Richard Waar
Mag ik hier een user melden die zijn topic starts leeghaalt?
Pas na drie dagen kan je je bericht niet meer wijzigen.
Wel lullig weer.
Zullen we gewoon een opsom topic maken?
Ken d'r nog wel een paar.
Das niet mogelijk.
Maar die wordt niet gebruikt.
Dat was mijn vermoede al, het was gewoon een stille hint om iets extra's handigs erin te zetten.
Mjah, volgens mij kan je het beter van de daken schreeuwen en moord en brand roepen.
Gelezen op: nog niet gelezen
Ontvanger: Richard waar
Beste Richard,
Zou je in het vervolg je vragen gewoon willen laten staan op het forum, ook als deze opgelost zijn. Veel mensen zoeken namelijk eerst op het forum of de vraag al eens gesteld is en of daar een oplossing is geboden. in dit geval zag ik in de topic "wat is de code?" van jou dat je de vraag helemaal weg haalt.
Graag wil ik je vriendelijk verzoeken de vragen te laten staan, zodat andere mensen er ook wat van kunnen leren. Links naar voorbeeldjes kan je natuurlijk wel weghalen als je dat fijn vindt.
Mvg,
The Dutch Guy
Heb ik verstuurd op 23-6, ik heb dit al eerder waargenomen en op gereageerd. Zoals jullie bovenaan het bericht kunnen lezen is het bericht nog niet gelezen. Dit bericht:
slotje discussie kan hier stoppen.
Hipska BE op 24/06/2010 11:35:06:
Dacht trouwens dat dit niet meer kon/mocht in de nieuwe phphulp?
Pas na drie dagen kan je je bericht niet meer wijzigen.
Wel lullig weer.
Zullen we gewoon een opsom topic maken?
Ken d'r nog wel een paar.
Bedankt voor het melden! Dit is inderdaad niet helemaal de bedoeling. Het gebeurt regelmatig dat anderen tegen hetzelfde probleem aanlopen en op deze manier kan de oplossing voor hiervoor minder snel worden teruggevonden.
Erik, in de nieuwe PHPhulp is het vast mogelijk voor de moderators om een vorige versie van het bericht weer terug te plaatsen. (hopeful thinking)
TJVB tvb op 24/06/2010 12:21:21:
Erik, in de nieuwe PHPhulp is het vast mogelijk voor de moderators om een vorige versie van het bericht weer terug te plaatsen. (hopeful thinking)
Das niet mogelijk.
Er bestaat wel een toffe diff en patch-binairy in Linux hoor, die hiervoor te gebruiken valt.
Aar anoniem op 24/06/2010 16:52:52:
Er bestaat wel een toffe diff en patch-binairy in Linux hoor, die hiervoor te gebruiken valt.
Maar die wordt niet gebruikt.
Karl Karl op 24/06/2010 12:34:15:
Das niet mogelijk.
Das niet mogelijk.
Dat was mijn vermoede al, het was gewoon een stille hint om iets extra's handigs erin te zetten.
TJVB tvb op 28/06/2010 13:49:29:
Karl Karl op 24/06/2010 12:34:15:
Das niet mogelijk.
Das niet mogelijk.
Mjah, volgens mij kan je het beter van de daken schreeuwen en moord en brand roepen.
En nu weer ontopic ;-)
Gelezen op: nog niet gelezen
Ontvanger: Richard waar
Beste Richard,
Zou je in het vervolg je vragen gewoon willen laten staan op het forum, ook als deze opgelost zijn. Veel mensen zoeken namelijk eerst op het forum of de vraag al eens gesteld is en of daar een oplossing is geboden. in dit geval zag ik in de topic "wat is de code?" van jou dat je de vraag helemaal weg haalt.
Graag wil ik je vriendelijk verzoeken de vragen te laten staan, zodat andere mensen er ook wat van kunnen leren. Links naar voorbeeldjes kan je natuurlijk wel weghalen als je dat fijn vindt.
Mvg,
The Dutch Guy
Heb ik verstuurd op 23-6, ik heb dit al eerder waargenomen en op gereageerd. Zoals jullie bovenaan het bericht kunnen lezen is het bericht nog niet gelezen.
Is hij daarna wel op de site gekomen? Anders is het niet zo gek dat die niet leest. Alleen langskomen als er vragen zijn en anders niet.
slotje