Script voor website amateurfotograaf

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kaz Alting

Kaz Alting

15/05/2010 17:39:59
Quote Anchor link
Hallo,

Een amateurfotograaf (portretfotografie) heeft mij gevraagd een website voor hem te maken. Een functie die hierbij erg belangrijk is, is dat klanten kunnen inloggen waarna ze een overzicht krijgen van foto's die van ze zijn gemaakt. Deze foto's moeten ze dan op eenvoudige manier direct kunnen bestellen.

Aangezien ik vrij bedreven ben met PHP/MySQL is het op zich geen probleem zelf zo'n script te schrijven, maar zijn budget is niet gigantisch hoog waardoor ik gebruik zal moeten gaan maken van een bestaand script. Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar kan vrijwel niets vinden dat aan de eisen voldoet.
Wellicht dat iemand hier ooit een dergelijk script op internet is tegengekomen? Waar het dus op neerkomt is:

- Klant logt in
- Klant ziet foto's
- Klant kiest welke foto's hij wil hebben en besteld ze

Het mag ook een extensie van bijv. Joomla zijn.

Bvd,

K. Alting
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:37:57
 
Niels Kieviet

Niels Kieviet

15/05/2010 17:50:15
Quote Anchor link
Kijk eens wat ik gemaakt heb een aantal maanden geleden;)

http://www.phphulp.nl/php/script/overig/upload-systeem-winkelwagen-oo/1756/

Zitten nog wel wat bugs in enzo maar goed een beetje moeite moet je wel kunnen opbrengen niet waar?

Succes!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.