Showcasing uw werk. Gratis Persoonlijk Profiel Pagina

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Gerrit van weele

gerrit van weele

06/04/2013 15:11:16
Anchor link
hallo,

ik heb gisteren de site online gedaan.

Wat is Visionto?

Visionto is een gratis online service, waarmee u een prachtige persoonlijke pagina maakt met alle gegevens over u, en uw interesses.

Upload uw profielfoto, schrjf een korte bio, voeg uw vaardigheden, uw favoriete sociale netwerken en de werken die u tot nu toe hebt gedaan toe om je te laten zien en jezelf te promoten in de wereld van internet.

schrijf je gratis in op http://www.visionto.nl
Gewijzigd op 06/04/2013 15:12:06 door Gerrit van weele
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:31:23
 
Eddy E

Eddy E

06/04/2013 16:13:17
Anchor link
Dus iets als Linkin, Facebook, Hyves, 4square etc?
Of meer iets als CU2 of welke andere profielenwebsite?
 
Gerrit van weele

gerrit van weele

06/04/2013 16:47:26
Anchor link
hallo Eddy,

nee het is meer bedoeld om je cv en verdere info te vermelden op een eige profiel pagina, maar er kunnen ook gewoon bedrijfjes aanmelden, gelijk een goeie reclame voor ze.


Gerrit
www.vision.to
 
Eddy E

Eddy E

06/04/2013 16:50:32
Anchor link
Volgens mij is er maar 1 reclame aan het maken...
 
Gerrit van weele

gerrit van weele

06/04/2013 16:55:37
Anchor link
Eddy E op 06/04/2013 16:50:32:
Volgens mij is er maar 1 reclame aan het maken...


Ja natuurlijk moet ik ook reclame maken, maar als je het iets vindt deel dit dan a.u.b met al je vrienden....

Bedankt.

Gerrit
www.vision.to
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/04/2013 17:22:56
Anchor link
Als ik de broncode opvraag duurt dit best wel even. Na wat te scrollen kom ik een hoop css en js tegen wat een stuk beter valt te ordenen dan dat het nu het geval is evenals xml gegevens.

Lay-out nodigd mij niet echt uit om een account aan te maken eerlijk gezegd. Het zegt me in de 1e seconde als ik op de website kom ook niet gelijk dat ik op een social media website zit. Verder vindt ik het wat weg hebben van Facebook homepage met de wereld kaart en blauwe balk.

Mijn grootste vraag rest eigenlijk nog:

Wat biedt deze vorm van social media/profielen website die ik nog niet heb op Facebook, Twitter, LinkedIn, Hyves, Google+, Flickr, Youtube, etc.? Wat maakt dit nu uniek?
 
Tim S

Tim S

06/04/2013 17:51:34
Anchor link
Ik zou wat doen aan het lettertype.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/04/2013 18:19:23
Anchor link
Heb ook even gekeken.
De banner op de index pagina is naar mijn idee veel te groot. Daarnaast staat er in die banner (te) veel tekst.
In FF 19.0.2 verdwijnt de tekst bij het scrollen zichtbaar achter de 'top-bar'. Mooier lijkt mij (en daarmee professioneler) als het daar niet meer zichtbaar is.
"Als u vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen - we horen graag van je." De ene keer u, de andere je?!
Waarom is een deel van de site in het Engels en een deel in het Nederlands? Het contactformulier is daar misschien wel het meest duidelijke voorbeeld van. Je hebt wel in je broncode staan: "<meta name="language" content="nl" />" Maak een keuze en wees daarin consequent.
"visionto.nl behoudt zich het recht voor om te werken en de Algemene Voorwaarden van de Dienst te wijzigen" wat staat hier??
"Privacy
visionto.nl hecht waarde aan de bescherming van uw privacy. Graag een review geven visionto.nl \\'s Privacy Policy.
De voorwaarden van visionto.nl privacybeleid zijn opgenomen in, en vormen een onderdeel van deze TOS."
Wat wordt hier bedoeld?

Daarnaast mis ik concrete contact informatie (adresgegevens, mailadres, etc.). Is er een KvK? Etc.

Kortom: op basis van bovenstaande (en de rest van de site) zou ik geen seconde overwegen om me te registreren.
Gewijzigd op 06/04/2013 18:26:01 door Obelix Idefix
 
Gerrit van weele

gerrit van weele

06/04/2013 20:05:25
Anchor link
hallo,

allemaal bedankt voor de tips, ik was nog met een vertaling bezig dit is nu groot en deels gedaan.
dat de broncode langzaam tevoorschijn kwam lag aan een fout in de cms, dit is nu verholpen.
diverse tekst heb ik ook vernieuwd incl privacybeleid hiervoor bedankt obelix

Verder heeft het niks met social media website zoals facebook te maken, als je op de site kom dan kan je even kijken op mijn profiel dan zie je wat je er mee kan doen ( www.visionto.nl/gerrit ) je kan het ook zien als je eigen cv of reclame pagina voor je bedrijf of freelancer.

Maar alvast iedereen bedankt voor de tips.

Gerrit
www.vision.to
 
Jelle Hi

Jelle Hi

06/04/2013 20:41:59
Anchor link
Ik heb even een account aangemaakt, maar ik vraag me wel af wat de toegevoegde waarde van de site is, is het een soort opdrachten.nl of is het meer een portfolio-site. Ook nodigt het ontwerp me echt niet uit om me te registreren! De bovenste balk die doorzichtig is is rete-irritant, maak 'm alsjeblieft niet doorzichtig? Ook is de helft van de site engels, en de andere helft nederlands… Wat ik ook mis is een duidelijke navigatie, want ik heb geen idee wat ik waar kan vinden!
 
Gerrit van weele

gerrit van weele

06/04/2013 20:57:12
Anchor link
hallo jelle,

het is meer een soort portfolio site.
Wat is er dan zo irritant aan de bovenste balk, als ik de bank niet doorzichtig maak dan is het toch het zelfde effect..

klopt er zijn nog een paar dingen in het engels maar dat is toch zeker niet de helft van de site, het zijn nog wat puldowns verder niet...

wat betreft de navigatie, het lijkt mij juist erg overzichtelijk met die blokken, ik kan er mischien wel wat tekst bij zetten hoe de mensen moeten beginnen met een profiel aan te maken.

Bedankt voor de tips

Gerrit
www.vision.to
 
Jelle Hi

Jelle Hi

06/04/2013 20:59:54
Anchor link
Wat ik irritant is aan die bovenste balk is dat de tekst/inhoud erhalf doorheen schijnt, niet iedereen zal dat irritant vinden, maar dat is mijn persoonlijke mening.
De helft is inderdaad een beetje overdreven ;), maar fijn is anders.

De navigatie is aan het begin vrij duidelijk, totdat je inlogt, dan raak ik de weg kwijt (heb het uiteindelijk wel kunnen vinden)
 
Gerrit van weele

gerrit van weele

06/04/2013 21:20:20
Anchor link
Jelle Seubring op 06/04/2013 20:59:54:
Wat ik irritant is aan die bovenste balk is dat de tekst/inhoud erhalf doorheen schijnt, niet iedereen zal dat irritant vinden, maar dat is mijn persoonlijke mening.
De helft is inderdaad een beetje overdreven ;), maar fijn is anders.

De navigatie is aan het begin vrij duidelijk, totdat je inlogt, dan raak ik de weg kwijt (heb het uiteindelijk wel kunnen vinden)


ja oke, ik laat de balk nu nog maar zo.
ik heb de blok navigatie ook vertaald, hahaha ik was dat vergeten. ( nu alleen nog de pulldowns )
Als je nu inlog heb ik een kleine uitleg gegeven, ik denk dat het zo ook beter is.
maar bedankt voor je mening, zelf ga je gauw die dingen niet meer zien...

Gerrit
 

07/04/2013 01:22:21
Anchor link
Ik wil niet lullig doen maar op de website staat "Over 18 years of web design experience"
Persoonlijk vind ik de website dan totaal niet 2013.

Als je ziet wat er tegenwoordig voor websites te vinden zijn en hoe aantrekkelijk die eruit zien voor het oog dan val jij buiten de boot.

Vat het niet verkeerd op maar probeer eens wat anders en niet 2001 gradients enzo.
 
Markjosol markjosol

markjosol markjosol

06/12/2013 08:51:26
Anchor link
voor websites te vinden zijn en hoe aantrekkelijk die eruit zien voor het oog dan val jij buiten de boot.

Gelieve niet te gaan spammen met nutteloze websites.[/modedit]
Gewijzigd op 06/12/2013 09:35:17 door Chris -
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/12/2013 15:25:10
Anchor link
Ehm dit is bedoelt voor portfolio's/cv's etc bedoelt? Als ik een website te zien krijg zoals dit wil ik het liefst zsm weg klikken. Ik vind het veelste kaal/grouw/saai.. Witte pagina met een grijze balk..

En wat betreft de techniek van de website:
- Waarom zoveel verschillende CSS bestanden? Hou het compact (ik doe het liefst alles in 1 of 2 bestanden) en volgens mij gebruik je meer dan de helft van de CSS niet want de website kun je met kleine 100 CSS regeltjes stylen...
- Veel javascript bestanden, terwijl ik maar 1 slider zie? Gebruik alleen de javascript die nodig is voor de pagina voor snellere laadtijd...
- Waarom zoveel comments in de HTML, haal dat er uit, word je broncode alleen maar vies van en dus slechter voor SEO etc etc...
- Meta tags halverwege de pagina?
- Vermijd inline CSS/Javascript...
- Page genereerd in seconden, gevalideerde CSS html? Wtf boeit dat, net of iemand daar naar kijkt, wil iemand er naar kijken dan zoekt die 'nerd' het zelf wel op.. Een normale bezoeker boeit het geen fuck.

Dit heb ik in 2 seconden bekeken als ik even serieus zou kijken dan kon ik nog wel 20 punten opnoemen..

Dit is een CV/Portfolio site, zorg er voor dat je eigen website eerst goed is anders zet niemand hun CV der op...
 
Albert de Wit

Albert de Wit

06/12/2013 18:55:21
Anchor link
Uhm, dit topic is een aantal maanden oud. Hij kwam in de lijst van forum-berichten omdat iemand er op reageerde.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/12/2013 19:57:56
Anchor link
Topic gesloten, reactie op oud topic.[/modedit]
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.