Session_destroy werkt niet... vaag probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

allround software ontwikkelaar

Allround software ontwikkelaar. We zoeken een medior of senior allround software man/vrouw die klaar is om aan de leuke projecten aan te pakken die al klaar liggen voor je. De projecten zullen variëren van klein tot groot en is dus veel afwisseling. Voor ons is er geen dag hetzelfde als die van gisteren. Gisteren bouwde je nog een complexe applicatie, vandaag integreren we tussen systemen, morgen ben je een applicatie aan het schrijven. Wat ga jij doen? Je bent verantwoordelijk voor het hele proces, van de architectuur tot de database en de gebruiksvriendelijkheid van de systemen. We hebben een kleine

Bekijk vacature »

Java Developer Digital

At KLM, we prefer to call back-end developers Java developers. It's because of our love of travel. The world we live in is changing rapidly, and as a developer, you're in the cockpit. Will you join us on a digital journey around the world? About the job What will your task be? You are the indispensable link in the big picture. Most of all, you will help make innovations a reality. For example, you can proudly stand next to the check-in that you have made possible. Because let's be honest: we are at the cutting edge of innovation, but without

Bekijk vacature »

Senior Java developer / Online data organisatie

Functieomschrijving Werk jij als Java Developer al jaren in een Agile team en wil jij data gedreven werken? Wil je daarnaast je development skills gebruiken bij een bedrijf dat online data genereert? Lees dan snel verder! Back-end dataprocessing applicaties bouwen; Koppelingen met REST API’s maken; Productiewaardig implementeren van machine learning algoritmen; Hoogwaardige codes schrijven. Functie-eisen Minstens 3 jaar ervaring; Affiniteit met het werken met data; Met Scrum en Agile wijze werken; Gebruikerservaring met producten uit de Atlassian suite (JIRA, Confluence, Git); Ervaring met Git, JUnit en Maven; Kennis en/of ervaring met Data tooling waaronder Hadoop is een grote pré; Goede

Bekijk vacature »

Health Base zoekt een Ontwikkelaar expertsysteem

Health Base (Houten) verzamelt medische en farmaceutische gegevens en verrijkt deze met kennis en ervaringen van zorgverleners en patiënten tot praktisch toepasbare proces- en beslisondersteuning. Dit wordt onder meer toegepast in het apotheekinformatiesysteem Pharmacom en het huisartseninformatiesysteem Medicom van PharmaPartners BV. Voorbeelden zijn een elektronisch formularium, medicatiebewaking en protocollaire chronische zorg. In toenemende mate maken wij hiervoor beslisregels voor nog slimmere proces- en beslisondersteuning. Dit doen wij in het expertsysteem Blueriq. Voor de toepassing en doorontwikkeling van deze beslisregels zijn wij op korte termijn op zoek naar een: Ontwikkelaar expertsysteem 32 – 40 uur per week Taken Je vertaalt functionele

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Full stack software .NET C# developer, domotica me

Voor een bedrijf in de regio Hendrik Ido Ambacht zijn we op zoek naar een fullstack .NET C#developer. Het gaat hier om een bedrijf dat systemen ontwikkeld die via domotica oplossing bieden voor maatschappelijke instellingen. Zo verwerken hun systemen meldingen waarover ze rapporteren, maar ook zorgen ze voor de automatisering van toezicht. Het systeem bestaat uit apps, web interfaces, backend en BI rapportage tools. Het gaat het hier om een MKB bedrijf van circa 70 mensen met een team van 5 developers. Bestaande uit hardware, embedded en backend developers. Momenteel is er daarom sterke behoefte aan iemand die zowel back-

Bekijk vacature »

Java Developer bij Profit4Cloud

Voor na je vakantie: De 50 collega's bij Profit4Cloud hebben het druk en daarom zoeken wij extra Java Developers Medior/Senior. Voor projecten in de sectoren Banking & Finance, Industrie, Overheden, Zorg en Retail in West-, Midden- en Oost-Nederland. Wil jij ook het verschil maken in Java 8 en waar mogelijk ook AWS Cloud technologie gebruiken? Dan moeten we zeker eens een kop koffie drinken! Wij bieden jou als Java Developer: Profit4Cloud heeft hele goede arbeidsvoorwaarden. Zo doen wij altijd een op maat gemaakte aanbieding en bieden wij in ieder geval: - OCA & OCP certificering betaald door Profit4Cloud - Onbeperkt

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Senior Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Senior Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de lead developer binnen jouw scrumteam en

Bekijk vacature »

Senior Python Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: je bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Gezocht: ervaren PHP developer die next level wil!

Functieomschrijving Hier werken betekent dat jij je expertise op het gebied van PHP verder kan uitbouwen en een waardevolle bijdrage gaat leveren binnen deze kleine maar prettige organisatie. Voornamelijk zul je hier gaan werken op de Backend met Laravel, mocht je Symfony kennis hebben en je wil ook graag Laravel leren dan kan dat hier zeker! Binnen een team van experts ga jij in Scrumverband verder het succes uitbouwen van het bedrijf. Het is belangrijk dat je zowel een teamplayer bent als zelfstandig te werk gaan, want ze kunnen niet de hele dag je handje vasthouden om alles uit te

Bekijk vacature »

PHP developer gezocht - onderzoek applicatie

Functieomschrijving Je gaat verder ontwikkelen aan de bestaande applicatie en hier nieuwe functionaliteiten op bedenken. Omdat jij verantwoordelijk bent voor de applicatie krijg je hierin ook veel vrijheid. De collega's zijn jonge mensen in de leeftijd van 20 tot ongeveer 40 jaar en er heerst een hele ongedwongen sfeer in het bedrijf. Je mag straks 2 dagen remote vanuit huis werken als je dat zou willen. In overleg is er veel mogelijk bij dit bedrijf. We zoeken iemand met bij voorkeur 2 a 3 jaar ervaring op medior niveau. Heb jij zin om bij een leuk bedrijf verder te ontwikkelen

Bekijk vacature »

Java Developer Internationaal complexe calculaties

Functieomschrijving Kom jij het best tot je recht in een creatieve omgeving en heb jij een pragmatisch instelling? Denk jij graag vijf stappen vooruit en neem je andere daarin mee? Dan pas je zeker bij dit bedrijf. Lees dus snel verder. Ontwikkelen van applicaties en nieuwe functionaliteiten in Java; Aanpassingen maken in bestaande code; Overleggen en samenwerken met architecten en Product Owners; Werken binnen een multidisciplinair Scrumteam met betrekking tot analyse, design en ontwikkeling; Samenwerken en ondersteunen van testers in het proces van automatische regressietesten. Functie-eisen Je hebt minimaal een afgeronde HBO of WO opleiding in de richting van de

Bekijk vacature »

Junior Back-End Developers for the SSM Information

Junior Back-End Developers for the SSM Information Management System Location Frankfurt am Main, Germany Closing date for applications 17 January 2020 Your team You will be part of the Prudential Domain Services Division in the Directorate General Information Systems. We are a team of approximately 25 IT professionals delivering tailored IT solutions for European banking supervision (SSM) to support financial stability and collect supervisory statistics. Working as part of an agile team of software developers, you will take over the development and maintenance of the SSM Information Management System (IMAS) from an external supplier. Currently, the custom-built IMAS web application

Bekijk vacature »

Java Developer Digital

At KLM, we prefer to call back-end developers Java developers. It's because of our love of travel. The world we live in is changing rapidly, and as a developer, you're in the cockpit. Will you join us on a digital journey around the world? About the job What will your task be? You are the indispensable link in the big picture. Most of all, you will help make innovations a reality. For example, you can proudly stand next to the check-in that you have made possible. Because let's be honest: we are at the cutting edge of innovation, but without

Bekijk vacature »

Business Intelligence Developer vacature

Jij ben niet bang om hard te werken. Uitdagingen zijn welkom. En problemen? Die zijn er om opgelost te worden of, nog beter, om voorkomen te worden! Voor jij aan de slag gaat met het ontwerpen van BI- en DWH-oplossingen, leg je eerst je oor te luister bij de klant. Zo weet jij wat de klant wil, en hoe jouw ontwerp eruit moet komen te zien. Simpel! Althans… met jouw Developer-kwaliteiten wel! Over deze BI vacature Als Business Intelligence Developer ga je zowel op locatie bij de klant aan de slag, als op een van de Sogeti-locaties. Je analyseert de

Bekijk vacature »
Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

26/06/2011 20:27:01
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik loop nu echt helemaal vast.
Ik snap er niks meer van...

Ik wil een session vernietigen met session_destroy();
op de uitlog-pagina wordt die succesvol uitgevoerd, dat kan ik hieraan zien:

ik heb een menu..
als de SESSION['nickname'] geset is laat hij de gebruikers-links zien ipv inloggen/registreren..

anders laat hij dus inloggen en registreren zien..
als ik klik op uitloggen, staat er dat ik uitgelogd ben.. en veranderd het menu naar inloggen en registreren.. als ik dan op een willekeurige link klik, staat opeens het hele usermenu er weer, en ben ik gewoon weer ingelogd..

Ik denk niet dat het veel nut heeft om code te posten, want ik doe gewoon een session_destroy();
welke gewoon werkt, en vervolgens niet meer..

PHP hulp

PHP hulp

29/01/2020 21:57:36

Bram Boos

Bram Boos

26/06/2011 20:27:57
Quote Anchor link
Heb je wel op de uitlog pagina een session_start(); ?

Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

26/06/2011 20:29:29
Quote Anchor link
Jazeker, en zoals ik al zei geeft het menu op de uitlog pagina ook aan dat er geen SESSION gevonden is...

maar als ik dan bijv. op home klik ben ik opeens weer ingelogd, echt een vaag probleem, want de SESSION wordt alleen geset als er succesvol wordt ingelogd..

Joris van Rijn

Joris van Rijn

26/06/2011 20:40:12
Quote Anchor link
Zonder bron-code kunnen wij weinig behalve gokken!

Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

26/06/2011 20:42:03
Quote Anchor link
ik snap er niks van, ik had een check ingebouwd voor een extra menu-item..
als de user in de database de functie admin had, moest er een item "admin" bijkomen
toen ik dit had verwijderd werkte het opeens weer :S

vaag vaag vaag..

Gerhard l

gerhard l

26/06/2011 22:35:58
Quote Anchor link
Heb je je php geupdate? Mijn host ging naar 5.3.x en daar werken Sessions niet goed op. Ik moet nu tijdelijk werken met session_save_path.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.