selected="selected" implementeren in groot script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jurgen B

Jurgen B

26/05/2009 17:27:00
Quote Anchor link
Die geef ik weer in dat script. Zijn er nog andere mensen die mij kunnen/willen helpen? Ook kitty komt er helaas niet uit
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 14:08:21
 

26/05/2009 17:30:00
Quote Anchor link
Jurgen B schreef op 26.05.2009 17:27:
Die geef ik weer in dat script. Zijn er nog andere mensen die mij kunnen/willen helpen? Ook kitty komt er helaas niet uit

Laat Kitty voor d'r zelf spreken.
 
Jurgen B

Jurgen B

26/05/2009 17:31:00
Quote Anchor link
Sorry hoor Karl, maar dit heeft Kitty zelf ook gezegd in een e-mail. :)

Graag terug on-topic
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen B
 
Kitty N

kitty N

27/05/2009 09:38:00
Quote Anchor link
Klopt had ik al aangegeven, ik heb het idee dat op de pagina wel de wedstrijd wordt opgehaald maar nog niet de spelers die bij die wedstrijd horen met de opstelling. Volgens mij moet dit nog uitgevoerd worden..
Maar durf het niet zeker te zeggen.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/05/2009 10:00:00
Quote Anchor link
@Jurgen
Dat is het speler_id van die opstelling. Die kan je toch uitlezen? Je moet daarbij ook wel het volgnr gebruiken om te kijken op welk van de posities die speler moet komen te staan.

Stel:
Speler_id = 10 en pos=m en volgnr = 2

Dat betekend dat:
Wanneer het 2e veld voor middenveld wordt gemaakt dat speler_id 10 daar geselecteerd moet worden.

Je hebt in het script als het goed is de beschikking over een speler_id (kijk eens in de functie voor het genereren van de selectboxes wat als value van een selectbox wordt ingevuld, dat zijn namelijk de speler_id's)

Het nummer achter het id van de selectbox (deze staat gelijk aan het volgnr) en de positie, waarbij M = middenvelder enz...

Je moet dan natuurlijk wel een query schrijven/ kopiëren waarin je bij een wedstrijd de opstelling uitleest, want dat gebeurt nog niet op die pagina.

@kitty
Klopt helemaal, de spelers bij die opstelling/ wedstrijd worden op die pagina nog helemaal niet opgehaald, die query van de opstelling die Jurgen (in een latere reply) weergaf komt van een andere pagina.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.