[script gezocht] - weet niet hoe het heet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Marco Eilander

Marco Eilander

25/06/2014 19:12:11
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek een script, maar weet niet precies hoe het nou heet.

Hier een voorbeeld, gemaakt in paint :
Afbeelding
Je typt bijvoorbeeld de 1e letter of de 1e 2 letters, en krijgt gelijk al een x aantal mogelijkheden.
(die mogelijkheden wil ik uit de database halen).

Als er geen overeenkomsten zijn gevonden, moet er een melding komen met iets van "Er zijn geen resultaten gevonden"
Afbeelding

Als iemand weet hoe dit heet, en mij een script of tutorial daarover kan geven, zou ik erg waarderen.

Met vriendelijke groet,
Marco
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 17:21:35
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/06/2014 19:20:24
Quote Anchor link
Je zit in de buurt.....
Autocomplete. Ikzelf ben trotse gebruiker van de jQueryUI Autocomplete in mijn website.
Gewijzigd op 25/06/2014 19:20:43 door - Ariën -
 
Marco Eilander

Marco Eilander

25/06/2014 20:13:00
Quote Anchor link
- Aar - op 25/06/2014 19:20:24:
Je zit in de buurt.....
Autocomplete. Ikzelf ben trotse gebruiker van de jQueryUI Autocomplete in mijn website.


Ah, bedankt voor de snelle reactie. Precies wat ik zocht (y).
Dan is hierbij mijn vraag/probleem opgelost.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.