script voor input en output dbase

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Velixr

velixr

01/02/2006 17:02:00
Quote Anchor link
Ik zoek een vrij simpel basis script dat:
- het mogelijk maakt om gegevens in een tabel in te voeren
- gegevens uit een tabel uitleest
-het in en uitlezen hoeft maar een paar velden te zijn
- indien aanwezig zou een optel functie van een veld handig zijn
- helemaal mooi zou een paginanummering zijn net als een zoekfunctie

Waar tover ik zo'n script vandaan? Volgens mij moeten er volop scripten zijn die hieraan voldoen.
Met het script wil ik individuele sportuitslagen bijhouden.

Kan iemand mij helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 06:13:02
 
Bennie lui

bennie lui

01/02/2006 17:36:00
Quote Anchor link
kijk eens bij refferal.php
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/02/2006 17:53:00
Quote Anchor link
@velixr
Kan je zelf een beetje PHP, zo ja wat heb je al en kijk dan eens tussen de scripts in de library. Daar kan je voldoende info uithalen.
Een hint erbij is dat je het beste naar de nieuwssystemen kan kijken. Die hebben paginanummering, vaak een admin voor het invullen/ bewerken van gegevens. Zit ook een bladerfunctie in, al dan niet met paginanummering.
Als er geen optelfunctie van het aantal records in zit, dan kunnen we dat er wel in maken.
 
Velixr

velixr

07/02/2006 12:56:00
Quote Anchor link
ik ben zelf een beetje aan het stoeien.
nu loop ik zal tegen het probleem aan dat ik veldtypes moet toekennen in de tabel van de database.

Graag wil ik een veld in een tabel opnemen waarin een tijdshoeveelheid wordt weergegeven.
Doel is dat gebruikers in een veld een hoeveelheid tijd ingeven.

In een later stadium wil ik met dit veld gaan rekenen. dus een integer veld gaat niet lukken. Een time veld werkt ook niet want dat is geen hoeveelheid.
Vandaar mijn vraag welke veldtype gebruik hiervoor.

-----
nog een klein vraagje.
hoe geef ik een veld type waarbij een getal met 1 cijfer achter de komma moet worden ingegeven.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.