revision control software

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

16/07/2008 02:52:00
Quote Anchor link
Beste iedereen,

Ik zoek naar een programma die wijzigingen in mijn PHP scripts bijhoudt. Als ik bijvoorbeeld met een script bezig ben, en ik creer een fork (soort 2e versie) en ik vind bugs in de eerste versie, die ik niet meteen in de fork fix, maar later wel met die fork bezig wil en die wijzigingen in de eerste versie in de 2e versie wil aanpassen. Dan weet je al snel niet meer alles en zie je vast het e.e.a. over het hooft. Als al die wijzigingen in versie één nou een soort gelogt worden, zodat je dat later terug kunt kijken als je met de 2e versie bezig bent, zou dat heel handig zijn. Ik weet dat er iets bestaat als SVN e.d. Maar ik vind het allemaal nog vrij lastig om het lokaal draaiende te krijgen, en ik weet ook niet of dit wel het juiste is.

Het is iig belangrijk dat ik simpel de wijzigingen die ik in een script ooit gemaakt heb, die makkelijk en overzichtelijk terug te kunnen kijken, zodat ik later weet wat ik allemaal veranderd heb.

Ik heb wel eens een keer een google code pagina aangemaakt. Hier zit ook een snv brange e.d. bij, waarmee je online alles kunt bekijken. Het probleem hier is alleen dat iedereen op google code kunt kijken... En mijn broncodes hoeft niet iedereen te zien vind ik ;)

Mijn vraag is; heeft hier iemand ervaring met dergelijke programma's, manier van werken etc.
Kan je iets aanbevelen wat voor mij van pas zou komen, of heb je andere tips, dan hoor ik het heel graag:)

Groeten,
Arian
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:49:58
 

16/07/2008 03:22:00
Quote Anchor link
Ik heb hier bazaar draaien. Ik vind het wel goed, het werkt simpel. Met een of andere plugin kan je ook alles bijhouden in een browser ipv in dos.
Verder zou je hier kunnen kijken :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.