search script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pap

pap

18/10/2006 10:35:00
Quote Anchor link
hallo,
ik zoek een search script waarbij alle gegevens uit de database kunnen worden opgezocht, voor een nieuws site.

ik heb al verschillende scripts geprobeerd, maar daarbij moet ik zelf woorden ingeven die gezocht moeten worden en ik zoek een script dat zoekt in alle tabellen van de database.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 22:44:54
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

18/10/2006 12:21:00
Quote Anchor link
Je kunt beter een script nemen waarbij je de paginas moet invoegen waar je zoekscript naar bepaalde woorden mag zoeken. Of gebruik google.
 
Winston Smith

Winston Smith

18/10/2006 12:26:00
Quote Anchor link
Je kan het beste de databasetabellen Full-Text maken, en zelf een zoeksysteem maken. In het geval je MySQL gebruikt: MySQL Full-Text search

In het geval van Full-Text worden de resultaten gesorteerd op relevantie. Je kan het ook simpeler houden door MATCH (...) AGAINST te gebruiken bijvoorbeeld. Kijk eens in de handleiding van je database, daarin staat genoeg informatie om zelf een al dan niet geavanceerd zoeksysteem te bouwen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.