Simpel, klein forum met MYSQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Henry Campen

henry Campen

14/07/2010 15:09:30
Quote Anchor link
Vreemd vindt ik het dat er een link met php scripts staat en deze schijnbaar niet eens klaar/goed zijn.
Ik zocht toevallig op een forum script en vond deze Simpel, klein forum met MYSQL.
Als ik dan o.a lees dat het een bagger script is waarom wordt deze dan klaar gezet ?
Worden deze scripten ook verbeterd zodat er een complete goede/juiste/veilige op komt ?

Denk dat het hier iets beter past ;-)[/modedit]
Gewijzigd op 14/07/2010 15:12:11 door Chris -
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 15:53:45
 
- Mark -

- Mark -

14/07/2010 15:12:05
Quote Anchor link
Alleen als diegene die hem gepost heeft er de moeite voor doet, Nieuwe scripts die bagger blijken te zijn worden de laatste tijd verwijderd maar er staat inderdaad nog een hoop oud spul tussen.
Gewijzigd op 14/07/2010 15:12:49 door - Mark -
 
Chris -

Chris -

14/07/2010 15:13:13
Quote Anchor link
Met een paar duizend scripts die de laatste jaren zijn toegevoegd zijn er nog een flink aantal rotte appels. Er zijn mensen mee bezig die ze allemaal langs aan het lopen is.

Door reacties te geven hopen we in de tussentijd dat mensen door blijven zoeken naar een beter script.
 
Henry Campen

henry Campen

14/07/2010 17:22:09
Quote Anchor link
Misschien een optie om een link te maken met complete afgemaakte en goedgekeurde scripts en scripts met reactie moglijkheid ofzo.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/07/2010 20:38:49
Quote Anchor link
Op Webmensen kan je kijken :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.