set_error_handler alleen op zelfde pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daan Onbekend

Daan Onbekend

07/08/2010 22:41:53
Quote Anchor link
Hallo,

Ik probeer mijn eigen Error Handler functie te gebruiken.
Deze staat in het config.inc.php bestand.

Als ik onderaan het config.inc.php bestand een error creëer, dan komt hij netjes met mijn Error handler.

Het config.inc.php bestand is geinclude op de index pagina.
Als in onderaan de index pagina een error creëer, dan gaat hij gewoon naar de standaard php error handler?

Nu is de vraag: hoe komt dit, en hoe kan ik dit oplossen (ik wil dus dat hij altijd naar mijn error handler gaat)?

Bvd
Daan
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:06:59
 
Daan Onbekend

Daan Onbekend

09/08/2010 11:12:28
Quote Anchor link
bump
 
Johan Dam

Johan Dam

09/08/2010 11:18:48
Quote Anchor link
zet ergens de volgende code neer, ikzelf zet hem net voor de functie zelf.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
set_error_handler("jouw_error_handler_functie");
?>
 
Niek s

niek s

09/08/2010 11:49:48
Quote Anchor link
Daan Middendorp op 07/08/2010 22:41:53:
Hallo,

Ik probeer mijn eigen Error Handler functie te gebruiken.
Deze staat in het config.inc.php bestand.

Als ik onderaan het config.inc.php bestand een error creëer, dan komt hij netjes met mijn Error handler.

Het config.inc.php bestand is geinclude op de index pagina.
Als in onderaan de index pagina een error creëer, dan gaat hij gewoon naar de standaard php error handler?

Nu is de vraag: hoe komt dit, en hoe kan ik dit oplossen (ik wil dus dat hij altijd naar mijn error handler gaat)?

Bvd
Daan


word die error misschein gegenereerd voordat config is geinclude? (denk aan een functie die onderaan gespecificeerd staat, maar bovenaan aangeroepen word..)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.