid te maken (die blauwe linkjes op groene achtergrond wel. 'k heb hier nog wel ergens een stukje verslag liggen over kleurendoofheid (de echte benaming) en internetgebruik. Met daarbij een paar afbeeldingen die verduidelijken hoe dat zit, dus ik ken het en hou daar zeker rekening mee.

Voor punt 7 geef ik je wel degelijk gelijk, was ook meer ter verduidelijking. Ook voor de TS dat het hier niet om de honden gaat, maar om de supplies.
 
Mitchell

Mitchell

07/07/2009 17:19:00
Quote Anchor link
@ Robert

Hehe, ik hou er gewoon niet van wanneer iemand zegt dat ik "in the box" denk, dit doe ik namelijk zelf nooit. Ik hou me daar in tegen wel gewoon aan regels en standaarden en dit gezamenlijk werkt bij mij altijd.

Ik gaf de TS alleen maar mijn idee over wat voor deze site het beste zou zijn. :)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/07/2009 10:35:00
Quote Anchor link
Hehe, kan ik me voorstellen, ik probeer zelf ook meestal "out of the box" te denken, maar in sommige gevallen is "into the box" de beste oplossing. Regels en standaarden prima, maar qua design ken ik niet een echte standaard (behalve dan menu bovenaan, onder de header (horizontaal) of links (bij een verticaal menu).
Verder voel ik me (ben overigens niet echt een ontwerper) wel vrij om te experimenteren en niet geheel alles op de grid te plaatsen. (in het geval van het menu in dit topic bijvoorbeeld, als je daar consequent in bent en het past is het prima en kan het wel mooi zijn)

En ik probeer je ook niet af/ aan te vallen op wat je zegt, maar probeer wel de ts mee te geven dat hij best wel e.e.a. aan vrijheid heeft, en mag proberen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.