Server niet van binnenaf te bereiken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Viktor

Viktor

05/01/2007 21:40:00
Quote Anchor link
Vorige week heb ik een thuis een nieuwe router geinstalleerd.
Vandaag was ik dus van plan op m'n server weer te installeren.
Maar met 1 klein probleempje. Mensen kunnen van buitenaf wel gewoon mijn site bereiken. Maar als ik van binnenaf (dus op dezelfde router) op mijn site wil komen stuurt hij me naar de Router-Pagina.
Via het lokale ip kan ik de site wel bekijken (192.168.ev.).

Verder staat alles in virutal servers goed, hier ligt het dus niet aan.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 16:45:21
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/01/2007 21:42:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk heb je een router die geen nat-loopback ondersteund. Mogelijke oplossingen: Maak gebruik van een proxy of pas je hostfile aan.
 
Viktor

Viktor

05/01/2007 22:02:00
Quote Anchor link
Hostfile heb ik al aangepast, maar dan kan ik alleen de site bereiken op de server, niet via andere pc's in het netwerk.

Hoe werkt die proxy dan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Viktor
 
Arend a

Arend a

05/01/2007 22:46:00
Quote Anchor link
Heb je je server en je clients wel in het zelfde subnet gehangen? Anders kan je subnet mask verkeerd staan.
 
Viktor

Viktor

05/01/2007 22:51:00
Quote Anchor link
Dat staat wel goed...
 
Rick

rick

05/01/2007 22:58:00
Quote Anchor link
Dat heb ik dus ook bepaalde routers kunnen het wel..
bijv met oude router van @home (slome) kon het wel

Maar nu ik wanadoo familie heb kan ik het niet meer nem oet ik het ook via 192.168.1.X
 
- -

- -

05/01/2007 23:07:00
Quote Anchor link
Lijkt me logisch. Die server is toch intern? Dan lijkt het me sterk dat je die via het externe IP kan bereiken...
 
Rick

rick

05/01/2007 23:12:00
Quote Anchor link
Het kan wel ^^ licht gewoon an je type router

@viktor koop in het vervolg zelfde type router dan weer haha ;p
 
Killerpuppy

Killerpuppy

05/01/2007 23:52:00
Quote Anchor link
soms is het domweg een instelling om hacken tegen te gaan.

dat je loopback blokkeerd
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

06/01/2007 00:03:00
Quote Anchor link
Dat nat loopback is iets wat alleen de wat duurdere routers ondersteunen... Maareh, je kan dus idd op iedere computer in het netwerk een hostfile aanpassing maken.
 
Killerpuppy

Killerpuppy

06/01/2007 00:06:00
Quote Anchor link
of een dns servertje draaien en overal zeggen dat dat je primary dns is
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.