Simpel CMS systeem gezocht.. zonder layout beperkingen...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Stefan Kuipers

Stefan Kuipers

19/10/2011 22:14:50
Quote Anchor link
Door familie omstandigheden, iemand onverwachtsoverleden, ben ik op dit moment zelf niet erg in staat
om een heel CMS te bouwen. Het design is al af, maar ik kan geen passende CMS vinden.
De templates zitten met vaste kolom indelingen waar ik niks mee te maken wil hebben.
Het gaat mij alleen om text en afbeeldingen uit database te vertonen. Daarnaast hoeft het niet perse multi-user
te zijn. Alleen admin is meer dan voldoende. Mja tot nu toe vind ik niks geschikt.. jah ik kwam CuteNews tegen.
Dat eigenlijk als enigste zonder volledige indeling teksten op scherm kan laten zien. Maar is er geen opensource iets?
Want aan cutenews lijkt me ook niets meer te gebeuren. En aangezien veiligheid in php scripts erg problematisch is
weet ik eigenlijk niet wat ik moet kiezen.

Ik moet simpelweg
- admin (multi-user mag maar hoeft nie)
- blog/news (berichten)
- onderwerpen, zodat berichten op juiste pagina komen te staan. (pagina koppelen aan onderwerp)
of een ander werkend systeem om dit op te lossen.
- foto uploaden / beheren
- weblinks gids / met beheer
- Jquery/mootools of iets soort gelijks support is handig ivm formulieren, effecten op site.

Daarbij komt nog wat youtube/flash bij kijken evt.
maar dat supporten de meeste wel.

Sorry het is misschien niet heel overzichtelijk getypt, het begin stukje uitleg,
maar het 2e gedeelte qua functies wat de CMS moet kunnen.
het gaat er iig om dat net zoals bij CuteNews je niet aan pagina layout hoeft te houden
en makkelijk vrij in te delen is. Ik kan zo snel, echt niet iets beters dan CuteNews vinden.
maar er moet toch meer zijn.
of zijn er CMS waarin ik een ontwerp kan inladen. Zodat mijn indeling bewaard blijft.

hopelijk kan iemand mij helpen,
anders ben ik genoodzaakt een programmeur in te huren en dan maak ik meer kosten
dan dat ik werkelijk voor de opdracht krijg. Normaal gesproken was ik er zelf wel aan begonnen,
maar door omstandigheden is dit even niet te doen.

Dus mocht je een idee hebben of me verder kunnen helpen
laat het me weten :)

alvast bedankt voor de moeite!
greets
Ramon
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 09:55:17
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

19/10/2011 23:32:52
Quote Anchor link
Wil je een commercieele niet te dure oplossing stuur mij dan een PM.
Anders lijkt het op spam hier

ceasar
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/10/2011 01:27:39
Quote Anchor link
Ceasar Feijen op 19/10/2011 23:32:52:
Wil je een commercieele niet te dure oplossing stuur mij dan een PM.
Anders lijkt het op spam hier

ceasar

Beste Ceasar,

Ramon geeft toch duidelijk aan dat hij niemand wil inhuren?

Ramon Tobin op 19/10/2011 22:14:50:
hopelijk kan iemand mij helpen,
anders ben ik genoodzaakt een programmeur in te huren en dan maak ik meer kosten
dan dat ik werkelijk voor de opdracht krijg.

Aub dan ook niet aanbieden om tegen een vergoeding iets te maken. Dit is geen vacature.

@Ramon: lees dit eens...
http://www.goodwebpractices.com/other/wordpress-vs-joomla-vs-drupal.html
 
Stefan Kuipers

Stefan Kuipers

20/10/2011 09:56:21
Quote Anchor link
thanks ga het vanavond doorlezen :)
miss dat ik daar toch iets mee kan, maar leek op gegeven moment wel of ik vast moest houden aan de kolommen van pagina.. Maar ik lees wel eerst voordat ik verder iets onderuit haal, wat misschien wel toe te passen is.

bedankt alvast, zal wel laten weten of ik er iets mee kan.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/10/2011 10:25:38
Quote Anchor link
Is goed, succes ermee!
 
Stefan Kuipers

Stefan Kuipers

21/10/2011 01:52:04
Quote Anchor link
Drupal had ik al eerder van gehoord maar heb dat toch nog eens goed door gelezen..
Komt met die wel goed :)

Bedankt Ozzie :)
Op sommige momenten is gewoon ff lastig om goed te kunnen denken, vooral met van die onverwachtse gebeurtenissen.
Normaal zou ik het zelf wel uitzoeken, maar mijn eigen onderzoek liep al best snel vast. Er zijn er ook zoveel tegenwoordig :S

greetss & thanks

<threat closed>
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/10/2011 01:57:38
Quote Anchor link
Graag gedaan en heel veel sterkte met het verwerken.
 
Stefan Kuipers

Stefan Kuipers

21/10/2011 01:59:44
Quote Anchor link
jah daar moet ik ook nog mee beginnen, maar deze opdracht moet eerst af... pfffff
ZZP'er heeft ook zijn nadelen soms :)
 
Stefan Kuipers

Stefan Kuipers

10/11/2011 04:31:58
Quote Anchor link
= opgelost =
bedankt voor uw hulp ^___^
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/11/2011 06:20:58
Quote Anchor link
Ah mooi. Graag gedaan!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.