Review Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET DEVELOPER - GRADUATE PROGRAMMA @ Regio Randst

2021-05-05 iSense .NET DEVELOPER - GRADUATE PROGRAMMA Ben je onlangs afgestudeerd van een IT-opleiding of heb je nog maar weinig ervaring opgedaan? En wil je toch graag aan de slag als .NET Developer? Lees dan snel verder, want op 5 juli en 9 augustus 2021 starten wij weer met een graduate programma waarin jij jezelf kunt ontwikkelen tot een volwaardige Fullstack .NET Developer! ISLE49332 Wat ga je doen tijdens het Fullstack .NET Developer Graduate Programma? In juli en augustus krijg jij via de Experis Academy een unieke kans om jouw IT-carrière een kickstart te geven en jezelf te ontwikkelen tot

Bekijk vacature »

Java / Hippo developer

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Java/Hippo ontwikkelaar en op zoek naar een internationale, creatieve en innovatieve omgeving? Wil jij werken in een divers applicatielandschap waar alle aspecten van het vakgebied van een developer aan bod komen, zodat je je volledig kan ontplooien? Bij Randstad Groep Nederland (HQ) zijn we op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar een Java/Hippo ontwikkelaar die per direct ons interne team komt versterken. Java/Hippo development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Je komt te werken in het Online Search Experience team. Dit team werkt samen met de product owner aan onze web omgevingen van Randstad

Bekijk vacature »

Senior C# .NET Core Developer / Azure / Docker / K

2021-05-05 iSense Senior C# .NET Core Developer / Azure / Docker / Kubernetes Ben jij een ervaren .NET Developer voor wie Microsoft technieken geen geheimen kennen? Wil jij bij een groot, bekend bedrijf in regio Eindhoven werken aan maatwerkapplicaties als CRM systemen en gebruikersportalen? Dan is dit dé vacature voor jou! ISDR49644 Organisatie Voor onze klant, een groot en bekend bedrijf in regio Eindhoven in de zakelijke dienstverlening, zoeken wij een Senior .NET Developer die wil werken aan diverse interne applicaties waar duizenden medewerkers mee werken. Zo worden er webportalen, CRM systemen en document management systemen in-house ontwikkeld. Ook worden

Bekijk vacature »

Tech Lead Application Developer

UPS is looking for a Tech Lead Application Developer For our Europe development center in Eindhoven we’re looking for an Application Tech Lead that is able to work on enterprise type applications deployed across the world. As a tech lead at UPS you work on enabling the delivery of functionality for highly complex IT Systems. More than 500,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 22 million items to their destinations every day. And our IT Systems make sure this can be done as efficient as possible. What You’ll Do You collaborate with internal customers

Bekijk vacature »

.NET developer

Wil jij samen met gemotiveerde en slimme collega’s bouwen aan ons geavanceerde landschap in Azure? En vind je het ook nog eens leuk om jouw kennis te delen met junior- en medior devs? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Senior fullstack .NET developer voor ons kantoor in Alkmaar Over de positie: Bij SnelStart werken we in een AGILE-structuur om de productie meer focus en impact te geven. Met je collega’s kom je tot de beste resultaten door onderlinge discussie, goede refinement sessies, reviews en écht teamwork. Je hebt de vrijheid om de dingen te doen zoals jij

Bekijk vacature »

C# .NET Developer @ Lelystad

2021-03-11 iSense C# .NET Developer Wil jij aan de slag als C# .NET software ontwikkelaar binnen een groeiende organisatie en je bezig houden met het door ontwikkelen en herstructureren van het platform? Reageer dan snel! ISK49303 Nieuw Organisatie Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De organisatie

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. Artificial intelligence, machine learning en innovatieve zoek oplossingen. Zoek oplossingen? Yes! Solliciteren moet makkelijk en leuk zijn. Toch? Daar kan jij aan bijdragen! wat ga je

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer gezocht (C#, .NET Core, Azur

Bedrijfsomschrijving Mijn klant is een middelgrote organisatie, gevestigd in Wassenaar. In totaal werken hier inmiddels ruim 25 personen, waarvan ongeveer de helft als Software Developer werkt. Het is een uiterst professionele organisatie waar ontzettend mooie producten gebouwd worden, maar waar toch een hele prettige en informele sfeer hangt. Iedereen krijgt de ruimte om zichzelf te zijn en ieder zijn inbreng wordt gewaardeerd. Dit is ook een belangrijke kernwaarde binnen de organisatie; iedereen moet zichzelf kunnen zijn en de ruimte krijgen om binnen een relaxte sfeer zichzelf verder te ontwikkelen. Het is een financieel gezonde organisatie waar, dankzij aanhoudende groei, nu

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL)

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties." Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Je komt te werken binnen PostNL Logistic Solutions. Daar gaan we net wat verder dan een standaardpakket of brief. Het gaat bijvoorbeeld om gekoeld vervoer van medicijnen (Health), Warehousing (Fulfilment), het leveren binnen hele strakke tijdvakken

Bekijk vacature »

.NET Developer / Azure @ Utrecht

2021-06-08 iSense .NET Developer / Azure Ben jij een Senior .NET Developer en wil jij jouw ervaring graag inzetten bij een gerenommeerde organisatie die zich focust op het inhouse oppakken en uitvoeren van innovatieve projecten voor diverse organisaties in Nederland? Lijkt het je daarnaast leuk dag in dag uit alles te halen uit Azure, mee te denken over architectuur vraagstukken en van scratch af aan oplossingen te bouwen? Lees dan nu verder! ISHU47628 Organisatie Als Senior .NET developer ga je werken in een DevOps team aan state-of-the-art oplossingen voor diverse opdrachtgevers. Dit doe je voornamelijk inhouse op hun kantoor in

Bekijk vacature »

Dynamics CRM / Developer @ Utrecht

2020-12-17 iSense Dynamics CRM / Developer Ken jij alle kneepjes van Dynamics CRM of ben je sinds kort begonnen met Dynamics CRM en wil jij doorgroeien tot de Dynamics CRM goeroe van de lage landen? Lees dan snel verder! ISBI46874 Organisatie Als onderdeel van een grote IT-dienstverlener is deze organisatie ontstaan en is nu gegroeid tot organisatie van bijna 30 man groot. Iedereen binnen deze organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren, onderhouden van bedrijfskritische applicaties. In tegenstelling tot de moederorganisatie, werken de medewerkers bij deze organisatie gemiddeld drie dagen in de week gewoon op het eigen kantoor in

Bekijk vacature »

Full Stack Developer / .NET @ Zwolle

2021-03-25 iSense Full Stack Developer / .NET Ben je een gedreven .NET Developer, ontwikkel je graag in C# of VB.NET en wil je graag inspraak hebben in het gehele ontwikkeltraject, waarbij je veel verantwoordelijkheden krijgt? Werk je graag bij een informele organisatie die een hoge kwaliteit nastreeft? Reageer dan nu! ISPE49358 Organisatie Deze organisatie is gesitueerd in de omgeving van Zwolle en is actief binnen de financiële dienstverlening voor klanten. Ze is actief op twee locaties, één in de Randstad en één in het Noordoosten van het land. Voor de locatie in de regio Zwolle, waar ongeveer 35 collega's werken,

Bekijk vacature »

Java Developer @ Leeuwarden

2021-05-05 iSense Java Developer Are you an experienced Engineer with testing and programming skills? Do you have relevant experience with Java, Spring and CI/CD pipelines? Do you want to work in Leeuwarden? Then advance your career in one of the coolest and most challenging companies located in the Netherlands! ISRI45980 Organization You will work at a large and progressive financial organization with offices in the Netherlands and abroad. You work within the domain that is responsible for delivering several daily banking processes used by all our customers. The processes are fixed around life cycle management for the current accounts and

Bekijk vacature »

(Senior) iOS Developer

NO RELOCATION! APPLICANTS MUST LIVE IN THE NETHERLANDS! Due to success our client is expanding their Mobile App team and therefore we are looking for a (Senior) iOS Developer to join the team! Client Details NO RELOCATION! APPLICANTS MUST LIVE IN THE NETHERLANDS! Key-Account of Michael Page , A-Brand, International and established company focused on tech Description NO RELOCATION! APPLICANTS MUST LIVE IN THE NETHERLANDS! On behalf of our client we are looking for a (Senior) iOS Developer that can bring the gained and developed knowledge and skills to contribute to the team. Also, the ideal candidate is willing to

Bekijk vacature »

Tech Lead Application Developer

UPS is looking for a Tech Lead Application Developer For our Europe development center in Eindhoven we’re looking for an Application Tech Lead that is able to work on enterprise type applications deployed across the world. As a tech lead at UPS you work on enabling the delivery of functionality for highly complex IT Systems. More than 500,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 22 million items to their destinations every day. And our IT Systems make sure this can be done as efficient as possible. What You’ll Do You collaborate with internal customers

Bekijk vacature »
Tom Tom

Tom Tom

23/08/2010 19:37:16
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen dag druk bezig geweest met het ontwerpen van een nieuwe layout voor mijn website, en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Graag wil ik dat jullie er een cijfer voor geven.

Alvast bedankt!

Groet,

Tom

Het ontwerp van de website: http://tinyurl.com/3xhx5ve

PHP hulp

PHP hulp

13/06/2021 13:32:46

Justin S

Justin S

23/08/2010 19:43:09
Quote Anchor link
Best aardig, beetje leeg. Zou zeker nog een beetje bijschaven aan de content gedeelten. Grotere sidebar. Google eens op 960 grid.

En er staat een spelfout in het woord: Paket -> pakket :-)!

Joakim Broden

Joakim Broden

23/08/2010 20:01:16
Quote Anchor link
Ik vind de sidebar juist goed, niks te groot :) Ik zelf vind het misschien nog wat te donker, denk dat lichtere kleuren beter zijn. De teksten zou ik nog wat bewerken, meer witruimte tussen de regels etc dan lijkt het iets rustiger en leest het prettiger.

Mis een footer? Voor de rest is het een goed begin, maar het is nog niet af.

En dat 960 grid vind ik wat bullshit, bij het ontwerpen moet je juist iets nieuws bedenken, niet aan de standaard dingen voldoen. Zo lang het gehele ontwerp van je website maar de zelfde waardes heeft, bv margin het zelfde, witruimtes het zelfde etc.

Tom Tom

Tom Tom

24/08/2010 09:39:58
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties!

Zelf vind ik de sidebar goed. Ik zal eens kijken of ik nog wat aan de kleuren kan veranderen. Ik zal in de HTML versie de witruimte's tussen de regels groter laten maken. Ik zal ook nog een footer maken.

Ik zal later in de middag/avond een nieuwe versie toevoegen.

Justin S

Justin S

24/08/2010 09:44:44
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 23/08/2010 20:01:16:
Ik vind de sidebar juist goed, niks te groot :) Ik zelf vind het misschien nog wat te donker, denk dat lichtere kleuren beter zijn. De teksten zou ik nog wat bewerken, meer witruimte tussen de regels etc dan lijkt het iets rustiger en leest het prettiger.

Mis een footer? Voor de rest is het een goed begin, maar het is nog niet af.

En dat 960 grid vind ik wat bullshit, bij het ontwerpen moet je juist iets nieuws bedenken, niet aan de standaard dingen voldoen. Zo lang het gehele ontwerp van je website maar de zelfde waardes heeft, bv margin het zelfde, witruimtes het zelfde etc.

Het 960-grid is geen standaard maar juist een website indeling, gebaseerd op hoe mensen het prettigst een website lezen/bekijken. Het draagt bij aan de leesbaarheid en gebruiksvriendelijkheid van je interface. Als je zegt dat het 960 grid bullshit is heb je kennelijk geen kaas gegeten van internetmarketing of gebruiksvriendelijkere interfaces. Met het 960 grid wordt je niet beperkt in je vrijheid rondom het leveren van nieuwe designs, het zorgt er alleen voor dat de website leesbaarder is, en gemakkelijk in te delen.

Kijk eens naar dit artikel
Gewijzigd op 24/08/2010 09:45:36 door Justin S

Moe BE

Moe BE

24/08/2010 12:06:46
Quote Anchor link
7!

Ik zou wel eens goed nadenken over paket C als ik jou was :D.

Jens V

Jens V

24/08/2010 13:21:47
Quote Anchor link
Zeer mooie website!
Als ik iets zou moeten zeggen om te verbeteren kan je misschien aan de rechterkant onder je Twitter-gedoe nog iets zetten. Voor de rest zéér goed!

8.5 / 10
:)

Jens

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/08/2010 13:32:09
Quote Anchor link
Mooi. Maar er zit te veel ruimte tussen de (c)opyright en de content. Zet onder je tweets ook nog iets, bijvoorbeeld zoals ik op je huidige site zie, een paar thumbnails van je laatste werken ;)

8/10

Dalando
Gewijzigd op 24/08/2010 13:32:57 door Dalando De Zuil

John Doe

John Doe

24/08/2010 14:43:05
Quote Anchor link
Als ik jou was zou ik de rechterkant van de website uitlijnen, het veld twitter zit nu niet op een lijn met de header wat ik persoonlijk mooier zou vinden.
Gewijzigd op 24/08/2010 14:43:38 door John Doe

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

24/08/2010 16:37:33
Quote Anchor link
Justin Streuper op 23/08/2010 19:43:09:
Best aardig, beetje leeg. Zou zeker nog een beetje bijschaven aan de content gedeelten. Grotere sidebar. Google eens op 960 grid.

En er staat een spelfout in het woord: Paket -> pakket :-)!

Disagree, het kan er net door kwa "drukte" op de pagina. Voor mij mag die ervaring van jan zelf weg maar toch dan gaat die header wat leeg zijn. Maar de sidebar zou inderdaad toch net iets breder kunnen..
Voor de rest denk ik dat je je diensten verkeerd aanbiedt.

Maar het verdiend toch wel een 7/10
Gewijzigd op 24/08/2010 16:38:28 door Wouter De Schuyter

Tom Tom

Tom Tom

24/08/2010 19:59:14
Quote Anchor link
Bedankt voor al jullie reacties!

Ik heb naar sommige van jullie tips geluisterd en ik heb nu een footer en een extra sidebar item toegevoegd. Zelf vind ik de breedte van de sidebar goed, en ik denk ondanks alle tips dat ik het toch hetzelfde laat. De nieuwste versie ziet er nu als volgt uit, en ik denk dat ik het zo laat, of er moeten nog wat nieuwe goede tips komen natuurlijk :P

De huidige versie: http://tinyurl.com/32jvtms

Nogmaals bedankt!

Joakim Broden

Joakim Broden

24/08/2010 20:11:04
Quote Anchor link
Daniel Voogsgerd op 24/08/2010 14:43:05:
Als ik jou was zou ik de rechterkant van de website uitlijnen, het veld twitter zit nu niet op een lijn met de header wat ik persoonlijk mooier zou vinden.

Ik ben het met de bovenstaande reactie eens, wel alles gelijk uitlijnen. Dus de sidebar uitlijnen met de header (en de footer dan ook weer uitlijnen).

Maar de huidige versie is al een stukken beter, ik zou de logo's in de footer nog allemaal gelijke kleuren maken, dus bijvoorbeeld alle logo's wit. Anders krijg je te veel verschillende kleuren en word het een flower power site.

Jens V

Jens V

24/08/2010 20:41:16
Quote Anchor link
Met dat inlog-venster erbij ziet de rechterkant er al niet meer zo kaal uit. Dat is dus al een goede verbetering.

Je footer is misschien nogal bombastisch. Die kan naar mijn mening dan weer een beetje kleiner? Is maar een suggestie hoor :)

Met vriendelijke groeten,
Jens

Justin S

Justin S

24/08/2010 21:11:59
Quote Anchor link
Jens V op 24/08/2010 20:41:16:
Met dat inlog-venster erbij ziet de rechterkant er al niet meer zo kaal uit. Dat is dus al een goede verbetering.

Je footer is misschien nogal bombastisch. Die kan naar mijn mening dan weer een beetje kleiner? Is maar een suggestie hoor :)

Met vriendelijke groeten,
Jens

Precies, en dit is ook wat ik bedoelde met sidebar, nu ik mijn reactie teruglees niet heel tactisch. Door er wat meer vulling in te plaatsen oogt het breder. Prima!

Echter de footer: Ik zou de logo's bijvoorbeeld allemaal in transparant wit doen of transparant donkerblauw. Zodat ze wat meer wegvallen. Tevens allemaal dezelfde grootte (kleiner dan nu) en uitlijnen naast elkaar, en als je eroverheen gaat met de muis, de kleurversie weergeven :-)! Geeft rust in de interface!
Gewijzigd op 24/08/2010 21:12:31 door Justin S

Jonathan de Vries

Jonathan de Vries

24/08/2010 21:16:59
Quote Anchor link
Ziet er goed uit overzichtelijk uit, verder zoals Justin zei met de footer.. dit geeft meer rust over de gehele pagina.

En het uitlijnen van de template...
Nu is de header groter dan de rest van de pagina, verklein die of vergroot de footer en schuif het twitter en inlog venstertje iets meer naar rechts zodat het op één lijn komt te liggen.

Tom Tom

Tom Tom

24/08/2010 21:31:11
Quote Anchor link
weer bedankt voor al jullie reacties.

Ik zal de sidebar wat meer uitlijnen. Het klinkt raar, maar het is me de gehele tijd niet opgevallen, normaal zie ik dat altijd wel.

Ik zal morgen een nieuwe poging posten, waar ik ook de logo's transparant maak.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.