Simpel inlogsysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

- -

- -

03/09/2008 14:50:00
Quote Anchor link
Ik word het eigenlijk best wel ernstig zat, dat er steeds mensen zijn die hierom vragen. Daarom ben ik bezig met het maken van een "simpel inlogsysteem" die ik hier ga plaatsen.

Ik weet enkel niet hoe het met open source licenties zit. Ik wil namelijk wél de copyright houden op het systeem, en het liefste een backlink naar mijn site..

Kan ik iemand sancties opleggen als ik zeker weet dat diegene mijn systeem gebruikt, en zijn eigen copyright eronder heeft gezet?

Greetz,
Chris
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

PHP hulp

PHP hulp

20/09/2024 05:14:28

Loran DP

Loran DP

03/09/2008 14:52:00
Quote Anchor link
Ik had het al door hoor Chris....

- -

- -

03/09/2008 14:53:00
Quote Anchor link
Het is niet naar een persoon gericht, maar gewoon over het algemeen. Als je kijkt hoe vaak phpMyLogon en Groot Inlogsysteem V1/V2 is gedownload...

Ik ben ernstig benieuwd hoe het zit met die licenties :)

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/09/2008 14:54:00
Quote Anchor link
uhm jah dat kun je doen want als opensourc ontwerper heb je rechten :)
bv http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

--

--

03/09/2008 15:05:00
Quote Anchor link
Goed bezig Chris!

Kunnen Groot Inlogsysteem V1 en 2 & PHPmyLogon eraf bij de grote schoonmaak.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --

- -

- -

03/09/2008 15:14:00
Quote Anchor link
Ja daarom! Het moet makkelijk uit te breiden zijn er komt genoeg commentaar in de scripts zelf.. Daarnaast zet ik op mijn site ook nog een soort van handleiding ;)

Maar goed, ik wil er natuurlijk wel wat voor terug... Minstens een vermelding. Buiten dat lijkt me het ook erg leuk om te zien wie het gebruiken, en hoe zij het hebben bewerkt/uitgebreid. Want ik maak een basis en ze kunnen het zelf uitbreiden met een beetje kennis..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

03/09/2008 15:26:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 03.09.2008 14:54:

Je hebt zoveel rechten....
... Maar of je die krijgt?

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/09/2008 15:32:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 03.09.2008 15:26:

elk stuk code dat jij schrijft is en blijft van jou zelf als het voor iemand anders maakt(heel raar ik weet het).
maar ik DENK dat iedereen zoveel rechten heeft als hij of zij zijn code opensource presterend.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet

03/09/2008 15:38:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 03.09.2008 15:32:
Karl schreef op 03.09.2008 15:26:

elk stuk code dat jij schrijft is en blijft van jou zelf als het voor iemand anders maakt(heel raar ik weet het).
maar ik DENK dat iedereen zoveel rechten heeft als hij of zij zijn code opensource presterend.

Dat klopt wel, net welke licentie die gerbuikt dacht ik.
Maar wat ik bedoel, je kunt als Chris een of ander "thuisbel" manier gebruikt, die kan je meestal d'r gewoon uitslopen, zo'n script is genulled.

- -

- -

03/09/2008 15:43:00
Quote Anchor link
Het Nullen van een script is inderdaad het verwijderen van de copyright / trackback naar de site van de eigenaar. Voor dit script vind ik het onnodig om een trackback erin te zetten, maar wil ik gewoon afgaan op de eerlijkheid van de gebruiker.

Maar, er zijn genoeg scriptkiddies die de copyright veranderen/verwijderen zonder dat ze daar eigenlijk recht op hebben, en dat is natuurlijk niet iets waar ik erg blij van zou worden. Dus, stel dat iemand het inlogsysteem wat ik heb gemaakt gebruikt en deze verwijdert de copyright, kan ik daar iets tegen doen?

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/09/2008 15:56:00
Quote Anchor link
ja je kunt ze eerst en waarschuwing sturen, en als je zelf daarna de behoeft ziet kun je naar de rechter stappen als jij echt kunt aan tonen dat het door jou gemaakte code is dan is der en kans van slagen. maar wat je der mee wint is mij dat zij © terug moeten of jou code niet meer mogen gebruiken en als ze dat dan nog doen dan kunnen ze en dagvaarding krijgen.

- -

- -

03/09/2008 16:13:00
Quote Anchor link
Ja ok, maar het is natuurlijk niet haalbaar om als particulier naar de rechter hiervoor te stappen.. Dan ben je aan kosten veel meer kwijt dan dat het je oplevert denk ik zomaar.

Als ze de code zouden laten zien moet het wel duidelijk zijn dat het van mij afkomt, omdat mijn script anders is opgebouwd dan de meeste anderen hehehe...

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

03/09/2008 16:18:00
Quote Anchor link
Als je de copyright goed opbergt en beetje sneaky ergens plaats dan kan de gemiddelde persoon die zo'n scriptje download dat echt niet vinden.

Voor de rest houd je altijd mensen die die dingen weghalen..

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/09/2008 16:19:00
Quote Anchor link
dat kun je dan ook in de waarschuwing zetten, als ze niet de © terug zetten dat je naar de rechter stap en wat je kunt eisen is dat als jij naar de rechter stapt dat en hun verliezen de kosten voor hun zijn. maar verdienen zul je der niet veel aan. het enig dat je der van krijgt is en hoop Kop zorgen ;)

en ja oké dat moge duidelijk zijn ;)

@Gerben Jacobs // sorry :p

lekker moeilijk ctrf f in macromedia dreamweaver
je zoek de zin op die hij heeft bv ©iChris.nl
en je maakt daar en spatie van en weg is je © en vertel mij nou niet dat dat moeilijk is

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/09/2008 16:34:00
Quote Anchor link
..oepz

- -

- -

03/09/2008 16:39:00
Quote Anchor link
Mwah, ik zou de footer kunnen coderen maarja, die kun je ook weer zo decoderen ^^

En zoals je zelf ook al zegt rvw, kosten zijn meer dan dat ik er mee kan winnen... Als het een betaald script zou zijn geweest, had ik er meerdere checks in gedaan.. Niet zo moeilijk ^^

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

03/09/2008 16:44:00
Quote Anchor link
@rvw: lolz0rz? Anyhow, daarom zei ik 'opbergen' en 'sneaky'.

Je zou het inderdaad kunnen coderen. En bijvoorbeeld in stukken hakken en op verschillende plaatsen zetten..

--

--

03/09/2008 16:45:00
Quote Anchor link
Of gewoon een licentievrij script maken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/09/2008 16:50:00
Quote Anchor link
:) stuk minder kop zorgen

- -

- -

03/09/2008 16:51:00
Quote Anchor link
Licentievrij zoiezo niet. Ik lever een goed, net en makkelijk uit te breiden script aan. Voor beginners voornamelijk. Mag dan toch wel een linkback verwachten of niet?

@Gerben: Omdat dat systeem makkelijk aan te passen is, met een simpele header/footer, denk ik niet dat dat haalbaar is... Denk wel dat ik in één van de functies een echo doe met html commentaar oid..

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

03/09/2008 17:19:00
Quote Anchor link
als je iets van vijf variabele hebt die je alle vijf in meerdere stappen op meerdere plaatsen vult, ze dan overzet in twee array's, die array's samenvoegt en dan de hele inhoud van die array echot zodat je dus zo je copyright krijgt, dan hebben niet veel mensen zin om dat er uit te slopen lijkt me :P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.