Script om een website met sesiie in te voegen in een inlineframe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter Brok

Peter Brok

13/07/2015 14:06:18
Quote Anchor link
Hallo,

Wij hebben een website die we willen invoegen d.m.v. een inlineframe in een andere website.
De website waar het om gaat is deze: http://5.100.231.110:5678/?Client_ID=login1&PAGE=1
Deze website werkt goed en na een X aantal minuten verloopt de sessie en moet je opnieuw aanloggen. Precies zoals het bedoelt is.
Als ik deze website nu oproep via een inlineframe in een andere website, dan maakt hij geen sessie aan. Je krijgt dat het inlogscherm te zien.
Is hier een script voor of weet iemand wat ik anders verkeerd doe?

Peter
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 13:59:21
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 14:11:57
Quote Anchor link
Omdat de pagina nu in een andere pagina staat, maakt ie geen deel meer uit van de "hoofdpagina". Je laadt dus in je hoofdpagina als het ware een externe pagina. De sessie wordt niet aangemaakt, omdat het nu een externe pagina is. Als je een sessie wilt aanmaken, dan moet dat vanuit de hoofdpagina.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/07/2015 14:18:10
Quote Anchor link
Ik kan het niet reproduceren, en krijg geen inlogscherm.
Ik vermoed dat het met je cookies te maken heeft die externe sites niet toestaan?
 
Peter Brok

Peter Brok

13/07/2015 15:04:29
Quote Anchor link
- Aar - op 13/07/2015 14:18:10:
Ik kan het niet reproduceren, en krijg geen inlogscherm.
Ik vermoed dat het met je cookies te maken heeft die externe sites niet toestaan?




Toevoeging op 13/07/2015 15:10:06:

Ik heb het stukje website weer online gezet: http://www.casalaconchita.com/Zoesoe.html
Hierop zie je dat je een error krijgt en via mijn start weer in moet loggen. Maar ik begrijp van Ozzie dat het niet mogelijk is? Ik zal eens nagaan of er cookies zijn die het tegenhouden.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/07/2015 15:16:46
Quote Anchor link
Ik zie geen error of een inlogpagina?
 
Peter Brok

Peter Brok

13/07/2015 15:34:40
Quote Anchor link
Wel als je op restart my app drukt. Althans dat is bij mij. Daarna kan je drukken op easyreservation pro
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.