SEO url multiregional

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Backend Developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java Developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en werk je mee aan de architectuur laag. Daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het software ontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je ondersteunt de software architect en projectleider bij hun werkzaamheden. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Organisatie Voor deze organisatie in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een Senior PHP Developer die het tof lijkt om projecten op te pakken wat landelijk bij miljoenen mensen onder de aandacht zal worden gebracht. Deze business partner is momenteel een van de beste internetbureau van Nederland, zij werken onder andere voor Heineken, Pathé en Coca-Cola. Deze organisatie staat voor kwaliteit en klantgerichtheid, mede om die reden kom je via dit bureau in contact met mooie organisaties. In totaal kom je in terecht in een organisatie dat zich met 50+ medewerkers met recht “flink” mag noemen. Functie

Bekijk vacature »

Ambitieuse junior .NET developer gezocht!

Bedrijfsinformatie Voor een van mijn business partners uit de regio Nijmegen ben ik op zoek naar een junior .NET developer met ervaring in Azure en Visual Studio. Het bedrijf bestaat al bijna 25 jaar en is dienstverlener aan gemeenten voor toetsingen. Hiervoor hebben ze hun eigen software gemaakt. Het doel is om deze software steeds meer bij de gemeenten te implementeren zodat ze van dienstverlener naar softwareaanbieder groeien. Het bedrijf heeft veel ambitie en is hard aan het groeien. Het doel is om over vijf jaar 25% procent van alle gemeenten in Nederland te voorzien van hun eigen softwareplatform. Het

Bekijk vacature »

Junior C# developer gezocht voor Marktleider

Bedrijfsinformatie: Modern, innovatief en klantgericht. Dit zijn de kernwaardes van deze marktleider in de Retail branche. Deze organisatie uit Utrecht houdt zich bezig met het ontwikkelen van kassasystemen en winkel optimalisatie. Al meer dan 20 jaar zijn ze marktleider en zijn ze inmiddels ook internationaal actief. Je komt te werken bij een innovatieve organisatie met echte vakidioten. De medewerkers die hier werken hebben ieder een unieke achtergrond en diversiteit is een gegeven ideologie wat steeds terug komt. Daarnaast zijn ze erg flexibel en krijg je enorm veel vrijheid om jezelf te focussen op hetgeen wat je wil doen. Het is

Bekijk vacature »

.Net front-end Developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA werken onze consultants als Front-end Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Front-end Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je ondersteunt de software architect en projectleider bij hun werkzaamheden. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer Amazon, AliExpress, Zalando

Organisatie Je komt te werken in een bedrijf dat in de begindagen van het internet een kans zag, die heeft gegrepen en inmiddels is uitgegroeid tot het grootste online cashback platform van Nederland. Daar blijft het niet bij ze zitten buiten Nederland namelijk ook in: België, Polen, Frankrijk en Duitsland. Ze werken ook niet met de minste namen. Ondertussen zijn er meer dan 2000 webshops door heel Europa bij ze aangesloten waaronder: Amazon, Zalando, booking.com en AliExpres. In Nederland alleen zijn deze al goed voor zo’n 10.000 transacties per dag. Op dit moment zijn er 20 mensen dagelijks werkzaam om

Bekijk vacature »

data scientist intelligence

Wat ga je doen? De hoeveelheid data die in beslag genomen wordt door de politie groeit exponentieel. Daarnaast zit er nog veel informatie verborgen in onze eigen interne systemen en is er veel informatie te halen uit bijvoorbeeld de social media, open bronnen en bij ketenpartners. Het wordt steeds complexer om deze informatie tijdig beschikbaar en vooral ook doorzoekbaar te maken voor onder andere tactisch rechercheurs en analisten. Daarnaast is voor de analyse van veel actuele en complexe veiligheidsproblemen het (al dan niet real-time) combineren van diverse databronnen noodzakelijk. Inmiddels wordt er in diverse onderdelen van het korps op innovatieve

Bekijk vacature »

Junior C# Developer Azure

‘Als je ergens de beste in wilt zijn, moet je bereid zijn dingen te doen die andere developers niet willen doen’ – Michael Phelps Een bekende uitspraak binnen de top organisaties die deze branche rijk is. Succes komt je niet aanwaaien; succes is een pad die je volgt en voor deze organisatie ben ik op zoek naar die developer die graag deze volgende stap zet binnen zijn glansrijke carrière! Voor een van mijn partners ben ik op zoek naar de beste Junior C# developer van Nederland. Zij bieden een uniek traineeship aan waar uitsluitend met de nieuwste technieken wordt gewerkt.

Bekijk vacature »

PHP Developer / High Traffic

Organisatie Deze organisatie met ruim 50 man groot zit gevestigd in het centrum van Haarlem. Vanuit hier zijn de marktleider in de Benelux op het gebied van online dating waarvoor ze meerdere websites en platformen ontwikkelen en beheren. Op kantoor bieden zij onderdak aan de meest talentvolle en succesvolle PHP developers in regio Amsterdam. Naast het ontwikkelen van websites en systemen richt deze organisatie zich ook sterk op de ontwikkeling van hun medewerkers. Deze organisatie is gevestigd in een gaaf pand en biedt een enorm moderne werkomgeving, kort samengevat: er heerst hier een echte Silicon Valley mentaliteit. Je komt terecht

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer / Laravel

Organisatie Wil je graag een scrumcertificaat halen, team lead worden of de expert worden in een bepaalde techniek? Hier kan je onbeperkt trainingen volgen! Werk je graag in een jonge organisatie waar de jongste medewerker 24 is en de oudste 36? Vind jij dat kwaliteit het allerbelangrijkst is van je product? Doordat er geen externe deadlines zijn kan je veel tijd aan doorontwikkeling besteden zonder druk van buitenaf te voelen. Deze organisatie draait nu zo’n 10 jaar mee in de financiële sector en begeeft zich hierin met name op de zakelijke markt. Zij bieden een grote variëteit in producten aan,

Bekijk vacature »

Android Developer vacature

Je bent creatief. Je wilt verschil maken. Je gaat voor mobile. Voor het bedenken, ontwerpen en realiseren van sterke mobile-apps mag men jou ’s nachts wakker maken. Android Development Professional Jij weet hoe je Android-apps met impact ontwikkelt en levert ze op tijd af. Of het nu gaat om betalen met een vingerafdruk, het delen van de bar-rekening of het mobiel aanpassen van de (sfeer-)verlichting in huis, jij weet welke integrale functionaliteiten toegevoegde waarde hebben voor de eindgebruiker. Jij zorgt er bovendien voor dat jouw apps het toonbeeld zijn van gebruikersvriendelijkheid en veiligheid. Omdat je breed georiënteerd bent, kun je

Bekijk vacature »

Innovatieve Junior/ Medior PHP developer

Organisatie In hartje Delft staat een mooi kantoorpand waar hard gewerkt wordt om een groeiend platform internationaal uit te breiden. Op dit moment is dit bedrijf actief in Nederland, België, Spanje en UK. Zij bestaan nog niet zo vreselijk lang maar dit project staat intern bekend als innovatief en baanbrekend, er is weinig concurrentie in de markt en weten zichzelf te onderscheiden doordat ze een breed aanbod hebben. De organisatie bestaat uit 20 medewerkers. Het Ontwikkel team bestaat op dit moment uit 2 ontwikkelaars en een product Owner. Vanuit het team is er veel vertrouwen in de groei van het

Bekijk vacature »

Medior Ruby on Rails developer

Organisatie Sinds 1997 worden hier doordachte strategieën, bekroonde websites en apps voor toonaangevende opdrachtgevers ontwikkelt. Samen met onze klanten halen wij het beste resultaat uit hun digitale middelen. Deze organisatie is gevestigd in het centrum van Rotterdam (vlakbij CS). Hier vinden ze het belangrijk om te investeren in klant en medewerkers. Van de Jupiler Pro League naar de Champions League! Ze bieden jou een eigen leeromgeving in combinatie met interessante opleidingsmogelijkheden, om bijvoorbeeld je Soft Skills verder te ontwikkelen. Je kunt je optrekken aan onze senioren, haalt extra certificeringen als je dat graag wilt en je onderzoekt in welke richting

Bekijk vacature »

Java Developer High-tech industry

Java Developer High-Tech industry (Java. Junit, Mockito, XML, SQL, Linux, Hibernate, Git, JIR) Organization Our client is one of the biggest Dutch machine building companies and is world leader with innovative machines for de semiconductor industry. This is a real high tech company with a very diverse international crew and is working on cutting edge technologies every day. The machines this company builds are sold world wide and have great impact oneveryday technologies such as smartphones. Job description As part of one of the very dedicated Java teams you work on various platforms and products across the clients departments. The

Bekijk vacature »

Junior PHP Talent

Voor een van mijn businesspartners in de regio Woerden ben ik op zoek naar een ervaren junior PHP developer. Organisatie Dit bedrijf is 20 jaar geleden ontstaan om alles omtrent de energie in je woning te automatiseren. Waar voorheen een kaart werd gebruikt om de meterstanden door te geven is dat door dit bedrijf volledig digitaal gemaakt in Nederland. Omdat het zo’n uniek product is in Nederland zijn alle energiemaatschappijen klant van hun en zijn ze marktleider op dit gebied. Daarnaast hebben ze een planningstool ontwikkelt voor de onderhoudsmonteurs en deze zijn ze verder door aan het ontwikkelen om deze

Bekijk vacature »
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

06/02/2017 10:46:33
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben bezig met een internationale website, waarbij doelgroepen uit de hele wereld zijn, maar alleen de engelse taal word gebruikt.

Wat is nu de beste wijze voor de URL structuur?

Ik lees veel van www.domein.com/be_en (Engelssprekende mensen in Belgie)

If is het beter zo:

www.domein.com/be

Of is het beter de hele naam te gebruiken

www.domein.com/belgie

De taal is nogmaals altijd engels.

Ik hoor het graag,

Daniel

PHP hulp

PHP hulp

23/04/2019 07:09:39
Honeypot

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/02/2017 11:04:23
Quote Anchor link
Wát zijn de regionale verschillen die zichtbaar zijn?
Wat verandert er wanneer je een bepaald land kiest?

Verzonnen aanduidingen voor locales zoals en_be zou ik niet gebruiken. Kortweg /be/ voor België is beter dan /en_be/ voor Engels sprekende belgen wanneer je toch uitsluitend Engels ondersteunt.

Voor SEO zou ik het verder wel beperken tot één domein: beter www.example.com/be/ dan www.example.be of be.example.com.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

06/02/2017 11:14:55
Quote Anchor link
Het gaat ook om 1 domeinnaam.
Ik gebruik google maps, dus die regionale verschillen zijn zichtbaar. En er worden profielen uit het gekozen land bezocht.

Dus www.domein.com/be

daar krijgt men een map van Belgie te zien en ook profielen/leden die zich daar bevinden.

Maar www.domein.com/be is dus beter als www.domein.com/belgie ?

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/02/2017 11:49:07
Quote Anchor link
Als je bij Engels blijft, zou ik www.example.com/belgium verkiezen.

Je gaat anders onbedoeld toch talen introduceren via de achterdeur: dan krijg je namelijk www.example.com/deutschland voor Duitsland en www.example.com/sverige voor Zweden en heb je bij meertalige landen zoals Luxemburg en Zwitserland een probleem.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

06/02/2017 11:52:11
Quote Anchor link
Mijn vraag is anders. Nogmaals

www.domein.com/be is dus beter als www.domein.com/belgie of www.domein.com/belgium ?

Dus de eerste een 2 letter (korte) versie of de volledige naam. Wat zou beter geindexeerd worden?

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/02/2017 12:13:10
Quote Anchor link
Volgens mij had ik die vraag al beantwoord: /belgium in het Engels.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2017 12:16:29
Quote Anchor link
Ik zou sowieso maar één domein gebruiken, als je op indexering let. Als je straks domein.be, en domein.nl hebt is de kans erg groot dat de content hetzelfde is. Dan zal Google dit als kopiegedrag zien en een penalty-point geven wat invloed op je ranking heeft.

Ik zou gewoon /be gebruiken, dat is de internationale landenafkorting die iedereen kent, of de Engelse variant.
Gewijzigd op 06/02/2017 12:16:55 door - Ariën -

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

06/02/2017 12:16:58
Quote Anchor link
Maar waarom niet www.domein.com/be ? waarom is de volledige naam dus belgium beter?

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/02/2017 12:28:47
Quote Anchor link
In dit geval (dus niet per se altijd) is de volledige landnaam in het Engels beter om twee redenen:

1. De ISO-afkortingen voor landen en die voor talen overlappen elkaar deels: nl is Nederland maar ook Nederlands, be is België maar ook Wit-Russisch, enzovoort. Een bot moet dus raden of je de taal of het land bedoelt.

2. Je kunt in zoekwoorden (en daarmee in SEO-vriendelijke URL's en paginatitels) beter nooit afkortingen gebruiken.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

06/02/2017 12:33:51
Quote Anchor link
Bedankt voor je antwoorden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.