serialize order bekijken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »
John Cena

John Cena

08/06/2010 11:08:24
Quote Anchor link
Hoi.

Ik heb een sortable list gemaakt en nu wil ik deze volgorde opslaan in de database. De volgende code gebruik ik, hoe maak die ik die zo dat hij gaat opslaan?
Het zou voor mij al goed zijn als ik kan zien wat de rank nu is, het opslaan lukt me dan nog wel waarschijnlijk.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
<?php

    require_once('../inc/database.php');
    
class Menu_Rank
{
    
    public $_db;    
    public $o;
    public $menu;
        
    function
__construct()
    {

        $this->_db     = new Database();
        $this->parse_rule($this->o);
    }
    
    function
parse_rule($o)
    {

        if ($o == true)
        {

            $this->save_menu_items();
        }

        
        else
        {
            $this->parse_menu_items();
        }
    }
    
    function
parse_menu_items()
    {

        $query         = 'SELECT * FROM menu ORDER BY rank';
        if ($this->_db->query($query))
        {

            echo '<ul id="menu_list" class="sortable-list">';
                while($row = $this->_db->fetchAssoc())
                {

                    echo '<li id='.$row['id'].'>'.$row['name_dutch'].'</li>';
                }

                   echo '</ul>';
                   ?>

<script type="text/javascript">
Sortable.create('menu_list');
</script>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
                
             
          
        }
    }
    
}
Gewijzigd op 08/06/2010 11:09:28 door John Cena
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 06:49:03
 

08/06/2010 11:36:44
Quote Anchor link
Je wilt dus een sortable lijstje opslaan in de database zoals het gesorteerd is? Misschien is het dan even handig om aan te geven welk sortable ding je gebruikt. Volgens mij niet die van jQuery.
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 12:11:07
Quote Anchor link
Zo te zien wordt er gebruik gemaakt van prototype + scriptaculous.

Sortable.create( ) kent de parameter: onUpdate

Bijv:
<script type="text/javascript">
Sortable.create( 'menu_list' , onUpdate: function( ) {
alert( Sortable.serialize( 'menu_list' ) );
}
);
</script>

Als dat werkt is in plaats van de alert een stuk script te schrijven dat het opslaan initialiseert. Denk hier bijv. aan Ajax.Request
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 12:24:05
Quote Anchor link
Hmm, als ik jou code gebruik krijg ik de lijst etc wel, alleen kan ik niet meer dragn-n-droppn

Gebruik trouwens inderdaad prototype en scriptacolous

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
function parse_menu_items()
    {

        $query         = 'SELECT * FROM menu ORDER BY rank';
        if ($this->_db->query($query))
        {

            $menu = array();
                echo '<ul id="menu_list" class="sortable-list">';
                while($row = $this->_db->fetchAssoc())
                {

                    echo '<li id='.$row['id'].'>'.$row['name_dutch'].'</li>';
                }

                   echo '</ul>';
                   ?>


<script type="text/javascript">
Sortable.create( 'menu_list' , onUpdate: function( ) {
alert( Sortable.serialize( 'menu_list' ) );
}
);
</script>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
          
        }
?>
Gewijzigd op 08/06/2010 12:24:22 door John Cena
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 12:26:27
Quote Anchor link
Hmm, misschien dat die ; op het eind van de alert regel daar niet thuishoort ;-) Haal die 's weg?
Gewijzigd op 08/06/2010 12:27:53 door Peter Dorn
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 12:29:17
Quote Anchor link
Dit is wat ik nu als code heb:
Zo werkt het nog niet helaas
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
<script type="text/javascript">
                        Sortable.create('menu_list', onUpdate: function() {
                        alert( Sortable.serialize('menu_list'))
                        }
                        );

                    </script>

?>
Gewijzigd op 08/06/2010 12:29:57 door John Cena
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 12:39:19
Quote Anchor link
Heb je ook een online voorbeeld?

Sorry, had nog een foutje gemaakt ;-) Alle parameters komen ook altijd tussen { en } te staan:

<script type="text/javascript">
Sortable.create('menu_list', { onUpdate: function() {
alert( Sortable.serialize('menu_list'))
} } );
</script>
Gewijzigd op 08/06/2010 20:35:36 door Tom Beuckelaere
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 13:45:06
Quote Anchor link
Dankje, ik kan weer sorteren, krijg nu ook een lijst in een alert.
Enig idee hoe dan met PHP dat in de database ga gooien?

Hmm zie nu dat de alert wel wat karig is met info, als dat alles is wat uit menu_list komt heb ik nog vrij weinig geloof ik.
Je zou even via kijken via dat adres?
Gewijzigd op 08/06/2010 13:52:09 door John Cena
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 13:54:48
Quote Anchor link
Eerst een Ajax request naar een PHP script, waar vervolgens een SQL query wordt uitgevoerd ;-) Ik zou natuurlijk een script voor je kunnen schrijven maar het is veel leuker om zoiets zelf te maken ;-)

Je ingrediënten:
- Ajax.Request met een paar parameters, o.a.: Sortiable.serialize en mogelijk de functie escape.
- Een PHP script die je Ajax request uitleest d.m.v. $_GET of $_POST, afhankelijk van de method gebruikt in de Request.
- Een script of class die verbinding maakt naar een SQL database
- En de query die alles update in je database

Suc6!

Chilion Fryslan op 08/06/2010 13:45:06:
Hmm zie nu dat de alert wel wat karig is met info, als dat alles is wat uit menu_list komt heb ik nog vrij weinig geloof ik.
Je zou even via kijken via dat adres?


In de alert krijg je alle items in je sortable te zien, op volgorde zoals dat jij ze hebt gezet, en is opgebouwd als een array:
menu_items[]=9&menu_items[]=5&menu_items[]=3

de ID's 9, 5 en 3 staan in dit geval voor de ID's die jij hebt gegeven aan de LI tags. Door deze string dus als parameter mee te sturen aan een Ajax Request krijg je in je $_GET of $_POST een PHP Array met alle ID's op volgorde. Precies dat wat jij nodig hebt!
Gewijzigd op 08/06/2010 20:39:16 door Tom Beuckelaere
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 14:06:56
Quote Anchor link
Hmm, ik heb nu dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
     <script type="text/javascript">
                        function
updateOrder()
                        {
                            var
options = {
                                            method : 'post',
                                            parameters : Sortable.serialize('menu_list')
                                          };
            
                            new
Ajax.Request('index.php?p=menu&o=true', options);
                        }

            
                        Sortable.create('menu_list', { onUpdate : updateOrder });
                    </script>

                    ?>


Hierin geef ik dus aan dat hij naar index.php?p=menu&o=true moet gaan.
Dat doet hij niet, waarschijnlijk doe ik dus iets fout. Maar wat?
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 14:12:09
Quote Anchor link
Hoe weet je dat hij dat niet doet? De pagina geeft sowieso geen JavaScript fouten, maar je hebt ook nergens een alert of check om te kijken wat hij wel of niet doet:

var options = {
method : 'post',
parameters : Sortable.serialize('menu_list'),
onComplete: function( req ) { alert( req.responseText ) }
};
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 14:20:12
Quote Anchor link
Hmm, ik krijg wel wat terug, maar niet wat ik in mijn methode (waar hij heen gaat) echo...

Volgens mij moet hij dat wel doen :P

hier gaat hij de juiste methode pakken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
function parse_rule($o)
    {

        if ($o == true)
        {

            $this->save_menu_items();
        }

        
        else
        {
            $this->parse_menu_items();
        }
    }
?>


Hier de gekozen methode:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
function save_menu_items()
    {

        echo 'hoi';
        
        
    }
?>

Hier de code van het script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
<script type="text/javascript">
                        function
updateOrder()
                        {
                            var
options = {
                                    method : 'post',
                                    parameters : Sortable.serialize('menu_list'),
                                    onComplete: function( req ) { alert( req.responseText ) }
                                    };
            
                            new
Ajax.Request('index.php?p=menu&o=true', options);
                        }

            
                        Sortable.create('menu_list', { onUpdate : updateOrder });
                    </script>

?>
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 14:22:34
Quote Anchor link
Ik zie je nergens spreken over een script dat $_GET[ 'o' ] == 'true' opvangt om vervolgens jou methode 'parse_rule' op te roepen en de rest van het script te cancelen.

Edit:
Lees net je class opnieuw. Waar zet je $this->o ?
Gewijzigd op 08/06/2010 14:23:58 door Peter Dorn
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 14:27:42
Quote Anchor link
De hele pagina:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php

require_once('../inc/database.php');
    
class Menu_Rank
{
    
    public $_db;    
    public $o;
    public $menu;
        
    function
__construct()
    {

        $this->_db     = new Database();
        $this->parse_rule($this->o);
    }
    
    function
parse_rule($o)
    {

        if ($o == true)
        {

            $this->save_menu_items();
        }

        
        else
        {
            $this->parse_menu_items();
        }
    }
    
    function
parse_menu_items()
    {

        $query         = 'SELECT * FROM menu ORDER BY rank';
        if ($this->_db->query($query))
        {

            $menu = array();
                echo '<ul id="menu_list" class="sortable-list">';
                while($row = $this->_db->fetchAssoc())
                {

                    echo '<li id=item_'.$row['id'].'>'.$row['name_dutch'].'</li>';
                }

                   echo '</ul>';
                   ?>

<script type="text/javascript">
function updateOrder()
{
var options = {
method : 'post',
parameters : Sortable.serialize('menu_list'),
onComplete: function( req ) { alert( req.responseText ) }
};

new Ajax.Request('index.php?p=menu&o=true', options);
}

Sortable.create('menu_list', { onUpdate : updateOrder });
</script>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
            
                
             
          
        }
    }
    
    
    
    function
save_menu_items()
    {

        print 'hoi';
        
        
    }
    
}


?>
Gewijzigd op 08/06/2010 14:28:06 door John Cena
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 14:31:36
Quote Anchor link
Dat id de hele pagina, maar niet het volledige script ;-)
Want in de URL die je mij hebt gestuurd zie ik in de broncode bijvoorbeeld ook een HTML en BODY tag staan...

Vermoedelijk is er ergens een bovenliggen class die deze pagina aanroept. Hierin zal hoogst waarschijnlijk de variable $o van de class Menu_Rank geset worden. Zo niet dan is dat je fout, zo wel dan is de vraag wat er fout gaat.

Ik begin ook langzaam het vermoeden te krijgen dat je de rest van het systeem niet zelf hebt geschreven maar ergens van internet hebt geplukt. Op zich natuurlijk niets mis mee, maar dan mag je ook zelf wel even wat meer moeite doen om dit probleem op te lossen, want die indruk geef je op het moment niet echt!
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 14:42:00
Quote Anchor link
Ik heb de rest van het systeem wel geschreven hoor. ;-)
Daarnaast, als je kijkt in deze regel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
 new Ajax.Request('index.php?p=menu&o=true', options);
?>


Zie je daar de var meegegeven worden.
Daarnaast heb je gelijk dat ik de GET nergens in de $o gooi. beetje dom.

Heb de functie construct nu zo aangepast:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
function __construct()
    {

        $this->_db     = new Database();
        $this->o     = (isset($_GET['o'])) ? true : false ;
        $this->parse_rule($this->o);
        
    }

?>


Maar, nu krijg ik nog steeds geen 'hoi' als echo. Wat gaat er nu dan verder fout?
Een script van internet jatten is wel een beetje jammer om te doen, is niet wat ik wil, omdat ik er zelf geen reet van snap en dus niks aan kan passen.

Bedankt voor je hulp tot zover!
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 14:47:05
Quote Anchor link
Je class Menu_Rank wordt al in een dusdanig laat stadium aangeroepen dat je binnen de class achteraf niet meer kan afvangen of zaken als de HEAD en BODY nog moeten worden ge-output. In een bovenliggend script moet je sowieso afvangen dat als een bepaalde parameter is meegegeven, zoals $_POST[ 'ajax' ] of iets in die trend, dat alle 'normale' content wordt ge-skipped.

Je andere probleem met $this->o is nu inderdaad opgelost. Als je goed zoekt in de alert zie je de 'Hoi' nu staan. Nu dus nog zorgen dat de rest niet meer wordt weergegeven en je bent weer een stap verder.
 
John Cena

John Cena

08/06/2010 15:55:02
Quote Anchor link
Tsja, hij mag de hele pagina best laten zien, als hij het maar in die div gooit.
 
Peter Dorn

Peter Dorn

08/06/2010 16:07:27
Quote Anchor link
Dan kan je door met de volgende stap ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.