Select - Option

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Zie Foto

Zie Foto

23/05/2010 01:24:23
Quote Anchor link
Omdat ik niet kan slapen door de warmte post ik nog even het volgende.
Een naam hoe zo'n script werkt weet ik niet direct, dus heb ik het even zo genoemd.
Anders dan had ik er zelf wat info over kunnen zoeken.

Doel:

| Land | - | Provincie | - | Plaats |

Dit zouden 3 apparte select menu's moeten worden.
Die maken is geen probleem maar het is de code erachter.

Als je bv als Land (België) kiest zouden alleen de Belgische provincies in het volgende select menu tevoorschijn mogen komen.
Dit zou moeten gebeuren wanneer je op een land klik in het select menu klikt.

Dat je dus zo een beetje verplicht bent eerst een land te kiezen, dan pas uit een provincie kan kiezen, en dan pas een plaats in die provincie.

Groetjes
Gewijzigd op 23/05/2010 01:25:27 door Zie Foto
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 15:02:43
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

23/05/2010 01:35:30
Quote Anchor link
Vraag je ons om een script voor je te maken?

Maar join anders de #phphulp channel :D
irc://webinabox.be #phphulp
misschien kan k je hier helpen :P
 
Zie Foto

Zie Foto

23/05/2010 02:21:05
Quote Anchor link
Zulke scripts bestaan toch al?
Alleen kan ik op de naam niet komen hoe zo iets kan noemen.
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain

23/05/2010 03:02:24
 
Zie Foto

Zie Foto

23/05/2010 04:15:44
Quote Anchor link
Ja zo iets is het ongeveer.
Wat is mijn eindbedoeling...
Als je een land hebt geselecteerd, een provincie en een plaats, dat je daaronder dan een tabelletje hebt met gegevens zoals bv: inwoners, munteenheid, ...
Is het dan best dat ik deze gegevens in een database zet?
 
Arnold C

Arnold C

23/05/2010 07:25:32
Quote Anchor link
In deze thread staat blijkbaar een eenvoudige uitwerking:

http://www.html-site.nl/forum/9_15000_0.html
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

23/05/2010 08:24:32
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.