Review website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software developer

Over deze functie Als .NET developer bouw je mee aan innovatieve dienstverlening en draag jij bij aan de groei van de organisatie. Kenter groeit namelijk hard op het gebied van kwaliteit, professionaliteit en innovatie en is altijd op zoek naar verbeteringen. Zij richten zich op de ontwikkeling van moderne meetoplossingen, ook juist op korte termijn. Zo kunnen zij vooruitlopen op het gebied van IoT, realtime data en andere innovatieve oplossingen. Als .NET developer ben je van onschatbare waarde. Je werkt samen met ruim 20 IT professionals aan zowel greenfield- als legacy-projecten. Dat doe je in samenwerking met ontwikkelaars, data engineers,

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het: Ontwikkelen van kwalitatief sterke code met o.a. C# en .NET Core; Werken aan tal van nieuwe oplossingen binnen het Azure platform; Van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen; Werken aan innovatieve (inhouse) projecten voor tal van gerenommeerde organisaties; Meedenken over architectuur vraagstukken; Leveren van technische input tijdens (pre)sales trajecten; Bouwen van koppelingen middels API's. Hier ga je werken Werken aan innovatieve en uitdagende projecten binnen een multidisciplinair team dus. Als .NET developer ga je werken in een DevOps team aan state-of-the-art oplossingen voor

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Bedrijfsomschrijving Yacht is dé organisatie van en voor professionals. Wij verbinden professionals en organisaties die het verschil willen maken. Ons doel is optimaal resultaat: jou als professional uitdagend werk bieden waarmee jij de organisaties van onze opdrachtgevers blijvend verbetert. Yacht is een dochter onderneming van Randstad Holding met een focus op hoog opgeleide professionals. Geïnteresseerd? Dan willen we jou graag beter leren kennen! Functieomschrijving Ben jij een Fullstack developer die de uitdaging zoekt om op detacheringsbasis tijdelijke opdrachten te doen bij grote klanten als: Heineken, Bol.com Philips, KPN, ABN AMRO, Rabobank, ING, PWC, VodafoneZiggo, Leaseplan, Athlon International, Randstad Holding etc

Bekijk vacature »

Senior iOS developer

We are looking for a senior iOS developer due to take the team under his/her wing tech lead. If that's you, give us a call (Dutch speaking). Our client is an agency that runs its own service. They are building two apps that already have quite a few users. The team consists of two Android developers and hopefully two more iOS developers soon.In the team, everyone speaks Dutch which is why we are also looking for a developer who speaks Dutch. The idea is that you will soon become the senior and also take the lead on IOS. It would

Bekijk vacature »

Freelance senior Programmeur (zzp)

Dienst Uitvoering Onderwijs Uren per week: 36,00 Standplaats: Groningen Max tarief: € 90,00 Startdatum inzet: 2-1-2023 Einddatum inzet: 1-1-2024 Wat doen we voor werk momenteel? Nieuwe applicaties: We bouwen nieuwe applicaties voor inwinnen B3/B4 scholen. Deze scholen kunnen inschrijvingen via een website aanleveren per keer of meerdere inschrijvingen via bestand. Deze inschrijvingen leggen we vast en ze kunnen ook beheerd worden. Moderniseren: Daarnaast hebben we zoals alle andere teams ook een flinke migratie voor de boeg om in de Cloud te landen. Eén applicatie (AVOID) hebben we al succesvol gemigreerd en deze draait bijna in PRD. De grootste uitdaging voor

Bekijk vacature »

Agile developer Outsystems bij fijne stabiele werk

Bedrijfsomschrijving Als een van de meest bezochte sites in haar segment draagt deze organisatie zeker een steentje bij aan de maatschappij. Met een IT-afdeling van ruim 40 man wordt er gewerkt aan een diversiteit aan applicaties die er voor zorgen dat er jaarlijks vele tienduizenden mensen en organisaties geholpen worden. De core business is het maken van ondersteunende applicaties. Daarnaast is de organisatie eveneens sterk in het doen van marktonderzoeken en het geven van advies aan organisaties en gemeenten over het te voeren beleid. Een veelzijdige werkgever waar de sfeer erg persoonlijk en prettig is. Het verloop is buitengewoon laag

Bekijk vacature »

Freelance java developer / scrummaster (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

Fullstack .NET Developer te Hoofddorp

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons betreft een data gedreven service organisatie, ze maken fantastische software tools en systemen voor nationale en internationale ketens welke actief zijn in de retail- en horecabranche. Deze organisatie is gevestigd in de regio van Hoofddorp en inmiddels zijn ze gegroeid naar ongeveer 40 medewerkers. De organisatie komt professioneel over en er wordt gewerkt vanuit een mooi kantoor te Hoofddorp. Het bedrijf is relatief jong, zo ook de medewerkers. Je komt terecht in een organisatie met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 30 jaar en de voertaal is er Nederlands. Het kantoor is goed te bereiken met

Bekijk vacature »

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

Senior developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Freelance java developer / scrummaster (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

Senior Integration Developer

Functieomschrijving As senior integration developer at Randstad Groep Nederland IT you play an integral role in innovating and optimising our processes and way of working. As we continue to move towards a more internationally connected tech environment and build new global platforms, our integration team continues to grow. You will join the APK team (Applicatie Koppelingen), consisting of business analysts, developers, a product owner and scrum master. Together you are responsible for a fundamental aspect of our applications, providing the basis for our other development teams. What will you do as senior integrations developer? As senior integrations developer you work

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »
/home/joost

/home/joost

07/07/2009 13:51:00
Quote Anchor link
Ik ben voor een kennis een website/webshop aan het maken en ik was benieuwd wat jullie van het design vinden:

http://www.imgmonster.com/uploads/d8d64f3f2db5c69d93fefe93778abafe.png

Graag jullie reacties ;)

mvg Joost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost

PHP hulp

PHP hulp

05/02/2023 01:44:11

Midas

Midas

07/07/2009 13:57:00
Quote Anchor link
Directe link: Klik.

Veel groen, header niet duidelijk. Weg met die marquee. Bewegend plaatje in de header is af te raden.

/home/joost

/home/joost

07/07/2009 13:58:00
Quote Anchor link
Met die marquee bedoel je de bovenste neem ik aan ??

Mitchell

Mitchell

07/07/2009 13:59:00
Quote Anchor link
1. Je houd je niet aan je grids, het woordje "menu" zou in dezelfde lijn moeten zitten als je menu list woorden.
2. Geen duidelijke scheiding van content en menu.
3. Meer whitespace benodigd.
4. Fatsoenlijke header? Eentje die tenminste nog doorloopt en lijkt alsof het 1 geheel is?
5. Style je links eens, de standaard waarden behouden is een beetje lelijk in mijn ogen..
6. Als je iets duidelijk gaat maken over bijvoorbeeld een goedkope verzend service, maak dan een grote banner of een button, daar trek je meer aandacht mee.
7. Als je op een honden site komt, verwacht je eigenlijk meer foto's van.. honden.

Midas

Midas

07/07/2009 14:01:00
Quote Anchor link
/home/joost schreef op 07.07.2009 13:58:
Ja, die bewegende balk. Dat is erg 2000.

/home/joost

/home/joost

07/07/2009 14:03:00
Quote Anchor link
Ok, met deze puntjes kan ik wel wat bedankt voor jullie reviews ;)

Tamara

Tamara

07/07/2009 14:21:00
Quote Anchor link
de kleur groen komt niet als eerste bij me op als ik aan honden denk... het is... anders....

Robert Deiman

Robert Deiman

07/07/2009 16:17:00
Quote Anchor link
@Mitchel
1. In dit geval ben ik het met je eens hoor, maar de grids hoef je niet altijd te gebruiken, het mag soms (in dit geval dus niet) wel verspringen, soms staat dat zelfs beter.
2. Het menu heeft een heel andere opmaak dan de content, die scheiding is wel aanwezig en hoeft ook niet persé in blokken te zijn ingedeeld.
7. Het is een site met hondensupplies, dus op zich hoef je niet persé honden te verwachten.
Algmeen beeld bij jou opmerkingen: Je denkt voor mijn idee iets te veel "into the box" een design mag best wel afwijken van de standaard dingen, dat is helemaal geen probleem.

Verder @/home/joost
Bij punt 6 van Midas wil ik nog aanmerken dat het juist positioneren en opmaken van zo'n melding vaak al meer doet dan het maken van deze melding in de vorm van een button/ banner.
De lay-out mag wel wat meer inspelen op het idee van de website: Hondensupplies/ dekens/ kleden/ kussens e.d.

Mitchell

Mitchell

07/07/2009 16:59:00
Quote Anchor link
@ Robert
Ik denk gewoon na over wat het meest in de smaak valt en als dat volgens jou "into the box" is, so be it. Je moet nadenken over wat je klanten willen, niet wat je zelf wilt.

1. Het is niet een "need", maar dit staat wel een stuk netter.
2. Het staat naar mijn mening te dicht op elkaar, wat het dus onduidelijk maakt waar de content begint. Meer whitespace of boxjes zullen dit duidelijker maken. Stel je nou eens voor dat je kleurenblind bent? Dan heb je het erg moeilijk hierbij. Altijd rekening houden met alle soorten mensen.
7. Dan laat je foto's zien met honden die de "supplies" aan het gebruiken zijn? Ik weet over het algemeen dat web gebruikers liever zien dan lezen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

07/07/2009 17:04:00
Quote Anchor link
/home/joost schreef op 07.07.2009 13:58:

Hah lol ik ging net zeggen dat ik dit irritant vond xD
Maar dan nog klant is koning, ook al heeft de klant ongelijk dan heeft hij toch gelijk :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter

Robert Deiman

Robert Deiman

07/07/2009 17:09:00
Quote Anchor link
@Mitchel

Het was ook zeker niet om je aan te vallen hoor, maar het ging mij er meer om dat er meer mogelijkheden zijn dan zoals het uit jou post overkwam. De ontwerper moet ook wel enige vrijheid hebben.
Dat het te dichtop elkaar staat, prima daar heb je wel een punt, maar dat heeft weinig met kleurenblindheid te maken (die blauwe linkjes op groene achtergrond wel. 'k heb hier nog wel ergens een stukje verslag liggen over kleurendoofheid (de echte benaming) en internetgebruik. Met daarbij een paar afbeeldingen die verduidelijken hoe dat zit, dus ik ken het en hou daar zeker rekening mee.

Voor punt 7 geef ik je wel degelijk gelijk, was ook meer ter verduidelijking. Ook voor de TS dat het hier niet om de honden gaat, maar om de supplies.

Mitchell

Mitchell

07/07/2009 17:19:00
Quote Anchor link
@ Robert

Hehe, ik hou er gewoon niet van wanneer iemand zegt dat ik "in the box" denk, dit doe ik namelijk zelf nooit. Ik hou me daar in tegen wel gewoon aan regels en standaarden en dit gezamenlijk werkt bij mij altijd.

Ik gaf de TS alleen maar mijn idee over wat voor deze site het beste zou zijn. :)

Robert Deiman

Robert Deiman

08/07/2009 10:35:00
Quote Anchor link
Hehe, kan ik me voorstellen, ik probeer zelf ook meestal "out of the box" te denken, maar in sommige gevallen is "into the box" de beste oplossing. Regels en standaarden prima, maar qua design ken ik niet een echte standaard (behalve dan menu bovenaan, onder de header (horizontaal) of links (bij een verticaal menu).
Verder voel ik me (ben overigens niet echt een ontwerper) wel vrij om te experimenteren en niet geheel alles op de grid te plaatsen. (in het geval van het menu in dit topic bijvoorbeeld, als je daar consequent in bent en het past is het prima en kan het wel mooi zijn)

En ik probeer je ook niet af/ aan te vallen op wat je zegt, maar probeer wel de ts mee te geven dat hij best wel e.e.a. aan vrijheid heeft, en mag proberen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.