set template to backround

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Paul

Paul

14/01/2007 10:44:00
Quote Anchor link
Hey, wie kan mij helpen
Ik heb een template gemaakt en die zou ik graag als backround willen hebben dat ik er contents op kan maken en zou graag de page in het midden wil het hebben en de de witte kleur om te template heen zou ik graag de zelfde kleur willen geven wie kan me helpen

Groetjes Paul

PS: zo wel goed PHP newbie?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:19:28
 
PHP Newbie

PHP Newbie

14/01/2007 10:46:00
Quote Anchor link
Dankje :-)

Ik raad je niet aan om het op deze manier te doen, vooral niet omdat je je site gecentreerd wil hebben.

Kijk anders even hier. Hier wordt ook gebruik gemaakt van 1 achtergrond, waar de opmaak overheen is gegooit.
 
Paul

Paul

14/01/2007 10:50:00
Quote Anchor link
ja maar ik heb allemaal kleine contents en je kan ze wel in backround zetten

Backround= blabla.jpg en dan heel die code alleen de vraag is Weet iemand waar je dat kan instellen dat hij alles als backround zet
 
Lukke

lukke

14/01/2007 11:09:00
Quote Anchor link
<body background=blabla.gif>
 
Robert Deiman

Robert Deiman

14/01/2007 11:12:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
body
   {
   background: #00ff00 url('blabla.gif') repeat;
   }
 
Paul

Paul

14/01/2007 11:14:00
Quote Anchor link
Yo thanks men, is er ook een snel knop dat hij alles Met de naam vande photo al meteen naar de achtergrond zet?
 
Paul

Paul

14/01/2007 13:29:00
Quote Anchor link
?
 
Erik Rijk

Erik Rijk

14/01/2007 13:44:00
Quote Anchor link
niet bumpen binnen 24 uur Paul...
 
Paul

Paul

15/01/2007 17:14:00
Quote Anchor link
Oke, maar Ik ben al druk aan het klooie er mee alleen ik ken het niet vinden weet jij het niet hoe dat moet :$

Groetejs Paul
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.