script zoals FTP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jack maessen

jack maessen

08/01/2010 19:58:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben nu een tijdje bezig geweest met een ledenscript waarbij iedere bezoeker kon inloggen en er vanuiit een database allerlei gegevens en berichten tevoorschijn kwamen, maar ondanks de vele mogelijkheden is dit script niet echt hetgeen wat ik zoek .
Ik zoek eigenlijk een script dat precies dezelfde functies heeft als een FTP server.
Een member logt in en krijgt een aantal mappen of bestanden te zien die specifiek voor hem zijn. Het hoeft geen uploadfunctie te hebben. Het gaat erom dat iemand wel bestanden kan downloaden.

Het zou prettig zijn als ik de bestanden vrij gemakkelijk kon aanpassen dmv verwijderen of toevoegen voor elke member.

Waar moet ik zoiets zoeken, welke namen zijn er voor zulk soort scripten; ledenprofielen en profielscripten heb ik al op gezocht maar zijn net niet hetgeen ik dus zoek.

Groet Nuet
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:13:48
 

08/01/2010 20:00:00
Quote Anchor link
Zie bijvoorbeeld class.dir.
Let wel op dat gebruikers niet buiten hun directory gaan.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.