[REVIEW] YPM Coding();

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »
Nick Mulder

Nick Mulder

10/02/2007 21:01:00
Quote Anchor link
De url
http://coding.ypm-design.com/

Waarom?
Ik heb deze website bedacht om als een soort thuisbasis te dienen voor de scripts die ik schrijf, waar ook anderen scripts/tutorials kunnen posten...

Wat ik nog ga veranderen
Ik zit er nog over te denken om het top menu te veranderen, ook moet ik uiteraard al het scripting werk nog maken...

Getest?
Getest in IE7 (Vista Skin) en FireFox (Vista Skin) ...
Valid XHTML 1.0 Transitional
Valid CSS

Tabellen
Ik heb voor het gemak in het rechter menu tabellen gebruikt om de tijd + titel van de nieuwe berichten/scripts/tuts (CSS wou niet lukken..)

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 12:12:33
 
Manaus

Manaus

10/02/2007 21:10:00
Quote Anchor link
ik vind hem mooi alleen nogal leeg:P
 
Luke Banning

Luke Banning

10/02/2007 21:13:00
Quote Anchor link
Vind hem te groot op mijn resolutie (1600x1200)
Volgens mij krijg ik dan een heel script op een regel ;)
Kun je hem geen max-width meegeven van 1280?
Zou voor mij stukken fijner zijn.
Verder is ie wel leuk, maar nou niet echt woow...
Goed, maar ik mis iets zeg maar :p (Nee geen zout...)
 
Vincent

Vincent

10/02/2007 21:17:00
Quote Anchor link
Ik vind em mooi :)
Vooral dat rechter stuk.
Die banner vind ik beetje leeg.. Daar moet je wat meer mee doen:)

Groeten, Vincent
 
Nick Mulder

Nick Mulder

10/02/2007 21:18:00
Quote Anchor link
Ik zit idd ook met de breedte...
Ik zet denk ik wel een max breedte op de content of zet de reacties naast het script ofzo...
Hebben ze strx bij phphulp ook een oplossing voor nodig =P...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
 
Luke Banning

Luke Banning

10/02/2007 21:19:00
Quote Anchor link
Ik zou gewoon de hele lay-out een max width geven van 1280...
Vind ik persoonlijk stukken mooier!
Doe het in ieder geval voor mij :P
 
Nick Mulder

Nick Mulder

10/02/2007 21:26:00
 
Luke Banning

Luke Banning

10/02/2007 21:43:00
Quote Anchor link
Ik zie geen verschil hoor :p
 

10/02/2007 22:04:00
Quote Anchor link
Leeg erg leeg nog. ;-)

Denk niet dat een forum erg veel nut zal hebben. De kans is erg klein dat je een grote community opbouwt namelijk.

Ik vind je header erg kaal en 'goedkoop'

Het lijkt mij niet fijn om vanaf deze site een tutorial te lezen.

Van kopjes als Newest scripts zijn de randen van de letters verre van scherp.
 
Nick Mulder

Nick Mulder

10/02/2007 22:24:00
Quote Anchor link
Als ik exclusive tuts ofzo erop zet... en die dan ook in google... miss. dat het werkt...
 
Ponzi

Ponzi

11/02/2007 10:45:00
Quote Anchor link
Persoonlijk denk ik dat het niet echt aangenaam is scripts of tutorials van jouw site te lezen. Witte letters op een zwarte achtergrond, vind ik zelf al niet aangenaam. Als je de bestanden dan ook nog eens gaat highlighten, dan krijg je een wirwar van kleuren op een zwarte achtergrond.
Moeilijk leesbaar, denk ik.

Verder vind ik het idee/concept niet echt geweldig. Tegenwoordig is het aanbod aan zo'n sites al overweldigend, de kans dat je dus echt een grote community opbouwt is relatief klein.
 
Aaa Trump

aaa Trump

11/02/2007 11:06:00
Quote Anchor link
Te donker, gebruik lichte kleuren dan heb je veel meer overzicht.
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

11/02/2007 11:08:00
Quote Anchor link
Ik vind wel een redelijke website:) Maar voor mensen met een hoge scherm resolutie niet echt denk ik...

Verder zouw het mooi zijn als er een paar mooie javascript applicaties inzitten:)

GR. mebus
 
Niek Weevers

Niek Weevers

12/02/2007 19:21:00
Quote Anchor link
Wanneer je zo'n overzicht aan de rechterkant van de site wilt zetten, doe dat dan niet op zo'n manier. Net zoals de meesten al zeggen wordt op hogere resoluties heel leeg (een grote gat in het midden). De bezoeker wordt ook niet geneigd om naar de rechter kant te kijken. Wanneer je dit belangrijk vind zal ik deze kolom aan de linkerkant neer zetten.

Ik denk dat bij deze site een vaste breedte het mooist is. En dan niet breder dan ongeveer 960px.

De hele site is erg zwart, zo'n wit vlak met een script springt er dan wel erg veel uit.
De menu buttons vind ik niet echt super. Hoe mooi ook gephotoshopt of wat ook, het lijkt een beetje simpel.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.