Scroll naar gekozen rij na herladen...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Swaenie -

swaenie -

11/09/2016 11:53:27
Quote Anchor link
Heb al veel gezocht, maar snap de uitleg niet. Daarom hierbij mijn vraag, hoewel ik niet weet dit probleem hier thuis hoort...

Op een pagina wordt een deel van een tabel getoond. In die tabel kan ik scrollen. Ik scroll naar een, standaard nog niet getoonde, rij. Als ik op die rij klik, wordt de pagina herladen, waarna de inhoud van die rij uit een database opgehaald. De pagina toont vervolgens weer de tabel met daaronder de tekst uit de database.

Echter de tabel toont standaard de eerste rijen en niet de gekozen rij. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<div style="height:130px; overflow:auto;">
    <table>
        <tr onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=1';"><td>ID 1</td>/tr>
        <tr onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=2';"><td>ID 2</td>/tr>

        <tr onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=n';"><td>ID n</td>/tr>
    </table>
</div>

<div>
    Inhoud gekozen rij uit database
</div>


Edit:
Code-tags toegepast i.p.v. gebruikte quote-tags.
Gewijzigd op 11/09/2016 12:17:36 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 23:24:04
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

11/09/2016 12:43:02
Quote Anchor link
Maak #anchors aan :

http://help.typepad.com/anchor-tags.html

Toevoeging op 11/09/2016 12:51:09:

Ter verduidelijking :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<tr #name="id1" onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=1#id1';"><td>ID 1</td>/tr>
<tr #name="id2" onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=2#id2';"><td>ID 2</td>/tr>

<tr #name="idn" onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=n#idn';"><td>ID n</td>/tr>
Gewijzigd op 11/09/2016 12:52:14 door Adoptive Solution
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

11/09/2016 13:22:48
Quote Anchor link
#name? watte? Dat moet uiteraard gewoon name zijn. En volgens mij hoort een name voor een anchor alleen op een a tag gebruikt te worden, niet op tr.
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

11/09/2016 14:24:12
Quote Anchor link
Zo dan, iedereen blij :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<tr onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=1#id1';"><td><a name="id1">ID 1</td>/tr>
<tr onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=2#id2';"><td><a name="id2">ID 2</td>/tr>

<tr onclick="document.location.href ='?pag=actueel&id=n#idn';"><td><a name="idn">ID n</td>/tr>
Gewijzigd op 11/09/2016 14:49:03 door Adoptive Solution
 
Lord Gaga

Lord Gaga

11/09/2016 18:45:46
Quote Anchor link
Name mag toch juist niet op een a element? Althans, in HTML5. Je zou ook gewoon een id kunnen gebruiken op het tr element i.p.v een name.
 
Swaenie -

swaenie -

12/09/2016 11:00:03
Quote Anchor link
@Adoptive Solution: Bedankt, het werkt..!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.