Server 500 error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mark Markson

Mark Markson

31/01/2013 17:56:38
Quote Anchor link
http://voorfeyenoord.nl/registreren.php

Die specifieke pagina doet het niet en ik heb echt geen idee waarom dat zo zou kunnen zijn. Ik probeer het de hele tijd op te lossen, maar ik kan me maar geen oplossing bedenken.

Een server 500 error betekent toch dat de error zich op de server bevind en niet bij de client? De indexpagina doet het wel en het zou zonde zijn als mijn registratiepagina het niet zou doen...
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 07:32:14
 
Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

31/01/2013 18:18:44
Quote Anchor link
De pagina geeft een; Error occured: 404 not found weer.
Dat wil zeggen dat de pagina niet bestaat.
Klopt je link naar deze pagina wel?
 
Niels K

Niels K

31/01/2013 18:23:03
Quote Anchor link
Wanneer er wel een 500 error optreed kan je in het error log kijken wat er precies fout gaat ;-)
Per machine / hosting kan het path anders zijn, dus dat kan ik niet verklappen.
 
Mark Markson

Mark Markson

31/01/2013 19:57:26
Quote Anchor link
Geen van mijn header locations doet het...Bijvoorbeeld bij het uitloggen.

Probeer maar in te loggen met 'test' als gebruikersnaam en 'test' als wachtwoord. Daar moet je nu op een link klikken, omdat ook daar mijn header location het niet doet...

uitlogscript:



Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
echo 'Hoi';
session_start();
session_destroy();
header('Location: index.php');
?>
Gewijzigd op 31/01/2013 20:07:21 door Mark Markson
 
Mark D

Mark D

31/01/2013 20:44:18
Quote Anchor link
Zoals Niels zegt, kijk voor de 500 errors in het error log van apache. Wat de headers betreft: een header kun je alleen setten voordat er enige output naar de browser is gestuurd. Dus echo 'Hoi'; hoort dus nooit voor een header commando te staan, en er kan dus bijvoorbeeld ook geen html daarvoor staan.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.