scitecshop review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »
Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

15/09/2013 20:03:09
Quote Anchor link
Beste PHPers,

Ik ben evenetjes bezig geweest met een klein project van me en ik hoop dat jullie enkele tips hebben waarmee ik mijn website kan verbeteren, ook zou ik het leuk vinden als jullie nog ideen hebben om nog meer op de website te maken wat er nu mist o.i.d. De website betreft een affiliate webshop, het doel is dus ook producten op affiliate basis te verkopen. De website Scitecshop worden dus sportvoeding producten op verkocht. Ik heb dat jullie een aantal tips hebben kwa kleuren en andere dingen. Graag het logo niet beoordelen hier moet nog een logo worden gemaakt door een echte designer.

Bedankt alvast!

Grt
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:19:14
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

16/09/2013 08:52:14
Quote Anchor link
Niet slecht, ziet er redelijk uit. Lekker rustig.
Het menu met de merken had van mij wel wat bijzonderder gemogen, nu zijn het gewoon hyperlinks. Een kleureffect zoals je in de navigatiebalk hebt zou leuker staan.

Klein foutje dat me opviel: Als de productomschrijving te lang is loopt deze over de prijs heen:
Afbeelding
Gewijzigd op 16/09/2013 08:53:29 door Tobias Tobias
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/09/2013 10:42:40
Quote Anchor link
Precies wat Tobias zegt.

Zoiets zou je kunnen oplossen met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
.gadget_small p {
height: 150px;
overflow-y: scroll;
}


of

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
.gadget_small p {
height: 145px;
overflow: hidden;
}

(te vinden op main_min.css regel 335)

Niet de mooiste oplossing maar het werkt wel.
Gewijzigd op 16/09/2013 10:45:10 door Albert de Wit
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/09/2013 10:50:59
Quote Anchor link
Ik heb er wel een paar verbeterpuntjes ;)

- Het hoofdmenu verticaal uitlijnen, evenals de namen van de producten in het blauwe balkje (zie ook de screenshot van Tobias);
- De mouse-over op de logo's bovenin doet vermoeden dat er een klik-actie is, maar die is er niet;
- Als ik 'Meer merken' aan klik, dan komen de andere merken in beeld. Die lijst springt verder in dan de oorspronkelijke merken;
- Ook blijft de tekst 'Meer merken' staan, terwijl de klik-actie 'minder merken' is geworden;
- Ik mis categorieën;
- En ook een zoekfunctie;
- Je contactinformatie is niet aanwezig, als ik iets bij een shop wil bestellen controleer ik altijd de contactgegevens om te kijken of het een legitiem bedrijf is;
- Bij het verzenden van het formulier zonder waardes krijg ik een foutmelding, maarniet het formulier. Netter is om het formulier te tonen met daarboven de foutmelding en in de velden de waardes die ingevuld waren;
- De controle op het e-mailadres accepteert '^&%@$^.%&*' als e-mailadres;
- Bij de aanbiedingen zie ik niet wat nou precies de aanbieding is (van/voor);
- De title-tag van de pagina geeft een waarde die niet overeenkomt met de naam van het product (voorbeeld, underscore), belangrijk voor je SEO;
- Ik vind het niet zo slim om je 'logo' als h1-tag te gebruiken, dat is op alle pagina's hetzelfde. Gebruik als h1-tag bijvoorbeeld de naam van het product op een detailpagina of het merknaam op een pagina met het overzicht van het merk;
- De afbeeldingen op de detailpagina zijn nogal groot, misschien beter thumbnails en een zoomfunctie of een popup;
- Aangezien het een affiliate shop is zal je de content van de producten wel aangeleverd krijgen, maar je kan nog wel proberen om de teksten geautomatiseerd te bewerken, zo bevatten de producten kenmerken in een lijstje. De kenmerken beginnen elke keer met het min-teken, wellicht kan je daar op splitsen om een <ul> aan te maken.

Bezoekers gaan echt geen 105 pagina's doorbladeren om bij een product te komen. Dus je moet echt werken aan de navigatie door de site. Onder andere door categorieën en een zoekfunctie.
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

16/09/2013 11:42:40
Quote Anchor link
Mooie website.

Ik zie dat je problemen die hier boven staan al heeft gebruikt.
 
Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

16/09/2013 20:57:36
Quote Anchor link
Dank u allen voor uw reacties, ik ga kijken wat ik ervan kan aanpassen.
Als er nog meer tips zijn zijn deze van harte welkom!
 
Jan R

Jan R

17/09/2013 07:21:06
Quote Anchor link
Het groen blokje over je menu is hoger dan de blauwe lijn van het menu

Toevoeging op 17/09/2013 07:21:25:

IE8
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.